Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 902 935
  • 11 522

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Danny sanoi Kirkalle, että kuules Kirka, minusta tuntuu että tuo Hector on hintti. Kirka siihen, että kappas, mistäs sulle tuollainen ajatus on tullut mieleen. Danny vastasi, että ajattelinpahan vaan siitä, kun eilen illalla niin tyytyväisen kuuloisesti murahteli kun panin sitä perseeseen.
Vierellä Pepe Willberg nyökytteli hyväksyvästi päätään ja totesi: "Kyllä se pitää valitettavasti paikkaansa. Eilenkin sen kyrpä maistui aivan paskalta, homo mikä homo."
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Tepsin huoltaja oli tekemässä lähtöä paikalliseen tarjoustaloon ostamaan pyyhkeitä ja mietti yksikseen: "Pakko kai sille saatanan lentokapteenille pitää soittaa ja kysästä oisko kirstussa rahaa vai maksanko omista.."

Puhelu huoltajan ja lentokapteenin välillä:

Huoltaja: "No moroo, mää olen noit pyyhkeit lährös hakemaa nii tota kaij mää tota seuran korttii voin höylät?
Lentokapteeni: "Mitä? Siis hetkinen! Eiks niit just täsä joku vuos ostettu?"
H: "Joo kyyl mää niit oon tosa ennen kaure alkuuki kävin joka jätkäl ostamas mut ny ne o loppu."
L: "Miten nii loppunu?"
H: "No kato ku kaik o heittäny pyyhkee kehää."
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Vierellä Pepe Willberg nyökytteli hyväksyvästi päätään ja totesi: "Kyllä se pitää valitettavasti paikkaansa. Eilenkin sen kyrpä maistui aivan paskalta, homo mikä homo."

Onko se näiltä jäljiltä se 'Uneen aika vaipuu...', eli säe rakkain pani vierelläin?

t. hanu
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nekrofiili murtautui ruumishuoneelle uuden lemmityn kylmässä toivossa. Ruumishuoneen oven välistä tuntui kuitenkin ajoittain tulevan kylmä viima, ja lisäksi yövartijakin saattaisi pistäytyä. Minkä kysymyksen nekris siis kysyi itseltään?

-Vetääkö täällä?
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Sikalassa kerättiin teurastamolle kuormaa ja teurastamoautoon viettävän jonon viimeisenä ollut Pekka-Possu lukeneena karjuna rukoili tuskanhiessä toivoa itselleen ja muille kohtalotovereilleen jonossa:

"..Äläkä saata meitä kiusaukseen.."
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sana “huora” on espanjaksi “puta”, italiaksi “puttana” ja ranskaksi “putain”.
En tiedä mikä se on venäjäksi, mutta voisin esittää vahvan arvauksen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Metroasemalla kuultua:
-Sori osaatko kertoo miten pääsee Mellunmäkeen?
-Joo, kävelet tohon suuntaan kunnes saat turpaan. Silloin oot perillä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tulihan taas askarreltua puhdetyövitsi:

Kuuluuko valtion osoittaa jälleen lisätukea Talvivaaran loputtomaan nieluun?
- Perästä kuuluu.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tepsin huoltaja oli tekemässä lähtöä paikalliseen tarjoustaloon ostamaan pyyhkeitä ja mietti yksikseen: "Pakko kai sille saatanan lentokapteenille pitää soittaa ja kysästä oisko kirstussa rahaa vai maksanko omista.."

Puhelu huoltajan ja lentokapteenin välillä:

Huoltaja: "No morrrroo, mää olen.. toi noin noit pyyhkeit lährrös hakemaa et toii tota kaij mää tota seuran korttii voin höylät?
Lentokapteeni: "Mitä? Siis hetkinen! Eiks niit just täsä joku vuos ostettu?"
H: "Joo kyyl mää et, et toii niit oon tosa toi noin ennen kaure alkuuki kävin joka jätkäl ostamas et toii.. mut ny ne o loppu."
L: "Miten nii loppunu?"
H: "No kato ku kaik o et toii.. heittäny toi noi pyyhkee kehää."

