Ville Peltoselle kenkää!

• 548 470
  • 4 140

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Vielä kerkeisi pelastamaan kauden ja osallistua mestaruuskilpailuun.

Greffin

Jäsen
Mielipiteeni Peltosen pelitavasta ja tuloksellisuudesta on yksityisviestien perusteella ollut äärimmäisen paha punainen vaate monelle.

Annan siis heille mielenrauhaa ja jätän tämän ketjun rauhaan. Totean vain sen, että tänäänkin ketjun otsikko on kohdallaan.

Ilolla otan feikkiheikkinä silti vastaan kaikki voitot mitä tuolla pelkokiekolla tulee. Mitäpä tässä muutakaan voi. Turha odottaa mitään menevää kiekkoa.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mielipiteeni Peltosen pelitavasta ja tuloksellisuudesta on yksityisviestien perusteella ollut äärimmäisen paha punainen vaate monelle.

Annan siis heille mielenrauhaa ja jätän tämän ketjun rauhaan. Totean vain sen, että tänäänkin ketjun otsikko on kohdallaan.
Ilmeisesti ammattimielensäpahoittajia on sitten tässäkin osiossa. Täällä nyt saa jokainen mielipiteensä kertoa, kunhan noudattaa palstan sääntöjä. Ihan mikkihiirimäistä pistää yksityisviestejä, vaikka asioista olisikin eri mieltä. Jos ei ole kanttia julkisesti edes näin anonyymilla palstalla sanoa sanottavaansa, voisi ihan ensimmäiseksi vaikka katsoa sinne kuuluisaan peiliin.

@Greffin , ei kannata niihin yksäreihin kiinnittää sen suurempaa huomiota tai pistä vaikka estot, on sekin mahdollista..

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla ei ole mitään kiimaa pudotuspelejä kohtaan vaikka rosteri terveenä on mun mielestä tällä hetkellä ihan valmis pelaamaan vaikka mestaruudesta, oikean valmennuksen kanssa. Peltosen kanssa nähty nyt kolme vuotta putkeen, että se nyt on aivan sama vaikka olisi mikä EHT-tason joukkue niin ei HIFK ole ollut lähelläkään mestaruutta. Jopa harvinaislaatuinen uroteko Peltoselta saada kausien 21-22 ja 23-24 tasoiset HIFK:t lauluun puolivälieristä. Miksi odottaisin vastaisuudessaankaan mitään? Peli näyttää ihan samalta kuin aikaisemmillakin kausilla, vaikka rosteri huomattavasti heikompi kuin viime kaudella. Sekin kertoo jotain Peltosesta, että saat huippujengit näyttämään keskinkertaisilta puurtajaporukoilta. Peltosella olisi edelleenkin nolla voitettua pudotuspelisarjaa, jos HIFK ei olisi tsägällä voittanut sitä yhtä Lukkosarjaa. Sitten tulikin ihan tututusti näytöstyyliin lähtö välierissä.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Peltosella olisi edelleenkin nolla voitettua pudotuspelisarjaa, jos HIFK ei olisi tsägällä voittanut sitä yhtä Lukkosarjaa. Sitten tulikin ihan tututusti näytöstyyliin lähtö välierissä.
Ymmärrän Peltos kritiikin, mutta ei pudotupelisarjoja voiteta millään tsägällä. IFK oli siinä sarjassa parempi joukkue ja ihan selvästi.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ymmärrän Peltos kritiikin, mutta ei pudotupelisarjoja voiteta millään tsägällä. IFK oli siinä sarjassa parempi joukkue ja ihan selvästi.
Mä taas olen sitä mieltä, että Zagidullinin game 1 ja 3 imuroinnit käänsi sen pienten marginaalien sarjan HIFK:lle. HIFK oli myös pitkälti puolustuskannalla koko sarjan joka oli toki ihan ymmärrettävää, koska materiaaliltansa Lukko oli mielestäni parempi nippu, hyvin samankaltainen mitä tämän kauden Lukko. Ei kaukana myöskään ollut, että sarja olisi mennyt seitsemänteen peliin Raumalle. Lukon lopun passiivisuus kuudennessa pelissä antoi HIFK:lle vielä mahiksen tulla peliin mukaan. Oli muuten varmaan paras peli jonka olen ikinä nähnyt Nordiksella. Mutta mun mielestä Lukko oli kuitenkin parempi siinä sarjassa. Jos Zagidullin ei olisi houraillut maalissa niin HIFK olisi todennäköisesti tippunut jo puolivälierissä.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Mä taas olen sitä mieltä, että Zagidullinin game 1 ja 3 imuroinnit käänsi sen pienten marginaalien sarjan HIFK:lle. HIFK oli myös pitkälti puolustuskannalla koko sarjan joka oli toki ihan ymmärrettävää, koska materiaaliltansa Lukko oli mielestäni parempi nippu, hyvin samankaltainen mitä tämän kauden Lukko. Ei kaukana myöskään ollut, että sarja olisi mennyt seitsemänteen peliin Raumalle. Lukon lopun passiivisuus kuudennessa pelissä antoi HIFK:lle vielä mahiksen tulla peliin mukaan. Oli muuten varmaan paras peli jonka olen ikinä nähnyt Nordiksella. Mutta mun mielestä Lukko oli kuitenkin parempi siinä sarjassa. Jos Zagidullin ei olisi houraillut maalissa niin HIFK olisi todennäköisesti tippunut jo puolivälierissä.
Ei mielestäni pelsukaan millään tsägällä voittanut, vaikka saikin Taposelta lahjat ja tuo sarja meni paljon pienemillä marginaaleilla, kun Lukko sarja.

