Bändin logona tietysti talitintti.Mie ajattelin, että kun perustan seuraavan bändini, niin ensimmäisen levyn nimi on Greatest Tits. Bändi tulee olemaan nimeltään Space Lesbians.
On. Parempi lukea iltapäivälehteä.Vitsi-ketjussa on vlitsit vähissä...
Miten neljä mummoa saadaan kiroilemaan?
*Laitetaan niiden läheisyyteen viides mummo huutamaan BINGO!"
11v jannun kertomana nauratti..
Ei nää 40 v kalkkikset täällä taida edes tajuta tätä.Mulla oli teille puolalainen autovitsi, mutta se kurwasi tiehensä.
Joo ei varmaan. Toi on kyllä, niin vanha vitsi. Joskus yläasteella tuota jo kerrottiin. Tosin pääsin yläasteelta 2016, että ei siitä niin paljon aikaa ole.Ei nää 40 v kalkkikset täällä taida edes tajuta tätä.
Tää on niin vanha ja aina vaan hauska. Voin paljastaa, että ruotsalainen voitti.Mitä yhteistä on Savolaisnuorella ja ruotsalaisella?
-Molemmat etsivät kesä hommoo.
Ahmedilla oli kameli. Kameli oli laiska eikä halunnut kävellä. Ahmed vei kamelin Muhammedin luo.
Mikäs on ongelmana. No kun tuo kameli on niin laiska. Ok, tuo se takaperin tänne telttaan.
Ahmed peruuttaa kamelin telttaan. Muhammed ottaa kaksi nyrkinkokoista kiveä ja pamauttaa kamelia kiveksille. Elukka säntää huitsannevadaan.
Hieno homma, Muhammed, mutta miten mie saan tuon kamelin kiinni enää.
Tule vaan takaperin tänne telttaan...
Olen tässä nyt melkein viikon ajan tätä pohtinut mielessäni, mutten perhana soikoon keksi miksi sähkölaitoksen edustaja seisoisi housut nilkoissa.Mies tuli kotiin ja löytää vaimonsa makaamasta alasti sängystä. Sängyn vieressä seisoo tuntematon mies housut alas laskettuina.
Ennen kuin mies ehtii sanoa sanaakaan, vieras sanoo kovalla äänellä:
”Viimeisen kerran, rouva, jos ette heti maksa sähkölaskua, kusen lattialle!”
Olen tässä nyt melkein viikon ajan tätä pohtinut mielessäni, mutten perhana soikoon keksi miksi sähkölaitoksen edustaja seisoisi housut nilkoissa.
Aaaaaaaaivan, kiitos! Heh, nyt naurusta ei meinaa tulla loppua.Missä kohtaa siinä vitsissä sanotaan, että housut nilkoissa seisova mies olisi sähkölaitoksen edustaja? Aivan. Housut nilkoissa seisova mies oli perintätoimiston edustaja, joka oli perimässä maksamatonta sähkölaskua. Aukesiko vitsi nyt?