Huoh. Kunnon viski on ainoa asia mitä alkoholissa kaipaan. Tuli jo vesi kielelle, tai siis viski.Olen alkanut hieman juomaan viskiä, varsinkin kun molemmat veljet ovat hurahtaneet, isä alkanut tykkäämään myös, vaikkakin veljet pitävät vahvasti savuisista, isä taas ei niinkään.
Useaan kertaan vuoteen vietetään koko perheen kanssa iltaa porukoilla, joten ajattelin ostaa pullon ja jättää sinne, näin kaikki pääsevät siitä nauttimaan, itsellä menisi varmaan vuosikymmen tai kolme yhden viskipullon tyhjentämisessä. Molemmat veljet pitävät tosiaan vahvasta savusta, isä ei niin paljon mutta juo savuista viskiä kunhan se on laadukasta. Kerrankin on hieman enemmän rahaa tilillä kun myin ison määrän osakkeistani viime kuussa, joten räväytin ja ostin Alkon verkkokaupasta Octomoren 08.1 pullon. 59,3 % alkoholia ja 167 ppm savua, kypsytetty 1st fill ex-bourbon tynnyreissä.
Katsotaan miten menee itselläni alas, veljet varmaan tulevat rakastamaan tätä. Todennäköisesti tulee kuitenkin itselle olemaan viskivalintana tulevissa illanistujaissa isän ostama Glenmorangien Tusail, josta pidin itse kovasti näin totaalisena aloittelijana. Tai aloittelijana siinä mielessä että en juo kovin paljon viskiä, yllättävän paljon olen viimeisen vuoden aikana tutustunut viskiin lukemalla aiheesta, arvioiden lukemisesta ja katsomiesta jne.
Mutta kun ei voi, niin ei voi.