Yksittäisen runkkari matsin voi voittaa tsägällä, mutta BO7 sarjassa parempi jengi lähtökohtaisesti voittaa.
Joukkuueen valintoja oli laittaa Zagidulin tai Taponen maaliin tiukassa paikkassa ja valinta kostautui kummallekkin jengille.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei mielestäni pelsukaan millään tsägällä voittanut, vaikka saikin Taposelta lahjat ja tuo sarja meni paljon pienemillä marginaaleilla, kun Lukko sarja.

Yksittäisen runkkari matsin voi voittaa tsägällä, mutta BO7 sarjassa parempi jengi lähtökohtaisesti voittaa.
Joukkuueen valintoja oli laittaa Zagidulin tai Taponen maaliin tiukassa paikkassa ja valinta kostautui kummallekkin jengille.
Ihan merkityksetöntä joka tapauksessa. Fakta on, että Peltosen ajanjaksolla HIFK on ollut kaukana mistään menestymisestä. Todella kaukana.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Onpas ollut herkkänahkaisia hiihtäjiä. Toivottavasti olet sentään välttynyt painikutsuilta.

Kaiken maun rajoissa pitäisi olla sananvapaus täälläkin, ilman että kenenkään tarvitsee joutua yksityisviestien pommittamiksi jos toisen kirjoitukset eivät tukisikaan omaa agendaa.

Ps. Painikutsuja otetaan vastaan, tatamina voi toimia vaikka Apollon jonon edusta ens lauantaina.

Greffin

Jäsen
Noh, mielestäni helpompi antaa olla. En sentään niin tyhmä ole, että luulisin kenenkään jatkoaikakirjoituksilla olevan mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Itseäni ei haittaa yhtään se, että moni on sitä mieltä ettei Peltosta saa valmentajana kritisoida ja hän on onnistunut tehtävässään. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei sitä tarvitsisi muita yrittää omaan mielipiteeseensä taivuttaa.

Korostan kuitenkin vielä, että itse Ville Peltosta vastaan henkilönä minulla ei ole yhtään mitään vastaan, enkä ole häntä kritisoinut muutoin kuin valmentajana. Sitäkin vain tuloksellisten näyttöjen ja peliesitysten perusteella. Varmasti on hyvä mies.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Noh, mielestäni helpompi antaa olla. En sentään niin tyhmä ole, että luulisin kenenkään jatkoaikakirjoituksilla olevan mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Itseäni ei haittaa yhtään se, että moni on sitä mieltä ettei Peltosta saa valmentajana kritisoida ja hän on onnistunut tehtävässään. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta ei sitä tarvitsisi muita yrittää omaan mielipiteeseensä taivuttaa.
Täältä tulee täysi tuki. Ja näin ollen tänään on mitä kaunein talvipäivä antaa Ville Peltosen jatkaa matkaansa eteenpäin.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers

Korostan kuitenkin vielä, että itse Ville Peltosta vastaan henkilönä minulla ei ole yhtään mitään vastaan, enkä ole häntä kritisoinut muutoin kuin valmentajana. Sitäkin vain tuloksellisten näyttöjen ja peliesitysten perusteella. Varmasti on hyvä mies.
Täältä tulee täysi tuki. Ja näin ollen tänään on mitä kaunein talvipäivä antaa Ville Peltosen jatkaa matkaansa eteenpäin.
Täysi tuki täältäkin.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmeisesti ammattimielensäpahoittajia on sitten tässäkin osiossa. Täällä nyt saa jokainen mielipiteensä kertoa, kunhan noudattaa palstan sääntöjä. Ihan mikkihiirimäistä pistää yksityisviestejä, vaikka asioista olisikin eri mieltä. Jos ei ole kanttia julkisesti edes näin anonyymilla palstalla sanoa sanottavaansa, voisi ihan ensimmäiseksi vaikka katsoa sinne kuuluisaan peiliin.

@Greffin , ei kannata niihin yksäreihin kiinnittää sen suurempaa huomiota tai pistä vaikka estot, on sekin mahdollista..
Vastahan sä itsekin syöksyit mua vastaan, kun en osannut pitää Peltosen IFK:ta relevanttina mestariehdokkaana viime viikon statement-viikon jälkeen.

Noin muuten niin maajoukkuetauko olisi paikkana aika ideaali heittää Peltonen veks. Neljän joukkoon on pakko päästä, koska säälien aiheuttama kuorma on aivan absurdi näin vahvasti kärkipelaajiin nojaavalle HIFK:lle. Kuorma kasvaa jo puolivälierien kohdalla liian suureksi. Mestaruudesta, kun kuitenkin pelataan. Lepoedun siivellä välieriin kuivin jaloin, sitten raikkaana taistelemaan finaalipaikasta ja siellä kaikki on auki.

Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vastahan sä itsekin syöksyit mua vastaan, kun en osannut pitää Peltosen IFK:ta relevanttina mestariehdokkaana viime viikon statement-viikon jälkeen.
Syöksyin sua vastaan? Kai sen voi niinkin kokea, mutta ainakaan tarkoitus ei ole aiheuttaa mitään eripuraa. En minäkään HIFK:ta minään mestariehdokkaana pidä, mutta onhan nämä voitot runkosarjassakin mukavampaa katseltavaa kuin tappiot, vaikka peli sinänsä ei silmiä todellakaan hivele.

Joskus itse kukin voisi varmaan valita joitain sanojaan toisin ja on niitä lipsahduksia kieltämättä tullut itseltänikin. Rapatessa roiskuu jne.

Ja en ole sulle tai kenellekään muullekaan lähetellyt mitään yksityisviestejä vittuilumielessä. Itse olen kyllä saanut, en tässä HIFK-osiossa, mutta muuten tällä palstalla kaikenlaista skeidaa tappouhkauksista lähtien.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syöksyin sua vastaan? Kai sen voi niinkin kokea, mutta ainakaan tarkoitus ei ole aiheuttaa mitään eripuraa. En minäkään HIFK:ta minään mestariehdokkaana pidä, mutta onhan nämä voitot runkosarjassakin mukavampaa katseltavaa kuin tappiot, vaikka peli sinänsä ei silmiä todellakaan hivele.

Joskus itse kukin voisi varmaan valita joitain sanojaan toisin ja on niitä lipsahduksia kieltämättä tullut itseltänikin. Rapatessa roiskuu jne.

Ja en ole sulle tai kenellekään muullekaan lähetellyt mitään yksityisviestejä vittuilumielessä. Itse olen kyllä saanut, en tässä HIFK-osiossa, mutta muuten tällä palstalla kaikenlaista skeidaa tappouhkauksista lähtien.

Olisi hyvä, että tällä palstalla varsinkin saman jengin fanit pystyisivät keskustelemaan asiallisesti keskenään toistensa kanssa ilman hirveää riitelyä, vittuilua ja jatkuvaa eripuraa toistensa välillä.

En todellakaan syyllistä sua, sillä mielestäni sun kirjoitukset ovat täällä aina olleet ihan asiallisia, kuten myös Ballon kirjoitukset, vaikka en toki olekaan kaikkia teidän viestejä täällä nähnyt, mutta näin uskoisin olevan.

Tollainen on kyllä mennyt jo liian pitkälle, jos aletaan tappouhkauksia tai muuta väkivaltaa sisältäviä uhkauksia täällä toiselle laittamaan ja luulisi ylläpitokin antaneen tollaisista jo pidempää porttikieltoa tai jopa kirjoitusoikeuksien poistamista.

Sitä en tosin tiedä yhtään, että näkeekö ylläpito noita yksityisviestejä ja niiden sisältöä? Mutta luulisi kyllä heidän sen näkevän juurikin tällaisten tapausten takia.

Mitä itse aiheeseen tulee, niin siinä olen juurikin samaa mieltä kanssasi, että onhan näitä voittoja aina hieno katsella, tulee ne sitten miten tahansa, niin sen vuoksi en ole itse jaksanut olla Peltosta ja hänen valmennustaan kritisoimassa, vaikka en olekaan siitä ihan vakuuttunut. Mutta hienoa että voittoja on tullut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy