Kaunis blondi oli uimarannalla, ja sylissään hänellä oli pieni ja suloinen kissanpentu. Paikalle tuli nuori mies kameran kanssa ja sanoi:
- Päivää neiti. Olen 7päivää-lehden valokuvaaja. Saanko ottaa kuvan tuosta pienestä karvapallostanne?
- Tottakai. Hmm... Mutta mihin minä laitan tämän kissan siksi aikaa?
---------------------------------------------------------------------------
Syrjäseudun koulussa oli oppilailla vaikeuksia oppia lausumaan vaikeimpia kirjaimia oikein. D-kirjain oli yksi joka tuotti suuria vaikeuksia, varsinkin Pikku-Kallelle. Opettaja yritti ja yritti:
- No Kalle, mikä se on tämä?, kysyi opettaja ja osoitti keskusradiota.
- Rario, eikun ratio.
- Ei vaan radio. Är aa dee ii oo.
Opettaja yritti aikansa, ja pikku hiljaa Kalle oppi lausumaan kirjaimen jotenkuten oikein. Opettaja kokeili varmuuden vuoksi jotain toista sanaakin. Taputtaessaan rintaansa hän kysyi:
- No Kalle, mikä se on täällä opettajan paidan alla? Ei syrän eikä sytän, vaan...
- Dissi.
- Päivää neiti. Olen 7päivää-lehden valokuvaaja. Saanko ottaa kuvan tuosta pienestä karvapallostanne?
- Tottakai. Hmm... Mutta mihin minä laitan tämän kissan siksi aikaa?
---------------------------------------------------------------------------
Syrjäseudun koulussa oli oppilailla vaikeuksia oppia lausumaan vaikeimpia kirjaimia oikein. D-kirjain oli yksi joka tuotti suuria vaikeuksia, varsinkin Pikku-Kallelle. Opettaja yritti ja yritti:
- No Kalle, mikä se on tämä?, kysyi opettaja ja osoitti keskusradiota.
- Rario, eikun ratio.
- Ei vaan radio. Är aa dee ii oo.
Opettaja yritti aikansa, ja pikku hiljaa Kalle oppi lausumaan kirjaimen jotenkuten oikein. Opettaja kokeili varmuuden vuoksi jotain toista sanaakin. Taputtaessaan rintaansa hän kysyi:
- No Kalle, mikä se on täällä opettajan paidan alla? Ei syrän eikä sytän, vaan...
- Dissi.