Ilmeisesti ammattimielensäpahoittajia on sitten tässäkin osiossa. Täällä nyt saa jokainen mielipiteensä kertoa, kunhan noudattaa palstan sääntöjä. Ihan mikkihiirimäistä pistää yksityisviestejä, vaikka asioista olisikin eri mieltä. Jos ei ole kanttia julkisesti edes näin anonyymilla palstalla sanoa sanottavaansa, voisi ihan ensimmäiseksi vaikka katsoa sinne kuuluisaan peiliin.Mielipiteeni Peltosen pelitavasta ja tuloksellisuudesta on yksityisviestien perusteella ollut äärimmäisen paha punainen vaate monelle.
Annan siis heille mielenrauhaa ja jätän tämän ketjun rauhaan. Totean vain sen, että tänäänkin ketjun otsikko on kohdallaan.
Ymmärrän Peltos kritiikin, mutta ei pudotupelisarjoja voiteta millään tsägällä. IFK oli siinä sarjassa parempi joukkue ja ihan selvästi.Peltosella olisi edelleenkin nolla voitettua pudotuspelisarjaa, jos HIFK ei olisi tsägällä voittanut sitä yhtä Lukkosarjaa. Sitten tulikin ihan tututusti näytöstyyliin lähtö välierissä.
Mä taas olen sitä mieltä, että Zagidullinin game 1 ja 3 imuroinnit käänsi sen pienten marginaalien sarjan HIFK:lle. HIFK oli myös pitkälti puolustuskannalla koko sarjan joka oli toki ihan ymmärrettävää, koska materiaaliltansa Lukko oli mielestäni parempi nippu, hyvin samankaltainen mitä tämän kauden Lukko. Ei kaukana myöskään ollut, että sarja olisi mennyt seitsemänteen peliin Raumalle. Lukon lopun passiivisuus kuudennessa pelissä antoi HIFK:lle vielä mahiksen tulla peliin mukaan. Oli muuten varmaan paras peli jonka olen ikinä nähnyt Nordiksella. Mutta mun mielestä Lukko oli kuitenkin parempi siinä sarjassa. Jos Zagidullin ei olisi houraillut maalissa niin HIFK olisi todennäköisesti tippunut jo puolivälierissä.Ymmärrän Peltos kritiikin, mutta ei pudotupelisarjoja voiteta millään tsägällä. IFK oli siinä sarjassa parempi joukkue ja ihan selvästi.
Ei mielestäni pelsukaan millään tsägällä voittanut, vaikka saikin Taposelta lahjat ja tuo sarja meni paljon pienemillä marginaaleilla, kun Lukko sarja.Mä taas olen sitä mieltä, että Zagidullinin game 1 ja 3 imuroinnit käänsi sen pienten marginaalien sarjan HIFK:lle. HIFK oli myös pitkälti puolustuskannalla koko sarjan joka oli toki ihan ymmärrettävää, koska materiaaliltansa Lukko oli mielestäni parempi nippu, hyvin samankaltainen mitä tämän kauden Lukko. Ei kaukana myöskään ollut, että sarja olisi mennyt seitsemänteen peliin Raumalle. Lukon lopun passiivisuus kuudennessa pelissä antoi HIFK:lle vielä mahiksen tulla peliin mukaan. Oli muuten varmaan paras peli jonka olen ikinä nähnyt Nordiksella. Mutta mun mielestä Lukko oli kuitenkin parempi siinä sarjassa. Jos Zagidullin ei olisi houraillut maalissa niin HIFK olisi todennäköisesti tippunut jo puolivälierissä.
Ihan merkityksetöntä joka tapauksessa. Fakta on, että Peltosen ajanjaksolla HIFK on ollut kaukana mistään menestymisestä. Todella kaukana.Ei mielestäni pelsukaan millään tsägällä voittanut, vaikka saikin Taposelta lahjat ja tuo sarja meni paljon pienemillä marginaaleilla, kun Lukko sarja.
Yksittäisen runkkari matsin voi voittaa tsägällä, mutta BO7 sarjassa parempi jengi lähtökohtaisesti voittaa.
Joukkuueen valintoja oli laittaa Zagidulin tai Taponen maaliin tiukassa paikkassa ja valinta kostautui kummallekkin jengille.
