Ville Peltonen ja Timo TA. Mikkonen meni kasvisravintolaan.
Tarjoilija: "Teille en myy."
Tarjoilija: "Täällä me emme syö omia eväitä. Tehän voitte syödä toisenne."
Timo: "Älä ala mulle vittuilee."
Timo: "Okei."
Muhu!
Timo T.A. Mikkonen oli käymässä HIFK:n ja Kärppien välisessä jääkiekon Liiga-ottelussa. Sokea Reeta oli järkikoirana ja kekkoslaisena vetänyt Kärppien releet niskaan. Timo T.A. Mikkonen ähisi että
- Ookonää oikijasti Näätien puolella?
- No totta vitussa oon. Alatalon, Haapakosken ja Aravirran vieraannuttamisjääkiekko ei pystynyt kitkemään minusta Kärppien kannattajaa. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, niin luiskaohtainen sanonta kuin tuo onkin. Voin kuitenkin mainita, että sanonta pitää monelta osin paikkansa, koska koirat haukkuvat joka tapauksessa, kulki koiran ohi mustalaislauma tai itse Jeesus Nasaretilainen.
- Totta muriset, koiraseni, Timo T.A. Mikkonen vastasi ja heitti jäälle kuolleen kissan, jonka kimppuun HIFK:n Trevor Gillies ryntäsi ja alkoi syödä sitä niin että kissan häntä vain vilkkui Gilliesin suupielessä.
- Jumalauta saatana Timo T.A. Mikkonen, mitä täällä tapahtuu, Sokea Reeta ulvahti.
- Missi kuoli aamulla kärsittyään pitkän kuolinkamppailun, se oli syönyt naapurin pihasta myrkytetyn kessäytynneen sären.
- Kessäytynyt särki on pottuvoin kanssa mitä parhainta lääkettä hiukajaiseen, Sokea Reeta totesi.
- On kessäytynyt ahavenki hyvveä ruuvvanjatketta, Timo T.A. Mikkonen jatkoi kuin Aku Ankan veljenpoika.
- On on. Katoppa kun Spede mätkii Gilliesiä mailalla aivorasiaan.
- Niin... Leipänsä on tienattava vaikka veri korvista suihkuaisi.
- Jaa jätkä kattonu taas Lentsua DVD:ltä, Sokea Reeta kysyi ja heilutti Kärppien lippua.
- Itte asiasa kattoin Lentsun videokasetilta. Aika monesti oon lukenutkin sen, Timo T.A. Mikkonen huusi, meteli oli nimittäin aivan mahdoton, kun Gillies nukkui jään pinnassa ja höyrymakkaroita lenteli kentälle.
- Harmi kun Raksilassa ei enää saa grillata, Sokea Reeta kärisi, - Grillatulla ja kiinteällä makkaralla olisi paljon ennakoitavampi lentorata. Höyrymakkaroissa on halkeimia, jotka tuottavat paljon ilmanvastusta.