Lehtileike: Maailman Terveysjärjestö kertoi, ettei koronaviruksen saanut lemmikkikoira voi levittää saamaansa sairautta ihmisiin: ”WHO let the dogs out!”
Stewie ja Brianhan matkustivat jo yhdessä Family Guy-jaksossa aikakoneella rinnakkaistodellisuuteen, joka oli juuri kuvaamasi kaltainen.Tää maailma on nyt koirien, jotka saavat jatkossa viedä ihmistä ulos kytkettynä.
Paul osti junamatkan, John lennon.Sauli löi svingin, Vladimir putin.
Pakko tunnustaa, että tämä kävi mielessä silloin joskus nimimerkkiä valitessa. Samoin kuin Miles Davisin Live-Evil. Lisäksi nimimerkistä löytyy samoja kirjaimia kuin etunimestäni, ja mikä tärkeintä, se on lyhyt, ytimekäs ja mieleenjäävä. Helppo on mieltää ja sanoa, että Jatkoajan Evil kirjoitti näin. Mutta jos nimimerkkini olisi Franz Ktatzenblummerswischundwagenplaftenbomm, niin ehkä minua ei siteerattaisi samalla innolla.Käyttäjä @Evil in suosikkialbumi täytyy olla Black Sabbathin Live evil. Ihan sen takia kun siinä on nimimerkki sekä etu- että takaperin.
Erkki-merkki sille, joka bongaa tuon Franzin, mistä nappasin nimen?
jos nimimerkkini olisi Franz Ktatzenblummerswischundwagenplaftenbomm, niin ehkä minua ei siteerattaisi samalla innolla.
Eipä ole. Vinkki: sarjakuva.Franz Katzgraber, mikä lie Tirolilainen saniteettijohtaja
Eipä ole. Vinkki: sarjakuva.
Höpö höpö.No sitten se on Veikko-sarjakuvan piirtäjä Franz Raschbacher
Ketkä olivat Rin-tin-tinin vanhemmat?
Just ne, saat vapaavalintaisen ja omakustanteisen matkan Manalaan.No nyt tiedän, Sii-tin-tin ja Emä-tin-tin
Just ne, saat vapaavalintaisen ja omakustanteisen matkan Manalaan.
Varmaan turha edes arvuutella, että missä tämän vitsin luin...Pitkään aikaan en ole kirjoittanut tähän ketjuun lempivitsiäni, Punahilkkaa. Nyt on tullut se hetki taas.
Olipa kerran pieni Punahilkka. Hän käveli metsäpolulla, kuten Punahilkat aina tekevät. Oli menossa mummon mökille eväskori kyynärvarrellaan, kuten Punahilkat aina.
Äkkiä Punahilkka seisahtui, kun huomasi puskan takana kyykkysillään olevan suden. Vain korvat ja silmät näkyivät sieltä pensaan takaa.
Totta kai Punahilkka kysyi, että susi, miksi sinulla on noin suuret silmät. Niinhän Punahilkat aina tekevät.
Painu vittuun, vastasi susi. Minä olen paskalla.
Ööh... varmaan turhaa arvuuttelua... eli paskahuussissaVarmaan turha edes arvuutella, että missä tämän vitsin luin...