Tässä pitää erikseen mainita että mieshuora. Tai muuten vaan mies. Ei se pelkkä fleda vaan se kolvi kans, nääs.Helsingissä järjestettiin huippukokous, niinpä eräs huora päätti liittyä henkeen mukaan ja piirsi toiseen reiteen Clintonin kuvan ja toiseen Jeltsinin kuvan luvaten antaa ilmaiseksi sille joka tunnistaisi molemmat.
Ensimmäinen "asiakas" oli amerikkalainen: -Yes, this is our Bill and that one is Boris Jeltsin, hän sai ilmaiseksi.
Sitten tuli Venäläisen turistin vuoro: -Da, tuo on Clinton ja tuo toinen on meidän Boris, myös hän sai ilmaiset varvit.
Sitten tuli Suomalaisen vuoro: -En minä noita reunimmaisia tunne mutta tuo keskimmäinen on kyllä Tommi Läntinen.
Kyllä nääs...Tässä pitää erikseen mainita että mieshuora. Tai muuten vaan mies. Ei se pelkkä fleda vaan se kolvi kans, nääs.
En tiä, tää naurattaa niin perkeleesti. Otan käyttöön. Olisi täyttä timanttia meidän (kaveriporukan) "huonojen vitsien festivaaleilla", joita toisinaan järjestämme. Siellä on helmiä mukana.Mitä kärpänen sanoi lentäessään hevosen suuhun?
Nyt olen turvassa.
Kaksi lasta leikki hiekkalaatikolla. Aikuinen kysyi pääsenkö mukaan. Toinen lapsista vastasi: Hetkinen. Sinähän olet se naapurinKaksi kakkaa leikki hiekkalaatikolla. Ripuli kysyi pääseekö mukaan. Toinen kakka vastasi:
- Michael Jackson
Liian vaikee vitsi mun älykkyyteen, ei aukea.Basisti käveli kapakan ohi.
Ajatelkaa kuitenkin, jos Ella olisi joutunut kokkamaan eikä siivoamaan. Olisi ollut Mozzarella.
Jos taas olisi gynekologi, niin olisi Sormitella.Tai jos olisi kalastanut, niin Salmonella.
Postinjakajana ItellaTai jos olisi kalastanut, niin Salmonella.
Ja siamilaisena kaksosena Paritella.Postinjakajana Itella
Maailman kiihottavimpana panona Vastustella.Ja siamilaisena kaksosena Paritella.