Ville Peltoselle kenkää!

• 542 967
  • 4 111

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Peltonen on tappanut tunteen.

Pelaajat ei syty, suorittavat vaan.
Ei tunnetta, ei taklauksia, ei vaistoilla pelaamista, ei omien puolustamista, ei yhtään mitään.
Pelipäivän aamuna itelläni on vitutus.
En siedä ajatusta, että jäljellä tätä paskaa on vielä ensi kausikin.

Ei sillä, että Peltosta puolustaisin, mutta miksi nämä kommentit täytyy vettä aina ihan överiksi? Kyllähän näitä listaamasia asioita oli pelissä viime viikollakin.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltonen on tappanut tunteen.

Pelaajat ei syty, suorittavat vaan.
Ei tunnetta, ei taklauksia, ei vaistoilla pelaamista, ei omien puolustamista, ei yhtään mitään.
Pelipäivän aamuna itelläni on vitutus.
En siedä ajatusta, että jäljellä tätä paskaa on vielä ensi kausikin.

Minä taas luulen, että sitoutumista ja yritystä on, mutta pelitapaa ei. Eli pelaajat eivät tiedä mitä pitäisi tehdä ja sen takia kaikki näyttää päättömältä sekoilulta.

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin loukkaantumismysteeri on vihdoin selvitetty. Kuhta julistaa siis tänään, että huonoa tuuria. Seitsemän vuotta putkeen. Jep jep. Osaamattomuudella ei näköjään ole rajoja.
Kaksi asiaahan tuosta Kuhdan höpinästä silmiin pisti.

1. Kertoi meillä olevan niin saakelin tyhmiä pelaajia, että loukkaantuilevat omia aikojaan, sillä monivuotiseen ja jatkuvaan epäonneen, joka koskee pääosin IFK:ta on hyvin hyvin vaikeaa kyllä uskoa, joten tyhmyydestä lienee sitten kyse.

2. Kertoi valmentajien (jo nyt) oppineen mitä kannattaa tehdä, ja mitä ei. Tokihan se ei tietenkään kentällä asti näy, että tää mystinen "staffi" olisi jotakin jostakin oppinut, mutta pakkohan se on aikuista miestä uskoa, että ovat hiton hyvin kartalla kaikesta, ja tekevät vain oikeita asioita.

Erillisenä toteamuksena voisi todeta, että ehkä olisi kannattanut taas vaan olla hiljaa eikä alkaa kertoilemaan mitään, joka saa staffin näyttämään kasalta ääliöitä. tai sitten tosiaan pitävät katsojia sellaisina. Vaan ehkä tällä on taas puhuttu pari kauttaa lisää kaikkien soppareihin, jeeee!

Luojan kiitos ei kai peilejä mainittu, vai jäikö vain huomaamatta, kun kyllästyin vähän silleen kesken lukemisen.

Viimeksi muokattu:

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas luulen, että sitoutumista ja yritystä on, mutta pelitapaa ei. Eli pelaajat eivät tiedä mitä pitäisi tehdä ja sen takia kaikki näyttää päättömältä sekoilulta.
Outoa tuossa vain on se että kaikki tuntui hoituvan alkukaudesta. Voittoja tuli enemmän kuin muistii on kirjoitettu. Sitten loppuivat kuin seinään kun muutama pelaaja loukkaantui. Ei se että se ei olisi saanut vaikuttaa vaan se että ei maalinteko kuitenkaan olisi saanut unohtua täysin. Kyllä maaleja edelleen pitää osatra tehdä. Viimeksi saimme kolmestakymmenestä paikasta vain kolme maalia. Kun vastustaja teki puolet vähemmästä viisi maalia. Miksi

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ei kyllä näy omaan silmään sitoutuminen ja yritys.
Ihan muniin puhaltelua matsit tuntuu olevan.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jokainen joka on joskus vähänkään mitään joukkuepeliä pelannut, niin tietää miten paljon helpompi on pelata, kun on pelitapa takana, tiedät mitä sinun pitää tehdä ja kaiken kruununa huomaat sen auttavan pelaamistasi. Sitten kun sinulla ei sitä tukea ole, niin pelaamisesi on graindaamista ja jos et ole siinä erityisen hyvä, niin selviytymistä. Joka sarjatasolla on pelaajia, jotka ovat niin hyviä, että he pärjäävät myös tuossa sekamelskassa ja ketjukaverit ehkä tekevät tulosta siinä varjolla... (Lue Lehterä).

Peltosen IFK:ssa nämä kovan työmoraalin pelaajat pärjäävät ja sellaiset ovat valikoituneetkin tänne siirtymään/jäämään. Muut ovat lähteneet.

Asenteen puutteesta IFK:n pelaajia ei pääsääntöisesti voi syyttää. Muuten oltaisiin tuolla Pelicansin sijoilla.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Valmennus on aivan kujalla maalivahtivalinnoissakin. Kuuden pisteen matsiin Taponen maaliin ja Ässät kiittää. Peltonen kantaa tästäkin lopullisen vastuun päävalmentajana.
Meillä on sellainen ongelma, että valmentajat eivät katso näitä pelejä. Jos katsoisivat, niin kai ne nyt yrittäisivät saada tähän jotain järkeä.

Greffin

Jäsen
Tänään olisi hyvä päivä näyttää Peltoselle ovea.

Eilen saatiin mukava jatkoaikavoitto, joten olisi hyvä hetki lähteä eri teille. Hieman sekavan pelaamisen jälkeen, mutta kuitenkin yhteinen taival olisi päättynyt kotivoittoon.

Istutaan alas, käydään tilanne läpi. No hard feelings ja IFK kohti uutta suuntaa. Ville löytää sitkeänä kaverina uuden työn vaikka kiven alta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy