Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 849 144
  • 11 316

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä Ho Tsi Minh huusi kun näki karkkivarkaan?

VIET NAMIN!
 

Wolves

Jäsen
Mitä yhteistä on amerikkalaisesta näkökulmasta jalkapallon MM-kilpailuilla ja Donald Trumpin asettumisella presidenttiehdokkaaksi?

Kummatkin tapahtuvat neljän vuoden välein, eikä ketään kiinnosta hevonvitun vertaa.

(en keksinyt itse)
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Agatha Christien mestarisalapoliisi Hercule Poirot pystyi ratkomaan kaikenlaisia rikoksia ja mysteereitä. Uskon vakaasti, että Poirot pystyisi ratkaisemaan valtaosan nykyajan ongelmista. Yksi asia kuitenkin on johon Poirotkaan ei pystyisi:
Suomen jalkapallomaajoukkueen johdattaminen arvokisoihin. Eihän Poirotkaan mahdottomiin asioihin pysty!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Leivoin taas itse, kun en jaksanut käydä kaupassa:

Mixu pääsi arvokisoihin. Mitkä olivat kommentit?
- Tulin, voitin. Ja näin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miksi Darth Vader hankki silmälasit?
- Hän ei nähnyt Lukea.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
*RING RING*
Hätäkeskus: "Hätäkeskus!"
Soittaja: "APUA, APUA, PALOKUNTA!!!"
H: "Rauhoitu, missä palaa?"
S: "Täällä Kustaankadulla!"
H: "Selvä! Puhtaanapitolaitoksen auto tulee aamulla."
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tapanilan raiskaustapauksen puolustuksen mukaan jutussa valittu lähestymistapa on tarkoitushakuinen ja syrjivä; tuomioistuimen tulee ottaa huomioon, että itse asiassa myös syytetyllä oli sormi perseessä.
 

Kermit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi Stevie Wonder hymyilee koko ajan?

Hän ei tiedä olevansa neekeri.

Varsin wanha. Ja melkein yhtä wanha jatko-osa:

Miksi Ray Charles hymyilee koko ajan?

Hän tietää, että Stevie Wonder on neekeri.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vähän empiiristä tutkimusta siitä, että mitenkä härskejä juttuja täällä porukan huumorintaju oikein kestää..

Miksi eläimiinsekaantuja pani kettua harvinaisen rauhalliseen tahtiin?

Koska eipä siinä oltu jäniksen selässä
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vähän empiiristä tutkimusta siitä, että mitenkä härskejä juttuja täällä porukan huumorintaju oikein kestää..

Miksi eläimiinsekaantuja pani kettua harvinaisen rauhalliseen tahtiin?

Koska eipä siinä oltu jäniksen selässä
Nyt oli kyllä hyvä. Tipahdin totaalisesti tälle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dylann Roof ampui Charlestonissa, Eteläisessä Carolinassa 9 värillistä henkilöä kuoliaaksi kirkollisessa tilaisuudessa.
Tutkimuksia on johtanut paikallinen poliisipäällikkö G Mullen. Hän kertoo, että: Dy ehkä hieman meni aavistuksen liian pitkälle esittäessään meille vaihtoehtoisen työhakemuksensa, mutta kyllä me silti otamme hänet palvelukseemme.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hätkähdin, kun luulin nähneeni pöydän täydeltä kotimaisia mustalaisia.

Helpotus oli suuri, kun huomasin erehtyneeni: kasan muodostivatkin Mauri Paasilinnan "Suomaalaiset"-romaanit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mistä johtuu että somalit herkistyvät kyyneliin aina harrastaessaan seksiä?

Pippurisumutteesta

Mistä neekerinaiset tietävät olevansa raskaana?

Kun ne nyppää tampoonin pois, niin puuvilla on jo poimittu
 
Miksi Ray Charles hymyilee koko ajan?

Hän tietää, että Stevie Wonder on neekeri.
Miksi Ray Charles lakkasi hymyilemästä leveästi?

Hän sai kuulla olevansa itsekin mustaihoinen.

Entä miksi Ray Charler alkoi taas hymyilemään leveästi?

Hän kuuli, että tummaihoisilla on isompi kulli kuin valkoihoisilla.
 

Baldrick

Jäsen
"Puutarhaan saa uppoamaan isojakin summia", totesi Jari Aarnio Koti&Puutarha-lehdessä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jyrki-Richard oli vanhempiensa pakottamana ollut oppilaana Helsingin katolisessa koulussa jo viisi vuotta.
Eräänä yönä hän hätääntyy erittäin pahasti. Hän on löytänyt masturboinnin eli itsensä saastuttamisen synnillisen herkullisen maailman, mutta uskoo samalla ansaitusti tulleensa fyysisesti pahasti rikkoontuneeksi. Hänen maallinen maailmansa on murskaantumassa.
Miksi sperma tuleekin nyt kikkelin kärjestä, eikä perseestä, niin kuin aina ennenkin?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli muuten todella törkeä tuo Gonzalo Jaran temppu Copa Americassa, mutta toisaalta, tikulla "silmään" sitä joka vanhoja kaivelee. Iso Peukku kuitenkin seurajoukkuelleen, että osoitti sormella takaovea ukolle törttöilyistään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mustalaispoika meni ensimmäiselle luokalle kouluun. Kotiin tultuaan hän sanoi isälleen: "tänään alkoi äidinkieli, ja olin heti luokan paras". Isä totesi: "poika, se on sitä ku sie oot manne"
Seuraavana päivänä poika tuli kotiin ja sanoi: "tänään alkoi matematiikka, ja olin taas luokan paras". Isä totesi: "poika, se on sitä ku sie oot manne"
Kolmantena päivänä poika tuli kotiin ja sanoi: "tänään alkoi liikunta, ja olin taas luokan paras. Ja pukuhuoneessa huomasin että minulla on lisäksi luokan isoin kikkeli. Mutta sitä se on ku mie oon manne". Isä totesi: "ei poika, se on kyllä sitä ku muut on seittemän ja sinä oot seittemäntoista.."
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kreikassa oleminen on kuin olisi tamponi. Olet maailman parhaassa paikassa, mutta hieman väärään aikaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuoko musta kissa huonoa onnea ylittäessään tietä?
-Riippuu siitä oletko ihminen vai hiiri.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Barbie-nuken ex-mies muutti Intiaan valaistuneeksi uskonnolliseksi opettajaksi. Siellä hän aloitti pituushyppyharrastuksen. Hänestä tuli lyhyessä ajassa aivan loistava kyseisessä lajissa. Hän pääsi jopa osallistumaan Australiassa kansainvälisiin kisoihin. Kisoissa katsojat kommentoivat ihastellen:
"Katso, Ken-guru loikkaa!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös