palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Ruskeaihoisena änkyttäjänä Umbrella, Ella, Ella, Ee, Ee, Ee.
Brändien päälle tarpeitaan tekevänä humalaisena imitaattorina Kuseskella.
Ruskeaihoisena änkyttäjänä Umbrella, Ella, Ella, Ee, Ee, Ee.
Rahaa tai asuntoa vailla olevana katupummina Anella.Brändien päälle tarpeitaan tekevänä humalaisena imitaattorina Kuseskella.
Mitä syntyy kun vastustaja koittaa hämmentää Jokereita?
Marjapuuroa
Mitä eroa on partiolaisella ja juutalaisella?
Partiolainen tulee leiriltä takaisin.
Paitsi jos Breivik on mukana.
Mitä Jokerien TJ sanoi kun heidän valmentaja meni myöhässä pressiin?Mitä Jokeri valmentaja sanoi mentyään myöhässä vieraspelin pressiin?
Sorry that i'm Late!
Mitä Jori Lehterä tekee kun oma pakki hakee läpisyöttöä?
-Kyttää kärkkäänä viivalla.
Vaimoni suuttui julmetusti kun yllätti minut panemasta hänen äitiään vimmatusti. Ruumiskylmiöön ei ole kuulemma mitään asiaa kuin henkilökunnalla.Kuluneella viikolla olen rakastellut 17-, 34- ja 72-vuotiaan naisen kanssa useampia kertoja.
Hautaustoimistotyö on oikeastaan aika mukavaa.
Lääkäri-Lauri tule huoneestaan hyräillen kiskoo vetskaria kiinni. Oikealle olkapäällä ilmestyy hyvä henki, joka kertoo:Vaimoni suuttui julmetusti kun yllätti minut panemasta hänen äitiään vimmatusti. .
Voin myöntää, että olen kerran nussinut ympärikännikesämökkisaunareissulla omaa (ex)anoppiani.
Jostain ihme syystä vaiettu salaisuus. Ikäeroa 27 vuotta. Kaunis nainen.
Soitat stondiksesi kanssa nuorekkaalle anopillesi? *wirn* Minun anoppi oli ehkä 155-senttinen, pitkätukkainen ja huumorintajuinen. Jäi yhteen kertaan, harmi. Oli seksikkäämpi kuin oma eukkis.ihan mielenkiintonen ajatus. Ootas, mun pitää mennä ny pihalle soittaan yks puhelu. Sillee ettei muija kuule. Palataan.
Mitä Jori Lehterä tekee kun oma pakki hakee läpisyöttöä?