Muokkasin vähän sopivammaksi, kun Tepsin huoltajana taitaa vieläkin toimii pankkiautomaattityhjentäjä-Aki, eli A-P Bäri.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Marvel Comics suunnittelee sarjakuvaa naismuslimista, joka on lentokykyinen supersankaritar.
Oikeastaan ihan perusteltua, sillä eihän hänellä ole lupaa ajaa autoa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Rampa kaveri nuokkui pyörätuolissa, kun hänen ystävänsä saapuu innoissaan paikalle:
-Nyt on löytynyt hei sullekin vihdoinkin nainen!
Rampa piristyy:
-Ihanko totta?
-Joo, näillä kulmilla asuu yks Mirkku joka nussii kaikkea mikä liikkuu
Syvää hiljaisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Raimo Helminen oli kutsuvieraana jossakin urheilugaalassa niihin aikoihin, kun Martti Ahtisaari oli Suomen presidenttinä - paikalle oli kutsuttu myös pressa.
Jossakin vaiheessa Ahtisaari huomasi Raipen ja meni tuttavalliseen tyyliinsä avaamaan keskustelua:

Ahtisaari: Jaaha - sinähän oletkin niinsanotusti teeveestä tuttu ...

Raipe: Nii sääki.

Isot pojat väittävät, että tämä juttu on tosi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tulihan taas askarreltua puhdetyövitsi:

Kuuluuko valtion osoittaa jälleen lisätukea Talvivaaran loputtomaan nieluun?
- Perästä kuuluu.

Tää oli ihan käsittämättömän huono.

E: Nykymaailma toimii siten, että klikkien määrä tuohon spoileriisi lienee tuplautunut sinä aikana, kun kirjoitan tätä edittiä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tää oli ihan käsittämättömän huono.
Allekirjoitan täysin. Kyseinen yksilö ontui niin pahasti jo päivänvalon nähdessään, että oli pakko nakata moinen jalkapuoli matkoihinsa heti kun mahdollista. Sillä on myös kaksoisveli:

Millainen on Talvivaara Mining Companyn laajentumisstrategia Keski-Eurooppaan?

- Perä edellä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Talvivaarassa laitettiin Perä puikkoihin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Allekirjoitan täysin. Kyseinen yksilö ontui niin pahasti jo päivänvalon nähdessään, että oli pakko nakata moinen jalkapuoli matkoihinsa heti kun mahdollista. Sillä on myös kaksoisveli:

Millainen on Talvivaara Mining Companyn laajentumisstrategia Keski-Eurooppaan?

- Perä edellä.

Aa, ya killin' me... Pitkä päätyyn ja Perään -vitsejä odotellessa...

Vitsivitsi. Kehnokin vitsi on parempi kuin ei vitsiä ollenkaan. Mun ei tarvi kertoa vitsejä, koska olen itse täysi vitsi.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Mitä kannibaali sanoi palattuaan Ruotsista ?

Johan tuli syötyä

Mikä on narkkarin kauhuelokuva ?

Kauas pilvet karkaavat

Mikä on 50 metriä pitkä, liikkuu epämääräisesti ja haisee virtsalle?

Letkajenkka vanhainkodissa

Mistä tietää, että espoolainen on saanut seksiä?

Teltta on ehjä ja kaverit hengissä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä on 50 metriä pitkä, liikkuu epämääräisesti ja haisee virtsalle?

Ok, mutta mikä 50 metriä pitkä, sillä on 128 jalkaa, kiemurtelee epämääräisesti ja se haisee voimakkaasti tuulilasinpesunesteelle ja ripulille?

Tulipalokommunistien vappumarssikulkue

...enkä ole asenteellinen!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Suomen iskelmätaivaan rakastetuin tähti kärsii kivuliaasta virtsatietulehduksesta. Toivottavasti Katetri-Helena pääsee pian sairaalasta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Asiakas oli lihatiskillä:
- Saako täällä sian siivuja?
- Ei. Täällä saa vain kärsiä ja maksaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Epileptikko kysyi City-Marketissa:
- Saaks täälä pyöriä, sätkiä ja karjua?

Itsemurhapommittaja sai viimein sijoiteltua itsensä pitkin toriaukiota, mutta ei löytänytkään jannaansa eli paratiisia, vaan kohtasikin lahjomattoman Karman.
- Kuinka olen täällä, miten minulle nyt käy, hän kysyi väreilevältä, muodottomalta hahmolta.
- Olet pitkään edustanut silkkaa pahuutta, joten sinun täytyy vuorostasi kärsiä tekojesi vuoksi.
- Bismillah, millä tavalla minun täytyy kärsiä? Kysyy terroristi itkuisella äänellä.
- No, on päätetty, että sinut lähetetään takaisin maan päälle, jossa vietät kurjan elämän. Sinua ei kukaan rakasta, kaikki vihaavat ja kohtaat vain halveksuntaa, pilkkaa ja ylenkatsetta.
Teemme sinusta uudelleen rättipään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös