Ville Peltoselle kenkää!

  • 428 710
  • 3 485
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Valmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
Ei voi ainakaan huonommaksikaan mennä, joten ihan sama kuka tilalle. Ottaisin loppukaudeksi vaikka Juhani Tammisen tai Ika Lehkosen mielummin.

Helsingin IFK:n päävalmentaja ei voi nollan maalin ja muutenkin aivan järkyttävän esityksen jälkeen olla tyytyväinen ja laukoa tollasia kommentteja. Todella surullista, että ne vielä tulee Ville Peltosen suusta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
Pekka Virta
Jouko Myrrä
Doug Shedden
Erkka Westerlund (ei taida valmentaa enää, one more time?)
Raimo Summanen
Kari Heikkilä (ei taida tämäkään enää valmentaa?)
Ari-Pekka Selin
Tero Lehterä

Ja vielä ne parhaat, Ismo Lehkonen, Harri Rindell, Sami Kapanen, Kai Suikkanen.

Kaksi ensimmäistä, eli Virta ja Myrrä edes jotenkin järkeviä vaihtoehto. Toisaalta, tämä kausi meni niin vituiksi, sama se on tuoda Shedden vielä vanhoilla päivillä ruoriin ja piiskaamaan jengiä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Valmentajavaihdoksen esteenä voi enää olla oikeastaan se, että mistä parempi tilalle? Ja se on aika iso kysymys. Hyviä vaihtoehtoja ei hirveästi ole vapaana ainakaan kotimaassa.
Harmi kun Mike Keenan juuri teki sopparin Italian majun kanssa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sheddenillä voitaisiin kyllä oikeasti mennä loppukausi. Olisi vapaana juuri nyt. Ainakin äijä toisi asennetta touhuun enemmän kuin nykyinen.
Olisi hienoa olla todistamassa kun Shedden antaisi Koivistoiselle hiustenkuivaaja-palautetta. Veikkaan että menisi Eetulla byysät vaihtoon.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nyt pitäisi IFK:n päättää, kenet haluavat seuraavaksi päävalmentajaksi. Ei mitään vitun shortlisteja, väliaikaisratkaisuja tai välimallinjätkiä. Yksi huippuvalmentaja kiikariin ja sen jälkeen vaikka väsytystaktiikkaa käyttäen homma maaliin ja pitkää lappua nenän eteen. Aivan sama vaikka ensi kausikin menisi samaan suoleen tämän kauden kanssa. Seuraavan päävalmentajavalinnan olisi syytä olla tasoa sarjan paras valmentaja. Tällä kaudella tota hommaa ei enää käännä edes itse ukko ylijumala.
Miten olisi Ilveksen valmentaja? Saattaa vapautua. Jo 3 peräkkäistä tappiota.
Vai olisiko Myrrä vielä parempi?
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Hifk:lla sakkaa maalinteko eikä Myrrän joukkueille maalinteko ole ongelma. Ihan varmaan nostaisi Hifk:n kuuden sakkiin kevääseen mennessä. Se voi sitten olla, että pudotuspeleissä ei riitä alkuunkaan.

Ennen maajoukkuetaukoa pitäisi Peltosen melkein lähteä, se on kuitenkin arvokas harjoituskausi muuten niin tiivistahtisessa Liigassa, joka uuden valmentajan pitäisi päästä hyödyntämään. Toki voihan sen hyödyntää Peltonenkin...kesän kuviot roskapönttöön ja aletaan tekemään kaikki päinvastoin.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanokaa mitä sanotte, mä luotan edelleen Villeen. Puolustuspeli on kunnossa, maalivahti on jo timanttinen, on vain ajan kysymys, milloin hyökkäys loksahtaa kohdalleen. Sen jälkeen meitä ei pysäytä mikään.
No vielä en ole täysin vakuuttuunut siitä, että onko puolustuspelin kuntoon saattaminen ollut juuri Villen ohjeilla tapahtuvaa, vai onko siellä se jonkinlaista näyttöä antanut Murphy luonut sen puolustuspelin perusteet?

Mene ja tiedä, mutta en tosiaankaan ole vieläkään oikein saanut itseäni vakuuttumaan siitä, että Ville vielä tässä kohtaa olisi ollut se oikea valinta. No, aika näyttää. Toivotaan parasta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
No vielä en ole täysin vakuuttuunut siitä, että onko puolustuspelin kuntoon saattaminen ollut juuri Villen ohjeilla tapahtuvaa, vai onko siellä se jonkinlaista näyttöä antanut Murphy luonut sen puolustuspelin perusteet?

Mene ja tiedä, mutta en tosiaankaan ole vieläkään oikein saanut itseäni vakuuttumaan siitä, että Ville vielä tässä kohtaa olisi ollut se oikea valinta. No, aika näyttää. Toivotaan parasta.
Mun pelko oli se että jos peli sakkaa täysin niin riittääkö seuralla nyytit pistää Peltonen pihalle. Nythän se nähdään.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitän oman veikkauksen, että Ville eroaa omatoimisesti ja Salmelainen hyppää itse jumppatrikoisaaan penkin taakse. Uskoo kuitenkin tähän projektiin eikä tulosta voi vielä arvioida.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ville Peltosen pelastaa tällä hetkellä ainoastaan se että hänen nimi on Ville Peltonen.
Kaikki tietävät miehen saavutukset pelaajana Hifk:n paidassa ja kunnioittavat miestä erittäin suuresti tämän vuoksi. Tätä asiaa ei voi kukaan kiistää millään muotoa. Jos Villen paikalla olisi esim Jouko Myrrä ja joukkue olisi kyykännyt tähän tapaan. Niin maanantaina tulisi viimeistään tieto että valmentaja on vapautettu tehtävistään. Lähtisikö Pekka Virta - Jouko Myrrä nyt penkin taakse jos Tobias soittaisi ja ilmoittaisi että tarjolla olisi paikka vapaana? Itse veikkaan että molemmat herrat tyytyisivät siihen että nauttivat omasta vapaudestaan sen verran että kieltäytyisivät kunniasta.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Heitän oman veikkauksen, että Ville eroaa omatoimisesti ja Salmelainen hyppää itse jumppatrikoisaaan penkin taakse. Uskoo kuitenkin tähän projektiin eikä tulosta voi vielä arvioida.
Ville ei tule itse eroamaan. Tämä on satavarma. Ennemmin vie seuran rosikseen potkujen jälkeen
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Olin alunalkaenkin sitä mieltä, että Ville tarvitsee rinnalleen taktisen apuvalmentajan. Olisiko Myrrä sellainen? Itselleni ainakin kelpaisi jos saataisiin vähän uutta energiaa valmennus ryhmään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös