Ei voi ainakaan huonommaksikaan mennä, joten ihan sama kuka tilalle. Ottaisin loppukaudeksi vaikka Juhani Tammisen tai Ika Lehkosen mielummin.Valmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
Pekka VirtaValmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
Harmi kun Mike Keenan juuri teki sopparin Italian majun kanssa.Valmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
Olisi hienoa olla todistamassa kun Shedden antaisi Koivistoiselle hiustenkuivaaja-palautetta. Veikkaan että menisi Eetulla byysät vaihtoon.Sheddenillä voitaisiin kyllä oikeasti mennä loppukausi. Olisi vapaana juuri nyt. Ainakin äijä toisi asennetta touhuun enemmän kuin nykyinen.
Miten olisi Ilveksen valmentaja? Saattaa vapautua. Jo 3 peräkkäistä tappiota.Nyt pitäisi IFK:n päättää, kenet haluavat seuraavaksi päävalmentajaksi. Ei mitään vitun shortlisteja, väliaikaisratkaisuja tai välimallinjätkiä. Yksi huippuvalmentaja kiikariin ja sen jälkeen vaikka väsytystaktiikkaa käyttäen homma maaliin ja pitkää lappua nenän eteen. Aivan sama vaikka ensi kausikin menisi samaan suoleen tämän kauden kanssa. Seuraavan päävalmentajavalinnan olisi syytä olla tasoa sarjan paras valmentaja. Tällä kaudella tota hommaa ei enää käännä edes itse ukko ylijumala.
Korotan Kari Heikkilällä.Pelaan Heikki Mälkiä -kortin.
Miten olisi Sopan paluu.Korotan Kari Heikkilällä.
Ai saakeli meni kylmät väreet kun luin tän!Miten olisi Sopan paluu.
Hei, ei huimaa! Pena ja Francisin Bob.Miten olisi Sopan paluu.
Tiedote: IFK uusi koko valmennustiiminsä. Mukaan astuu vanhat tutut Raimo Summanen, Pasi Sormunen sekä maalivahtivalmentajana työharjoittelijana aloittaa Juha Pitkämäki.Miten olisi Sopan paluu.
No vielä en ole täysin vakuuttuunut siitä, että onko puolustuspelin kuntoon saattaminen ollut juuri Villen ohjeilla tapahtuvaa, vai onko siellä se jonkinlaista näyttöä antanut Murphy luonut sen puolustuspelin perusteet?Sanokaa mitä sanotte, mä luotan edelleen Villeen. Puolustuspeli on kunnossa, maalivahti on jo timanttinen, on vain ajan kysymys, milloin hyökkäys loksahtaa kohdalleen. Sen jälkeen meitä ei pysäytä mikään.
Mun pelko oli se että jos peli sakkaa täysin niin riittääkö seuralla nyytit pistää Peltonen pihalle. Nythän se nähdään.No vielä en ole täysin vakuuttuunut siitä, että onko puolustuspelin kuntoon saattaminen ollut juuri Villen ohjeilla tapahtuvaa, vai onko siellä se jonkinlaista näyttöä antanut Murphy luonut sen puolustuspelin perusteet?
Mene ja tiedä, mutta en tosiaankaan ole vieläkään oikein saanut itseäni vakuuttumaan siitä, että Ville vielä tässä kohtaa olisi ollut se oikea valinta. No, aika näyttää. Toivotaan parasta.
Höpö ja höpö. Ville jatkaa ja piste. Lopputulos nähdään myöhemmin. Piste.Myrrä, Shedden, Selin, Lehterä. Kaikki kelpaa. Loppukauden mittaisella. Ja Tobbe ulos samalla!
Kuka ottaa ekan kipinävuoron?Miten olisi Sopan paluu.
Näin on ja sekin nähdään tulosten takaa.Höpö ja höpö. Ville jatkaa ja piste. Lopputulos nähdään myöhemmin. Piste.
Ville ei tule itse eroamaan. Tämä on satavarma. Ennemmin vie seuran rosikseen potkujen jälkeenHeitän oman veikkauksen, että Ville eroaa omatoimisesti ja Salmelainen hyppää itse jumppatrikoisaaan penkin taakse. Uskoo kuitenkin tähän projektiin eikä tulosta voi vielä arvioida.