Voi herranisä sentään. Toteuttiko tiki10 uhkauksensa jo ennen aikojaan?
Valistunut arvaukseni on, että menee ihan syyttäjälle asti, etenkin, jos Peltosella on todella aivotärähdys. Ja mikäli olen ymmärtänyt oikein, saattaa joutua sakkoja maksamaan tuosta pahoinpitelystä, jonka tunnusmerkistö täyttyy, halusi tai ei. Tuossa ketjun alussa eräs kirjoittaja (en muista nimimerkkiä) ansiokkaasti tänne tästä asiasta kirjoittikin, ja itsekin muistan, että tällaisesta on olemassa ennakkotapaus.
Mutta jos nyt ajatellaan jääkiekon kannalta asiaa, niin vaikka kuinka pidän koodistoista ja olen ollut sitä mieltä, että jääkiekossa pitää lähettää viestiä toiselle jengille, jos aihetta on, olen tällä kertaa sitä mieltä, että tätä ei nyt pidä kostaa. Syy on yksinkertainen: Jos kostat tämän, tapat jonkun, ja se ei voi olla kenenkään etu.
Myönnän, että lauantaina ajattelin tunnekuohussa, että saatana, Filppulalta polvi paskaksi. Mutta ei siinä olisi mitään järkeä. Jossain vaiheessa on ymmärrettävä puhaltaa peli poikki, ja nyt on se hetki. Tietysti tilanne on ongelmallinen, jos SBA luistelee kauden avaukseen Nordikselle, mutta silti, miten ihmeessä tämän kostat "asiallisesti".