Onpas ollut herkkänahkaisia hiihtäjiä. Toivottavasti olet sentään välttynyt painikutsuilta.Mielipiteeni Peltosen pelitavasta ja tuloksellisuudesta on yksityisviestien perusteella ollut äärimmäisen paha punainen vaate monelle.
Täältä tulee täysi tuki. Ja näin ollen tänään on mitä kaunein talvipäivä antaa Ville Peltosen jatkaa matkaansa eteenpäin.Noh, mielestäni helpompi antaa olla. En sentään niin tyhmä ole, että luulisin kenenkään jatkoaikakirjoituksilla olevan mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Itseäni ei haittaa yhtään se, että moni on sitä mieltä ettei Peltosta saa valmentajana kritisoida ja hän on onnistunut tehtävässään. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei sitä tarvitsisi muita yrittää omaan mielipiteeseensä taivuttaa.
Noh, mielestäni helpompi antaa olla. En sentään niin tyhmä ole, että luulisin kenenkään jatkoaikakirjoituksilla olevan mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Itseäni ei haittaa yhtään se, että moni on sitä mieltä ettei Peltosta saa valmentajana kritisoida ja hän on onnistunut tehtävässään. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei sitä tarvitsisi muita yrittää omaan mielipiteeseensä taivuttaa.
Korostan kuitenkin vielä, että itse Ville Peltosta vastaan henkilönä minulla ei ole yhtään mitään vastaan, enkä ole häntä kritisoinut muutoin kuin valmentajana. Sitäkin vain tuloksellisten näyttöjen ja peliesitysten perusteella. Varmasti on hyvä mies.
Täysi tuki täältäkin.Täältä tulee täysi tuki. Ja näin ollen tänään on mitä kaunein talvipäivä antaa Ville Peltosen jatkaa matkaansa eteenpäin.
Vastahan sä itsekin syöksyit mua vastaan, kun en osannut pitää Peltosen IFK:ta relevanttina mestariehdokkaana viime viikon statement-viikon jälkeen.Ilmeisesti ammattimielensäpahoittajia on sitten tässäkin osiossa. Täällä nyt saa jokainen mielipiteensä kertoa, kunhan noudattaa palstan sääntöjä. Ihan mikkihiirimäistä pistää yksityisviestejä, vaikka asioista olisikin eri mieltä. Jos ei ole kanttia julkisesti edes näin anonyymilla palstalla sanoa sanottavaansa, voisi ihan ensimmäiseksi vaikka katsoa sinne kuuluisaan peiliin.
@Greffin , ei kannata niihin yksäreihin kiinnittää sen suurempaa huomiota tai pistä vaikka estot, on sekin mahdollista..
Syöksyin sua vastaan? Kai sen voi niinkin kokea, mutta ainakaan tarkoitus ei ole aiheuttaa mitään eripuraa. En minäkään HIFK:ta minään mestariehdokkaana pidä, mutta onhan nämä voitot runkosarjassakin mukavampaa katseltavaa kuin tappiot, vaikka peli sinänsä ei silmiä todellakaan hivele.Vastahan sä itsekin syöksyit mua vastaan, kun en osannut pitää Peltosen IFK:ta relevanttina mestariehdokkaana viime viikon statement-viikon jälkeen.
Syöksyin sua vastaan? Kai sen voi niinkin kokea, mutta ainakaan tarkoitus ei ole aiheuttaa mitään eripuraa. En minäkään HIFK:ta minään mestariehdokkaana pidä, mutta onhan nämä voitot runkosarjassakin mukavampaa katseltavaa kuin tappiot, vaikka peli sinänsä ei silmiä todellakaan hivele.
Joskus itse kukin voisi varmaan valita joitain sanojaan toisin ja on niitä lipsahduksia kieltämättä tullut itseltänikin. Rapatessa roiskuu jne.
Ja en ole sulle tai kenellekään muullekaan lähetellyt mitään yksityisviestejä vittuilumielessä. Itse olen kyllä saanut, en tässä HIFK-osiossa, mutta muuten tällä palstalla kaikenlaista skeidaa tappouhkauksista lähtien.