Minua ainakin kiinnostaisi tietää että ketkä täällä ovat niitä "posijengiläisiä" jotka sokeasti fanittavat eivätkä kritisoi yhtään mistään. En itse muista yhtään käyttäjää täältä kehen tuo termi osuisi. Ei sillä että noita iki-negailijoitakaan löytyisi, ainakaan useampaa kappaletta. Osalla täällä tuntuu olevan jutut kuin varuskunnan tupakka-paikalla; valitettavaa löytyy vaikka viikonloppulomat alkaisivat tunnin päästä. Naurattaa vain se että miten tällä palstalla kaikki on aina Markon syy. Eilisen ottelun tulos, sarjasijoitus, sponsorimyynti, Ukrainan kriisi ja se ettei Arto löytänyt Sinkkulaivasta parisuhdetta. Kaikki Markon syytä!
Muutenkin, sokealla rakastajalla ja sokealla vihaajalla on yksi ero, seura tarvitsee myös niitä jotka pysyvät seuran faneina vaikeinakin aikoina ja löytävät aina hallille.
Se on sitten eri asia kun juurikin tynipojat tulevat kertomaan miten raskasta luettavaa on kun kritisoidaan Marko Virtasta ja miten vituttaa kun on niin negatiivista. Sitten kadotaan tai väistellään kun pyydetään kumoamaan kritiikki ja kertomaan miksi se ei ole oikein.
Minulle ei aukea tuo jälkimmäinen virke. Mitä tarkoitat kritiikin kumoamisella? Missä vaiheessa sellaista on tapahtunut? Korostan edelleen että se ei ole aina katoamista tai väistelyä, jos ei vastaa johonkin "Markon vika että eilen menetettiin johto kahdesti ja voitettiin tuurilla rankkareilla". Teikäläisellä on vähän sellainen jankkaava tyyli keskustella ja usein niistä keskusteluista (kuten tästäkin näyttäisi) tulee usean sivun mittaisia juupas-eipäs-väittelyä. Jotkut jättävät vain vastaamatta kun eivät jaksa alkaa turhaan väittelyyn.