Jeesus käveli hostelliin, heitti kourallisen nauloja tiskille ja hihkasi:
-"Jou, kahen vuorokauden ylläpito, kiitos."
Mikä on vajaa puolimetrinen, jäykkä ja saa mammat kiljuun keskellä yötä?
Mies istuu bussissa kunnes pysäkiltä nousee kyytiin ja miehen viereen kaunein mimmi mitä se on ikinä nähnyt. Ikävä kyllä mimmi sattuu olemaan nunna. Äijä päättää silti kokeilla onneaan.
-"Oot kaunein nainen mitä oon nähnyt ja haluaisin tosissani harrastaa seksiä sun kanssa", epätoivonen ukko kokeilee.
-"Valitan, olen nunna ja ruumiiini kuuluu Jumalalle". Tämän todettuaan nunna poistuu seuraavalla pysäkillä pois.
Bussikuski on kuullut keskustelun ja kääntyy mieheen päin ja neuvoo:
-"Tiän miten saatat saada tolta nunnalta. Se nääs mene joka ilta kymmeneltä rukoileen hautuumaalle ison enkelipatsaan eteen. Pukeudu johonkin kaapuun ja uskottele olevas jumala, niin se saattaa antaa kun sanot että se on jumalan tahto."
Äijä tekee työtä käsettyä, pukeutuu tekopartaan ja valkoiseen kaapuun ja asettuu ehtoolla väijyyn patsaan taakse. Ja eikös mitä, nunna pärähtää paikalle tasan klo22. Mies singahtaa patsaan takaa ja kertoo olevansa The Man Himself, ja että on hänen tahtonsa että he yhtyvät tässä ja nyt.
Nunna tuumaa hetken ja sanoo:
-"Herra, ymmärrän että se on tahtosi, mutta haluaisin pysyä neitsyenä, niin voidaanko mennä anaaliseksillä?"
-"Näin tapahtukoon, Sisareni", sanoo ukko ja alkaa kirnuta nunnaa perseeseen kuola valuen ja kieli poskella. Ammuttuaan mehut mustaan aukkoon äijä vetää kullinsa ulos, repii tekopartansa irti, repeää hillittömään nauruun ja huutaa maassa kierien nunnalle:
-"Hähähähähääää! Vitut mä mikään jumala oo, oon se jannu päivällä siältä bussista!"
Nunna kääntyy, riisuu nunnan kaapunsa ja toteaa raukean tyytyväisenä:
-"Saat anteeksi, Sonniseni. Mäkiin oon nääs oikeestaan se bussikuski..."