Viestin lähetti expertti
Nooh, kun tässä nyt oikein aletaan muistelemaan, niin laukauksia Stars kuitenkin sai aikaiseksi noissa finaaleissa...
Nooh, jos nyt oikein aletaan muistelemaan, niin muistellaanpa sitten myös oikein, jooko? En käytä hymiötä, mutta tätä ei oltu tarkoitettu ilkeästi sanotuksi. Ymmärrän hyvin dementiapotilaitakin, joksi en sinua missään nimessä miellä. Itselläni on nimittäin varsin hyvä muisti, mutta vain niin samperin lyhyt. Niin... Mitäs minun pitikään tähän kirjoittaa?
Aivan niin. Starsin laukaukset 2000 finaalipeleissä:
Game 1: 18 laukausta, 3 maalia
Game 2: 17 laukausta, 2 maalia
Game 3: 23 laukausta, 1 maali
Game 4: 17 laukausta, 1 maali
Game 5: 41 laukausta, 1 maali
Game 6: 31 laukausta, 1 maali
Viidennessä pelissä täytyy ottaa huomioon, että ottelua pelattiin 46:21 ylimääräistä. 60 minuutin pelissä Stars olisi laukonut 23 kertaa, jos tahti olisi ollut sama.
Kuudettakin ottelua pelattiin lähes 30 minuuttia varsinaisen peliajan lisäksi. Jos suhteutetaan Starsin laukaukset 60 minuutin peliin, niin lukema on 21.
Tietysti eri asia on mitä tarkoitetaan sanonnalla "saada laukauksia aikaiseksi". Itse kuitenkin tarkoittaisin tuolla hieman enemmän kuin keskimäärin 20 vetoa per 60 minuuttia.
Kokonaan uusi aspekti asiaan tulisi, jos vielä jostain saisi tietää laukauskartat Starsin vedoille, mutta se lienee mahdotonta mistään löytää tähän hätään.
Lisätään muuten sen verran, jos jäi hieman hämärän peittoon, että minä myös pidin Hitchcockin Starsia tylsänä joukkueena katsoa.