Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 836 148
  • 11 279
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miranda ja Rosita keskustelevat:

M: Ootsie kuullu ko kaalet sanovat että helepoin tie miehen syämmeen käy vattan kautta?
R: Voiii vellljet! Ei ne mistään mittään tiiä. Helepompaa on iskiä mora suoraan rinnasta läpite.

***********
Who's the sexiest celebrity of all time?

Probably Anne Frank. Was only fifteen but had a smoking hot body.

**********
Työkaverini meni hämilleen tänään. Kerroin että oon jo vuosikaudet ettiny kuumeisesti vaimoni murhaajaa. Se oli ihan äimänä että "mitä, onks sun muija murhattu?!" Sanoin että no vittu ei oo kun en oo viäkään löytäny ketään.

**********

Oon todella ylpeä sitä että mulla on valtava hevosenkulli. On siinä pikku haittapuolikin.

Mulla on nyt myös elinikänen bänni Apassionataan.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nuoruudestani mieleen jäänyt mm-kisavitsi... Olin sen ikäinen että juuri ja juuri vitsi aukesi minulle. Siksi kai se jäi mieleen kun se oli niin "härski".

Ranskalainen pelaaja soitti hotellihuoneesta lääkärille koska oli jäänyt nalkkiin paikalliseen huoraan. Lääkäri lohdutteli noloa ranskalaista ettei tämä ollut pahinta mitä hän oli nähnyt, Ruotsin joukkue oli tullut näet letkajenkkaa vastaanotolle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksi sitä kutsutaan kun kaks sudanilaista mätkii toisiaan paskasilla vaahtomuovin riekaleilla?
-Tyynysodaksi

Mitä tapahtuis jos maapallo pyörisi kymmenen kertaa nopeammin?

-Palkka putoilisi tilille tämän tästä ja akat vuotas kuiviin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi sitä kutsutaan kun kaks sudanilaista mätkii toisiaan paskasilla vaahtomuovin riekaleilla?
-Tyynysodaksi

Miksi sitä kutsutaan kun 20 kärpässilmäistä pömppövatsaa huitovat käsillään ilmaa?

Ruokasodaksi
Michael Jackson
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä on turvapaikkahakemusten käsittelijöiden slogan?

Tee työtä, jolla on karkoitus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Leo-Pekka Tähti eroaa. Vaimo lähti kävelemään.
Mutta Lelle on äärimmäisen pikkutarkka mies. Tää kaveri ei tee mitään juasten kusten. Tosin sen tarttis varmaan vähän hillitä dokaamista. Nuari miäs ja jo aivan jalaaton. Kerran vein sen kalaan kun se ei ollu koskaan käyny. Sillä nappaskin heti ekalla heitolla. Sanoin että hianoo Leku, "kelaa, kelaa!!!" Se heitti virvelin järveen ja ampas horisonttiin sata lasissa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskaa krapulaläppää vol.69

Mitä vaimo sanoi jätettyään sokean ex-miehensä?

Katellaan

Mitä pyromaani sanoi vanginvartijalle linnasta päästyään?

Palataan

Mikä on 200 kiloinen möykky joka rapisee ala-asteen luokan eturivissä?

30 kertaa luokalle jäänyt Bull Mentula avaamassa proteiinirahkapurkkia

Miten mää saan mun tulevan ex:n kihlasormuksen juotua?

Vaihtamalla sen kadulla kahteen kaljaan

Miten pääsee eroon kaikesta läskistä alle minuutissa?

Katkaisemalla kaulansa

Tuo on myös yks hienovaraisimmista iskureploista läskeille naisille.

Mikä on yhtä pitkä ku leveä, ja kävelee paperipussi päässä kaupungilla 50 metriä mun takana?

Mun tuleva ex.

Miten pääsee ryyppään kavereiden kans niin pitkäks aikaa ku haluaa ilman että tarvii kuulla nalkutusta.

Kertomalla nää kaikki läpät läskille muijalleen.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka eli maailman paskimmassa avioliitossa, ilman että hän sai seksiä, sai pojan, ja joutui kasvattamaan hänet jotta hänet voidaan tappaa myöhemmin?

Jeesuksen oletettu isä Joosef

Kuka on maailman kuuluisin henkilö joka ristiinnaulittiin, ja jonka ainoa suudelma eläessään oli miehen kanssa, ja joka veti ensin kännit Getsemanella, eikä hän ole Jeesus.

No tottakai se on vittu Jeesus
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Michael Jackson
Voi Helvetti!

Matematiikan tunnilla:
- Otto-Wille, jos sinulla on kaksitoista Snickers suklaapatukkaa. Sven pyytää yhden, Ahmed kaksi ja Othjambo kolme, niin montako suklaata sinulla on jäljellä?
- Kaksitoista
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä yhteistä on nuorallakävelyllä korkeiden pilvenpiirtäjien välillä ja Jenni Kokanderin antamalla poskihoidolla?
Jos et halua saada sydänkohtausta niin älä helvetissä katso alas.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Japanin valmentaja kysyi ennen kokoonpanoa, että Osako tehdä maalin? - Juu ja kaksi, vastasi Yuya.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Japanin valmentaja kysyi ennen kokoonpanoa, että Osako tehdä maalin? - Juu ja kaksi, vastasi Yuya.
Ai helvetti, kiitos tästä.

Lukakun jälkeen tulee marrasku.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missä thaikkulaiset futisjengit viimeistelevät kisakuntoaan?

-Ahtaan paikan leirillä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä löytyy thaimaalaisesta luolasta 50 vuoden kuluttua?

Lasten luurankoja.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kontulan ostoskeskuksen ympäristössä on kolme isoa parkkipaikkaa. Mielestäni aika optimistista uskoa, että näin moni kontulalainen onnistuisi varastamaan itselleen auton.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Thaimaa on pyytänyt maailman parhaimmilta ja tunnetuimmilta sukeltajilta apua pelastusoperaatioon. Harmittavasti vain Neymarilla on pelit vielä kesken Venäjällä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Thaimaa on pyytänyt maailman parhaimmilta ja tunnetuimmilta sukeltajilta apua pelastusoperaatioon. Harmittavasti vain Neymarilla on pelit vielä kesken Venäjällä.

Ei ole onneksi enää kesken, joten Neymarin voi huoletta lähettää luolastoon kuten koko brassijoukkueen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mies istuu yksin baaritiskillä, kun hänen takaansa kuuluu viettelevä ääni:
- Hei sinä komeus, tarjoatko minulle drinkin?
Mies kääntyy ja huomaa todella säteilevän kaunottaren imeskelevän drinksunsa kirsikkaa posket kuopilla ja hymyilevän hänelle. Mies tilaa neidolle juoman ja istuu pöytään. Ajatuksia vaihdetaan, aikaa ja alkoholia kuluu, kunnes he päättyvät siirtyä naisen asunnolle ja viimein makuuhuoneeseen.
Kesken doggie-rakastelun ovi pamahtaa auki ja valtavan kokoinen alaston bodari tulee ja tunkee intiimit osansa vinkuvan miesparan takapuoleen.

Pari viikkoa myöhemmin sama mies pyörittelee tuoppiansa samalla baaritiskillä ja kuulee takaansa käheän viehättävän äänen:
- Hei sinä komeus, tarjoatko minulle drinkin?
Mies kääntyy ja sanoo otsa rypyssä:
- Minä tiedän kuinka tämä etenee. Jos tarjoan ja tulen pöytääsi, niin Juttelemme, juomme ja siirrymme viimein sinun makuuhuoneeseen ja jokin hirvittävä korsto tulee ja panee minua ronskisti perseeseen.
- Ei näin tule käymään, sillä veljeni Janne on juuri nyt kilpailukiertueella.
- No, sitten minä en tule.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Venäjän Chuba ja Kolumbian Bacca menivät naimisiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös