Ville Peltoselle kenkää!

  • 428 666
  • 3 485

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Alkaa olla se tilanne päällä että mä ottaisin D-korin ukon ottelukohtaisella diilillä mieluummin sisään kun katson tätä paskaa.
Mieluummin mä hankkisin sen Palmun, sentterin, pakin ja maalivahdin kuin potkisin Peltosen jonkun toisen ponnettoman tieltä. IFK tarvitsee huippuvalmentajan. Nämä surkeat valmentajat pitää nyt kiertää kaukaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Näillä pelimerkeillä tämä ei tästä muuksi muutu. Silmät vuotaa verta kun hyökkäyspelin ainoa toisteisuus on rännikiekko.

Ihan oikeasti miksi rännikiekkoa viljellään jopa kolmen metrin päässä maalista? Pitäisikö joskus kokeilla toivotaantoivotaan kiekkoa maalin eteen? Tiedä vaikka pomppisi pakeista sisään kun sitä ei maaliin itse saada…
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mieluummin mä hankkisin sen Palmun, sentterin, pakin ja maalivahdin kuin potkisin Peltosen jonkun toisen ponnettoman tieltä. IFK tarvitsee huippuvalmentajan. Nämä surkeat valmentajat pitää nyt kiertää kaukaa.
On tää sellaista perseennäyttöä maksavalle yleisölle just nyt että masokisti minussa voisi ihan hyvin ottaa jonkun Föönin tohon penkin taakse ja käsien sijaan hankkisi pari jotain ihan karmeeta betonijyrää tuonne kohnottamaan. Jollekin ammattimiehelle sit diili ens kaudeksi, niin pääsee rakentamaan vanhan raunioille.

Okei, ehkä tää nyt menee vähän vitutuksen piikkiin, mutta pakkohan tän tilanteen on jotenkin muuttua. Kun tuota peluutusta katsoo, niin ei enää edes yritetä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Okei, ehkä tää nyt menee vähän vitutuksen piikkiin
Ymmärrän täysin, mutta ei tuonne nyt helvetti sentään mitään fööniä pidä mennä ehdottelemaan. Tämä seura on niin sekaisin, että noin 10 vuotta sitten vastaavanlaisessa tilanteessa mentiin palkkaamaan Raimo Summanen!?!? Siinä tuhottiin samalla myös toinenkin kausi.

Tämä seura palkkaa aivan liian usein keskinkertaisia valmentajia. Ei nyt pidä mennä paikkaamaan keskinkertaisuutta keskinkertaisuudella.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei liity pelkästään Peltoseen, mutta onko kukaan laittanut ikinä suoraan IFK: n johdolle sähköpostia? Tällä hetkellä harkitsen, että antaisin henkilökohtaisen palautteeni suoraan siihen suuntaan, vastataankohan sieltä mitään? Peltonen on huonompi kuin Sormunen ja se on jo saavutus.
 

rok49

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK NYG
Olen, mutteivat vastaa. Jyri Rönn sentään vastaa asiallisiin viesteihin, ei meidän johto. Vetäkää siitä johtopäätöksiä
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ville, rakastamme kovasti sinua, 1995 ja 2011 mutta olisko aika lopettaa tällä erää?

Faneille, ei oo oikeasti mikään huonosti koottu joukkue, jossa muka on avainpaikoille jäänyt pelaajat ostamatta. Nyt on näyttönsä antaneita ammattilaisia joka tontilla. Loput on makuasioita. Valmentajan pitäisi saada noista vaan taitavan mutta helposti omaksuttavan pelitaktiikan, psyykkisen valmennuksen ja peluuttamisen kautta paras irti. Ei oo saatu. Jos joutuu kohta toivomaan ettei saada ylivoimaa niin jotain on pielessä ja pahasti.

Sheddenhän elää vielä...
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilta-Sanomat huomenna 09.00
"HIFK on antanut potkut päävalmentaja Ville Peltoselle"
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
En tiedä menisikö tämä vitutusketjuun vai tänne, mutta olisi sellainen koutsi joka olisi maistunut itsellekin.

Tapparalle uutta koutsia

Linkki vie IL:n uutiseen Tapparan mahdollisesta uudesta valmentajasta.
Maistunut olisi varmasti täällä kaikille, mutta Grönborg on sen luokan valmentaja, ettei hän varmasti haluaisi tulla alemman keskikastin Liiga-joukkueeseen, jos tarjolla on paikka Tapparan tasoisessa organisaatiossa.
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maistunut olisi varmasti täällä kaikille, mutta Grönborg on sen luokan valmentaja, ettei hän varmasti haluaisi tulla alemman keskikastin Liiga-joukkueeseen, jos tarjolla on paikka Tapparan tasoisessa organisaatiossa.
Sad but true. Toki HIFK:llakin on mielestäni valttikorttinsa. Kaksikielinen seura, logistisesti houkutteleva ja varmasti mielenkiintoinen ja ennen kaikkea haastava prokkis tarjolla. Se on vähän miten tätä hommaa myy. Vai hymisteleekö vaan ja odottelee että laittaisko se äijä itse faksia officelle ja tarjoaisi itseään.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Maistunut olisi varmasti täällä kaikille, mutta Grönborg on sen luokan valmentaja, ettei hän varmasti haluaisi tulla alemman keskikastin Liiga-joukkueeseen, jos tarjolla on paikka Tapparan tasoisessa organisaatiossa.
HIFK:n hallitus: Mikä vitun Grönholm. Ei ole meidän oma poika eli ei käyttöä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
HIFK:n hallitus: Mikä vitun Grönholm. Ei ole meidän oma poika eli ei käyttöä.
Dinot siellä vaan muistelee Bossen paria mestaruutta millenniumin alussa.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Grönborgin hankinta Tapparan päävalmentajaksi on todella iso asia Liigan mittapuulla. On mielestäni jo rinnastettavissa kovemman NHL pelaajan (parhaassa iässä) saapumiseen Liigaan.

HIFK:n hallituksella on kyllä mietittävää. Meillä on kaksi esikoululaista taputtelemassa paskaa hiekkalaatikossa, jotka johtavat (tai yrittävät) urheilullista ja valmennuksellista puolta.

Tappara - Grönborg
Kärpät - Marjamäki
Ilves - Pennanen

Vink vink vitun dinot.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt on nimenomaan hallitus aika kovan paikan edessä. Peltosen kenkiminen on yksi asia, toinen on korvaajan hankkiminen ja kolmas ensi kauden koutsin kiinnitys.
Jussi Tapolaa koko rahalla sisään ja saa itse päättää kuka on UTJ. Loppukausi tällöin ihan sama kuka vetää.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ei liity pelkästään Peltoseen, mutta onko kukaan laittanut ikinä suoraan IFK: n johdolle sähköpostia? Tällä hetkellä harkitsen, että antaisin henkilökohtaisen palautteeni suoraan siihen suuntaan, vastataankohan sieltä mitään? Peltonen on huonompi kuin Sormunen ja se on jo saavutus.

Minä olen. Vitutti kun kölli, kyllä pienillä kirjaimilla, hehkutti narreja aina kommentaattorina IFK vs narrit tai toisinpäin. Sen huomasin muutaman palautteen jälkeen ettei kollin,kyllä pienillä kirjaimilla, enään ollut kommentaattorina.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.22
  • 6.90
  • 9.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös