Jomppa_Koo
Jäsen
Nyt on kyllä pakko, silläkin uhalla että teen itsestäni hölmön, kysyä että missä kohtaa pitää nauraa? Toisin sanoen en siis älynnyt ja lisäselitys olisi paikallaan.
Tuomas ei halunnut puskea Taijaa...
Nyt on kyllä pakko, silläkin uhalla että teen itsestäni hölmön, kysyä että missä kohtaa pitää nauraa? Toisin sanoen en siis älynnyt ja lisäselitys olisi paikallaan.
Anna Mäki ja Usko Kylmänen...
Ai niinku "mä en anna" ja "kyl mä sen usko"...?
Entä Anna Sinnemäki?
HaHaaa... Ei Porin Ässät ennen tule kyl voittamaan ku helvetti jäätyy...
Viettäkää tekin mukava kesäloma.
Joko on punainen irokeesi sojottamassa?
Eiliseen viittaava vitsi:
Mitä eroa on lapsilla ja jatkoajan kirjoittajilla?
- lapset esittävät trolleja vain kerran vuodessa
Suomen kansa äänesti eduskunta-vaaleissa 2011 ja persut sai 39 paikkaa.
Tämähän on suhteessa pienempi paikkamäärä kuin monissa muissa Euroopan maissa, joissa oikeistopopulistiset puolueet ovat lisänneet kannatustaan.
Olenko tyhmä, kun en löydä vitsiä kirjoituksestasi. Tunnustan, olen.
Oma juttuni kuului genreen, "lakoninen huumori", jossa ajoitus on se, joka ratkaisee onko se huumoria vai ei. "Please, take my wife", etc.
Hienoa, sopuli armollisesti myöntää, että "Et ole tyhmä", lol. Olet huikea camp-kooomikko, ilmeisesti tiedostamatta asiaa itse. Tuo Jyrki-juttu on tosin oikea vitsi, eikä mikään tökerö kommentti. Onnitteluni.Et ole tyhmä, toki ennalta-arvattava, kun tuota vastausta odotinkin. Ketjuhan oli varsin väärä, mutta vitsiltäsi vei terän se, että vaalituloksessa ei ole mitään ihmeellistä eurooppalaisessa mittakaavassa.
Nyt pistän vitsin.
Jyrki Katainen, pääministeri.
Olet huikea camp-kooomikko, ilmeisesti tiedostamatta asiaa itse.