Mulla kans kävi niin että kerran sattumoisin ostin pullon halpaa viskiä ja ihastuin sitten siihen. Sitten kun olin ostanut pari seuraavaa pulloa, oli jo mielessä pitkä lista mitä pitää ostaa ja maistaa. Ensimmäisen vuoden aikana kävin lähes kokonaan läpi alkon blended-valikoiman. Sitten ostin pullon halvinta mallasviskiä ja siitähän se lähti. Tossa loppysyksystä oli baarikaappi täynnä pulloja, ja ajattelin että nyt riittää. Rahaakin oli mennyt melko paljon. Kolme neljä kuukautta oon niitä tässä nyt sit tissutellut, eikä enää oo kuin pari pulloa jäljellä.
On se kumma kun aluksi pitää jotain 13e hintaista pulloa kalliina, ja 20e pulloa liian kalliina. Sitten kun pääsee makuun, niin ei ne 40e maksavatkaan tunnu enää missään. Ja sama juttu valikoimissakin. Aluksi alkon valikoima tuntuu isolta, mutta pian jo huomaa tilaavansa ulkomailta vaikka mitä.
On se kumma kun aluksi pitää jotain 13e hintaista pulloa kalliina, ja 20e pulloa liian kalliina. Sitten kun pääsee makuun, niin ei ne 40e maksavatkaan tunnu enää missään. Ja sama juttu valikoimissakin. Aluksi alkon valikoima tuntuu isolta, mutta pian jo huomaa tilaavansa ulkomailta vaikka mitä.