Uskovainen poika
Tyttö pyysi poikaystäväänsä tulemaan heille perjantai-illalliselle. Poika tapaisi myös ensimmäistä kertaa tytön vanhemmat illallisella. Koska tämä olisi iso tapahtuma, tyttö kertoi pojalle, että aterian jälkeen hän haluaisi mennä ulos tekemään "sitä" ensimmäistä kertaa. Noh, poika oli aivan ekstaasissa, mutta koska hän ei ollut koskaan aikaisemmin tehnyt "sitä", hän päätti mennä apteekkiin hakemaan hieman suojaa.
Apteekkari auttoi poikaa melkein tunnin asiassa. Hän kertoi kaiken mitö tuli tietää suojasta ja siitä, kuinka se tehdään. Kassalla apteekkari kysyi kuinka paljon poika haluaisi ostaa; kolmen-, kymmene-, vai perhepakkauksen. Poika halusi välttämättä saada perhepakkauksen, koska arveli olevansa hyvin, hyvin kiireinen; olihan se pojan eka kerta ja silleen.
Sinä iltana poika ilmestyi tytön vanhempien asunnolle ja tapasi tytön ovella. "Oi minua jännittää niin paljon se, kun sinä tapaat minun vanhempani, tule sisään." tyttö sanoi.
Poika tuli sisään ja hänet vietiin illallispöydän luokse, missä tytön vanhemmat jo olivat istumassa. Poika tarjoutui nopeasti lausumaan ruokarukouksen ja laski päänsä alas. Minuutit kuluivat ja poika oli yhä kumartuneena rukoukseen. 5 minuuttia kului ja edelleenkään ei tapahtunut mitään liikettä. Lopulta 10 minuutin kuluttua pää yhä alaspäin luotuna, tyttö nojautui poikaan päin ja kuiskasi: "Minulla ei ollut harmainta aavistustakaan siitä, että sinä olet noin uskovainen."
Poika kääntyi tyttöön päin, ja kuiskasi takaisin: "Eikä minulla ollut mitään tietoa siitä, että isäsi on apteekkari."