Niinpä - nyt puhutaan ammattilaisurheilustaJoillekin riittää se, että jengi yrittää eikä ole luovuttanut. Mä en oo koskaan ymmärtänyt, että mikä helvetin mittari se semmoinen on ammattiurheilussa. Eikös yrittäminen ja ei-luovuttaminen ole niitä ensimmäisiä asioita, joita ihan pikkulapsille teroitetaan jossain naperoliigassa. Siellä ei haittaa, vaikka aina ei pärjää - kunhan yrittää ja tekee parhaansa.
..mutta tää on jumalauta ammattiurheilua! Täällä pitää voittaa, tehdä hienoa maaleja, sytyttää katsojia ja antaa vastinetta heidän rahoilleen. Muuten saat kenkää.
Sanon tämän vielä kerran, vaikka oon sanonut ennenkin:
Tässä ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan ihmisenä. Sellainen on aivan toissijaista asioiden harhaanjohtamista, kun puhutaan duunista ja siinä suoriutumisesta.
Sekä Salmelainen, että Peltonen ovat epäonnistuneet niin karmeasti, että sattuu aivoihin.
Monet asiat joukkueenrakentamiseen liittyen on ollut täältä Jatkoajasta luettavissa täysien amatöörien toimesta jo puoli vuotta. Käytännössä jokainen epäkohta joukkueessa on alleviivattu täällä tuhanteen kertaan. Ja tässä vaiheessa kautta parhaat suoritukset tämän kovapalkkaisen ammattilaisen toimesta ovat niiden pelaajien sopimuksista eroonpääseminen, mitkä ei koskaan olisi saanut allekijoitusta nähdä.
Kuitenkin jengissä on myös sellaisia pelaajia, että pitäisihän siitä nyt jotain järkevää saada ulos! Mutta Peltonen ei saa. Ei yhtään mitään järkevää. Ei yhtään mitään. Jotain ajoittaista tsemppiä ja möyrimistä, mutta hei, mä haluun enemmän ja parempaa.
Vituttaa niin saatanasti!
Kuka helvetti haluaa oikeasti tulla Psyko Peltosen jengiin pelaamaan ensi kaudellakaan?