Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 838 882
  • 11 287

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruskeaihoisena änkyttäjänä Umbrella, Ella, Ella, Ee, Ee, Ee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Leijonakapteenina, kansainvälisen kiekkobuumin nostattajana sekä yleismaailmallisena kouluttajana, Hurjastella.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähemmilla vaatteilla hän olisi ollut Paljastella...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kuuromykkänä hän sen sijaan olisi ollut Mutella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävelevänä pyörätuolimarttyyrinä, Petkutella. No niin, olkoon tämä tästä aiheesta. Ei jaksa samasta enää Hassutella.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mitä poliisi teki festareitten vessajonossa?

Pidätti
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
A couple is walking on Leningrad square on Christmas Eve. They feel a slight precipitation.
"I think it’s raining," says the man.
"No, it’s snowing," replies the woman.
"How about we ask this Communist officer here? He is always right!" exclaims the man. "Officer Rudolph, is it raining or snowing?"
"Definitely raining," Officer Rudolph replies before walking off.
The man turns to his wife with a smile. “See? Rudolph the Red knows rain, dear.”
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
^
I
I
Hei sää siälä! Ulos.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ollessani poliisina kerroin illalla naapurin pariskunnalle, että heidän mopolla kypärättä reikäpäisenä kaahaileva poikansa ei ole enää liikkuvan poliisin erityistarkkailun alaisena.
- Ihanaa, mahtavaa kuulla… ja he halasivat hymyillen toisiaan. Jolloin jatkoin:
- Hän on ruumishuoneella.

Vaimo kertoi, että jos tämä hänen viestinsä saa Facebookissa yli 100 peukkua, niin kokeilemme todella raakaa peppuseksiä. Hänen uusi strapoon-hieromasauvansa on kyynärvarteni pituinen ja paksuinen ja se pelottaa hemmetisti. Pyydän älkää äänestäkö. En pystyisi istumaan kuukauteen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mitä syntyy kun vastustaja koittaa hämmentää Jokereita?

Marjapuuroa
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä Jokeri valmentaja sanoi mentyään myöhässä vieraspelin pressiin?
Sorry that i'm Late!
Mitä Jokerien TJ sanoi kun heidän valmentaja meni myöhässä pressiin?
Tämä on saatana HIFK:in vika. Outoa kuvitella KHL:ää ilman Jokereita. Vitun vittu. Michael Jackson
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Isäntä ajaa aamulla partaa vessassa. Talon papukaija höpöttää vieressä:
"Varovasti, varovasti, haava tulee!", Isäntä hermostuu ja laittaa linnun vessanpönttöön ja sulkee kannen. Hän leikkaa parran ja lähtee töihin, unohtaen linnun pönttöön.
Emäntä tulee kotiin, menee vessaan, avaa vessanpöntön kannen ja istuu pöntölle. Pöntöstä kuuluu huuto:
"Arvasin, arvasin, parta ajamatta ja naama halki!

Mies ja vaimo istuivat katsomassa TV-ohjelmaa, joka käsitteli psykologiaa ja sekoitettuja tunteita, kuten olla samanaikaisesti onnellinen ja surullinen.
Mies kääntyi vaimon puoleen ja sanoi: "Kulta, tuo on pelkkää roskaa, lyön vetoa, että et voi kertoa minulle mitään sellaista, mikä tekisi minut onnelliseksi ja surulliseksi samanaikaisesti."
Vaimo sanoi sitten: "Sinulla on kaikkein isoin heppi kaikista kavereistasi"

Paavo Väyrysellä kaatui juuri ennen toimittajan haastattelua vesilasi haaroihin. Tarkkaavainen toimittaja kysyi:
-Onko teillä kuset housuissa?
-Ja paskat!, vastasi Väyrynen
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä Jori Lehterä tekee kun oma pakki hakee läpisyöttöä?

-Kyttää kärkkäänä viivalla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuluneella viikolla olen rakastellut 17-, 34- ja 72-vuotiaan naisen kanssa useampia kertoja.
Hautaustoimistotyö on oikeastaan aika mukavaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mitä Jori Lehterä tekee kun oma pakki hakee läpisyöttöä?

-Kyttää kärkkäänä viivalla.

Eikä mitä, Jori vaihtaa suosiolla itse pelaamaan pakkina, kun kerran on sellainen viivapyssy
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuluneella viikolla olen rakastellut 17-, 34- ja 72-vuotiaan naisen kanssa useampia kertoja.
Hautaustoimistotyö on oikeastaan aika mukavaa.
Vaimoni suuttui julmetusti kun yllätti minut panemasta hänen äitiään vimmatusti. Ruumiskylmiöön ei ole kuulemma mitään asiaa kuin henkilökunnalla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaimoni suuttui julmetusti kun yllätti minut panemasta hänen äitiään vimmatusti. .
Lääkäri-Lauri tule huoneestaan hyräillen kiskoo vetskaria kiinni. Oikealle olkapäällä ilmestyy hyvä henki, joka kertoo:
- Lauri, et voi rakastella potilaidesi kanssa.
Vasemmalle olkapäälle sarvipäinen olento, joka kertoo:
- Anna mennä Late, sinähän olet poikamies.
Hyvä henki kertoo:
- Lauri hyvä, muista, olet patologi.

Voin myöntää, että olen kerran nussinut ympärikännikesämökkisaunareissulla omaa (ex)anoppiani.
Jostain ihme syystä vaiettu salaisuus. Ikäeroa 27 vuotta. Kaunis nainen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voin myöntää, että olen kerran nussinut ympärikännikesämökkisaunareissulla omaa (ex)anoppiani.
Jostain ihme syystä vaiettu salaisuus. Ikäeroa 27 vuotta. Kaunis nainen.

Oliko tuolloin vielä ihan anoppi? Täytyy kyllä sanoa että kova suoritus jos oot saanut stondiksen päälle ympärikännissä anopin kanssa. Vaikka toisaalta... Onhan se omalla tavallaan ihan... ihan mielenkiintonen ajatus. Ootas, mun pitää mennä ny pihalle soittaan yks puhelu. Sillee ettei muija kuule. Palataan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ihan mielenkiintonen ajatus. Ootas, mun pitää mennä ny pihalle soittaan yks puhelu. Sillee ettei muija kuule. Palataan.
Soitat stondiksesi kanssa nuorekkaalle anopillesi? *wirn* Minun anoppi oli ehkä 155-senttinen, pitkätukkainen ja huumorintajuinen. Jäi yhteen kertaan, harmi. Oli seksikkäämpi kuin oma eukkis.

Jotta en ole OT:
Löysin viime yönä naisen, jonka kanssa meillä oli "yhteistä kemiaa": kloroformia ja rohypnolia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös