Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 853 209
  • 11 331

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lääkäri sanoi miespotilaalle: on aivan normaalia saada erektio eturauhastutkimuksen aikana.
Potilas vastaa hämmästyneenä, ettei hänellä ole erektiota.
Lääkäri vastaa: minullapa on...
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Torniojokilaaksolaiset yrittää luistaa koronavirus-säänöksistä, mutta Pellolle ei saa antaa valtaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lääkäri sanoi miespotilaalle: on aivan normaalia saada erektio eturauhastutkimuksen aikana.
Potilas vastaa hämmästyneenä, ettei hänellä ole erektiota.
Lääkäri vastaa: minullapa on...
Istuskelin bussissa matkalla töistä kotiin kun viereeni istahti aivan helllvetin hyvännäkönen aasialainen rotukissa. Se tervehtikin vienon viettelevästi. Mä en voinu muuta kun hokea mielessäni että "kumpa nyt ei alkas seisoon, kumpa nyt vaan ei alkas seisoon..." Ja paskat. Alkohan sillä.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi kutsutaan sitä, kun mustalaiset kauppaavat varastettua tavaraa toisilleen?

Verikostomarkkinoinniksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muistan aina elämäni onnellisimman päivän. Kirkko oli koristeltu, sukulaiset ja ystävät paikalla. Vaimo odotti alttarilla. Tarrasin häneen kiihkeästi ja suutelin kauttaaltaan. Tässä vaiheessa pastori oli ihan että mitä vittua nyt taas, Johnny, ja läimäytti arkun äkkiä kiinni.
 

Baldrick

Jäsen
Miksi laihialaismies karjahtaa sydämensä pohjasta saadessaan orgasmin?
Hän tajuaa viime hetkellä, että kaikki menee nyt omasta pussista.

Minkälainen on laihialainen rotanloukku?

Laitetaan vain vanha partaterä pystyyn ullakolle. Tällöin rotta tulee ja kurkottaa leukansa terän yli nähdäkseen, ja joutuu toteamaan päätään pudistellen, että "ei oo juustoo".
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Lääkäri oli kutsuttu esimiehensä toimistoon nuhdeltavaksi:
"Sinun ei ole soveliasta harrastaa yhdyntää potilaasi kanssa", sanoi esimies.
"Hän makasi siinä kutsuvasti edessäni, mitä minun muka olisi pitänyt tehdä?", lääkäri puolustautui.
"Ruumiinavaus, herra paratkoon! Olet kyllä huonoin eläinlääkäri, jonka olen tavannut!"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kävin tänään paikallisessa Citymarketissa, missä näin nuoren miehen ostoskärry täynnä käsidesiä, vessapaperia ja makaronia.
Samaan aikaan hyllyt olivat tyhjinä. Tässä vaihessa sisäinen setämies pääsi pintaan ja haukuin juniorin pystyyn: Kutsuin poikaa mm. itsekkääksi kusipääksi ja lampaaksi.
Kaveri otti haukut tyynesti vastaan ja vastasi: Teillä on täysi oikeus avautua, mutta voinko nyt jatkaa hyllyjen täyttämistä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ootteko muuten tekin ihmetelly sitä, että lähes aina kun ajattelette jotain henkilöä niin ei mee kauaa kun se tupsahtaa ihan fyysisesti mestoille? Sekin on aika mystistä että miten hemmetissä mun pikkusisko onnistuu yllättään mut aina kun runkkaan...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös