Perinteiset suomalaiset juntit viettelivät kaljan täyttämää iltaa Pyhässä maassa.
1. juntti: Oottekste kundit ikinä miettiny, et mitkä teidän nimet on niinku väärin päin? Mä oisin niinku Inios.
2. juntti: Joo mä kelasin just tos yks päivä, ku kattelin Hitlerin uuninlämmitystä, et mä oisin niinku Iraasivrih.
3. juntti: Ei mul niinku leikkaa. Oottekste jotain fägäreitä, ku pystytte tollain vaan käntelee sanoi?
Keskustelu jatkui muilla aiheilla ja kaljan kittaamisella. Noin puolen tunnin kuluttua oltiin päästy jo agressiiviseen puheeseen.
2. juntti: Ajelin tos pitki Manskua fillarilla handu hailaten jokaiselle mutulle, ni yks vitun neekerihomo veti hirveet kilarit. Rupes huutaan, et mitä sä pappa teet tollasta, että ykskään jumala palkitse sun kaltasias.
1. juntti: Vitun natsi hei, etsä voi julkisesti näyttää mitä sä oot, ku muuten mulle tulee itku ja en voi olla populisti enää. Sitäpaitsi sinä ja tää yks tässä ootte todellakin semmosia, et luulette et teil on jotain jumalia. Tekis mieli pistää nekkuun tommosia apinoita! Ei teil mitää jumalii oo!
3. juntti: Oha, allah!
----------------------------------------------------
Hehe, paskaa uudessa paketissa. Ja ihan omasta päästä.