Oi voi kun te ette vielä täällä naapurileirissä tiedä ignore ominaisuudesta mitään. Vituttaa lukea noita maukan provoavia kommentteja(teidän lainaamia) näin iltamyöhään. Ignore päälle vaan niin keskustelun taso pompahtaa ylöspäin.
En jaksaisi toistaa itseäni vaan ihan yksinkertaisesti lainaan vanhaa viestiäni.
Viimeiset 20 viestiä ei ole missään nimessä tuonut mitään uutta tähän keskuteluun. Myöskään minun kysymykseeni ei olla vastattu(zepHero).
Joku myös väitti että Semirin tekoa puolustellaan meidän leirissä. En omasta mielestäni ole nähnyt kenenkään puolustelevan tätä asiaa. Meidänkin leiristä on asia leimattu ihan samalla tavalla kuin teillä. Emme vain ole viitsinyt syödä kaikke paskaa itse ja siitä suurin keskutelu.
En jaksaisi toistaa itseäni vaan ihan yksinkertaisesti lainaan vanhaa viestiäni.
Näitä samoja asioita on nyt lauantai, sunnuntai, maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai käyty läpi. Tähän keskusteluun ei voi tuoda enään yhtään mitään uutta. Jos sinulla on mielipide joku muu on varmasti sanonut sen jo kymmenen kertaa. Jos sinulla on kysymys joku on varmasti vastannut jo siihen.
Viimeiset 20 viestiä ei ole missään nimessä tuonut mitään uutta tähän keskuteluun. Myöskään minun kysymykseeni ei olla vastattu(zepHero).
Joku myös väitti että Semirin tekoa puolustellaan meidän leirissä. En omasta mielestäni ole nähnyt kenenkään puolustelevan tätä asiaa. Meidänkin leiristä on asia leimattu ihan samalla tavalla kuin teillä. Emme vain ole viitsinyt syödä kaikke paskaa itse ja siitä suurin keskutelu.