Jollain tavalla tuo isällinen oli osuva, kun omakin isä on päässyt siihen ikään, että pientä höperöitymistä on havaittavissa ja samat jutut kiertävät toistuvasti. Siltikin sitä jotain viisasta välillä tulee.
Miksi neekeri nukkuu koirankopissa?
-Koska siinä lukee "vain mustille"
Saa nauraa.
... but she did.
Säkö meinaat, että sekin löytyisi :)?
Jarlalle lähetin äsken seuraavanlaisen ehdotuksen, saa nähdä meneekö läpi:
Rivo-Riitta peiton alla, selinmakuulla ja tupakka suussa. Sängyssä myös mies.
Riitta: Sanoo: Eipä ollu kummosta!
Kalervo Kummola tulee huoneeseen ja sanoo "anteeksi olen myöhässä!"
I sat on the train this morning opposite a stunning Thai girl.
I kept thinking to myself, please don't get an erection, please don't get an erection... but she did.
Taitaa olla surkein vitsi mitä olen ikinä kuullut. Mielipide johtunee siitä että facebookissa tuo on joka toisen kaverin seinällä ollut.Bin Laden on kuollut. Nyt etsitäänkin hänen veljeään, jonka nimi on Marme Laden. Hakusessa on myös tummempi sisko Choco Laden ja vegaaniserkku Sal Laden. Myös juoppo veli Pinaco Laden on edelleen kateissa.
Taitaa olla surkein vitsi mitä olen ikinä kuullut. Mielipide johtunee siitä että facebookissa tuo on joka toisen kaverin seinällä ollut.
Noin älykkäitä kavereita minulla ei valitettavasti ole.Kai siellä on mukana, että Al-Qaidan porukoita etsitään nyt Bin Ladenmark-maasta USA:n erikoisjoukkojen huomattua yhtäläisyyden maan nimestä.
Bin Laden on kuollut. Nyt etsitäänkin hänen veljeään, jonka nimi on Marme Laden. Hakusessa on myös tummempi sisko Choco Laden ja vegaaniserkku Sal Laden. Myös juoppo veli Pinaco Laden on edelleen kateissa.
R.I.P JumalaKolme iäkästä jääkiekko-kannattajaa olivat kirkossa ja rukoilivat jumalaa. Yhtäkkiä jumala ilmestyi kannattajien eteen ja lausui:
- Kiitos rukouksistanne, voitte jokainen kysyä minulta yhden kysymyksen, johon saatte vastauksen.
Ensiksi esiin astui Jokerit-kannattaja vapisevin jaloin ja kysyi:
- Kauanko kestää ennen kuin Jokerit voittaa seuraavan kerran Suomen mestaruuden?
Jumala tähän:
- Yli kahdeksan vuotta.
Jokerit-kannattaja tuskastui ja tokaisi itselleen.
- Perkele, en minä enää silloin elossa ole.
Seuraavaksi jumalan eteen saapui Blues-kannattaja ja kysyi saman kysymyksen. Jumala tähän:
- Yli viisitoista vuotta.
Jälleen tuskastuneena iäkäs Blues-kannattaja tokaisi:
- Enhän minä mitenkään enää silloin ole elossa.
Lopulta jumalan eteen astui HIFK-kannattaja ja kysyi jälleen saman kysymyksen. Johon Jumala vastasi:
- Vittu minäkin olen kuollut jo ennen sitä.