Tottakai, koska asioita käsitellään mediassa hyvin yksipuolisesti. Huvittavaa on myös se, miten Jarkon kyykkäys (eikun niitähän tapahtui peräti kaksi) viime kaudelta mainitaan jokaisessa häntä koskevassa viestissä.
Vittu että tää vinkuminen jatkuu teillä, enkä tässä tarkoita pelkästään sua. Yrittäkää ymmärtää, että tekemisillä on seurauksia. Se, että jarkkonarri kyykistelee taklauksien alle ja ei vastaa rehellisesti teoistaan, jättää tiettyjä antipatioita juippia kohtaan. Vielä kun laittaa meidän pelaajan selkääntaklauksella saikulle ja seuraavana päivänä on matsi, niin ei tarvii olla insinööri ymmärtääkseen, että tätä haetaan tanssiin. Sinänsä huono idea, koska eihän se pelle vastaa puhelimeen tai vastaa kun sille itselleen sopii. Fiksua....ehkä, suoraselkäistä, ei todellakaan.
On säälittävää puhua samassa lauseessa Melartin ja SBA:n tekosista, toisessa kovanyrkki yritti kouluttaa NHL:n entistä kovanyrkkiä, toisessa vedettiin taitopelaaja kovaluisen nelosketjun laiturin toimesta kylmäksi. Tätä tosiasiaa ei mitkään länkytykset muuta, vaikka teitä juristia leikkiviä siellä tuntuu riittävän. Ehkä kannattais miettiä kuitenkin amikseen pyrkimistä.
Sitä mitä Salmi yms. Villen teilauksen jälkeen tekivät, eivät luonnollisestikaan ole, eikä voi samalle viivalle laittaa SBA:n aivopierun kanssa, vaikka yksittäisinä tapauksina siltä ehkä ulospäin näyttikin ja ovat myös tuomittavia. Kysymys on siitä, että kirjoittamattomat säännöt kirjoitettiin uusiksi sillä hetkellä, kun Ville telottiin. Tämän varmaan Nielikkä ja Sihvonen tiedostostivat Ylen ohjelmassa, eivätkä tähän "Salmen tapaukseen" puuttuneet, mistä te olette jaksaneet vinkua.
Jokerit on antanut viestin, että jarkkonarrin tekemiset ovat osa joukkueen arvoja ja niitä on syytä puolustaa kaikin keinoin. HIFK ei ole oikein osannut käsitellä "tapaus ruutua",se on johtanut em. syiden takia tähän tilanteeseen, missä ollaan. Mielenkiintoista on, onkohan Ossikin oikeasti samalla linjalla jarkon kanssa? Olen pitänyt Ossia fiksuna pelaajana ja ihmisenä...ainakin tähän episodiin saakka.
Lainasin sun viestiä, kun se oli sopivasti viimeisenä. Et varmaan ole itse väittänyt kaikkea esittämääni, mun postaus on kohdistettu isommalle jengille Jokeri-kannattajia, eli älä vedä turhaan hernettä nenääs. Eiköhän siitä löydy jokaiselle jotakin... :-)