Brändikiekko kolahtaa omaan nilkkaan, niin jo ollaan porukalla kuivaamassa nessuilla silmäkulmia. Selitetään jotain koodista ja esitetään, että itse vedetään aina sen mukaan. Hoh-hoijaa. Älkää viitsikö. IFK on näissä säännönmukaisesti pahin pukari käytännössä vuodesta toiseen.
Ja vitut. Sitä samaa tapahtuu ympäri liigaa, mutta päänaupunkiseudun media nyt luonnollisista syistä on aktiivisempaa ja tavoittaa ylivoimaisesti parhaiten koko maan. Teillä Ruutu kyykki viime kaudella kaksi kertaa paikallisissa ja on osoittanut jo pelkästään tätä kautta( jätetään ne filmit ja muut vaikka pois), että liiigalätkässä ei liiemmin kannata noudattaa minkäänlaisia moraalisääntöjä. Kyllähän tuo koodikieli on kieltämättä siis kulunutta paskaa ja oikeastaan yäyä kautta mä olen itse kyllästynyt jo melkein totaalisesti koko lajiin. Seuraavassa pelissä, joku väsynyt Ben-amor vs. kuka lie -nuhjaus olisi ihan pelleilyä kokonIsuutta ajatellen. Mä olen pitkänlinjan fyysisen pelin ystävänä jo kallistumassa tappeluiden täyskieltoon eli jos matsaat, niin kärsit siitä erittäin tuntuvasti esim. loppukauden. Lätkä tuntuu nykyään jotenkin nii. saatanan muoviselta lajilta kautaaltaan. Luultavasti mä en jaksa enää käydä tällä kaudell katsomassa matsiakaan. Ei oikein sytytä - ei edes tämän jälkeen, vaan päinvastoin.