J
Just-Ice-Hockey
Nokitan IPK:n Niko Härkösellä.
Kannatetaan! Kuva puhukoot puolestaan.
Nokitan IPK:n Niko Härkösellä.
Ilmiselvä wannebe-Pena kuvan perusteella. Paljon pitää vielä skarpata, että wannabe titteli voidaan poistaa.Kannatetaan! Kuva puhukoot puolestaan.
Don Tamin hengessä, molemmat. As player coach.Päävalmentajan erottaminen voi olla kallista. Kumman te pois potkijat valitsisitte, uuden valmentajan vai uuden ykkössentterin?
Like father like son. Härkönen päävalmentajaksi ja Fööni urheilutoimenjohtajaksi, niin Nordiksella olisi laakista uskottavuus kunnossa, ainakin ulkoisen habituksen puolesta.Ilmiselvä wannebe-Pena kuvan perusteella. Paljon pitää vielä skarpata, että wannabe titteli voidaan poistaa.
Ilmiselvä wannebe-Pena kuvan perusteella. Paljon pitää vielä skarpata, että wannabe titteli voidaan poistaa.
Kannatetaan! Kuva puhukoot puolestaan.
Kuulin huhua tänään heti aamusta yhdeltä tamperelaiselta, että Myrrä olisi tekemässä sopimuksen tällä viikolla, ei osannut sanoa mihin. Ollut hyvin perillä Ilveksen asioista. Itsellä tuli pieni tunne, että voisiko tulla tänne, mutta tuskin Peltonen mitään potkuja saa vaikka joukkue vetää häntäpäässä. Peltonen on syyllinen numero yksi tämän hetken tilanteeseen.
Kibe kai samoilla tuloksillaKuka tilalle? Joku B-korin tyyppi monivuotisella sopimuksella vai C-korin tyyppi väliaikaisesti? Niinpä. Vittu miten paska tilanne.
Eikö Kibe ole U20 joukkueessa valmentajana? Miksi mennä heidän kautta häiritsemään ja en usko, että tuo olisi itse Kibellekään hyvä siirto.Kibe kai samoilla tuloksilla
Alkaa olla se tilanne päällä että mä ottaisin D-korin ukon ottelukohtaisella diilillä mieluummin sisään kun katson tätä paskaa.Kuka tilalle? Joku B-korin tyyppi monivuotisella sopimuksella vai C-korin tyyppi väliaikaisesti? Niinpä. Vittu miten paska tilanne.
Mieluummin mä hankkisin sen Palmun, sentterin, pakin ja maalivahdin kuin potkisin Peltosen jonkun toisen ponnettoman tieltä. IFK tarvitsee huippuvalmentajan. Nämä surkeat valmentajat pitää nyt kiertää kaukaa.Alkaa olla se tilanne päällä että mä ottaisin D-korin ukon ottelukohtaisella diilillä mieluummin sisään kun katson tätä paskaa.
Ei kai Kollien kautta kannata pilata. Tää Tilkanen on kyllä kanssa varsinainen löytö.Ville ja Tilkanen A-junnuihin ja valmennusvastuu Murphy, Kibe ja Töykkälä.
Euroja ei mene juuri sen enempää ja huonommin ei voi mennä.