Joka pelissä pelanneet pisteistä tosissaan Mannerin tulon jälkeen. Vitsistä jääkiekkojoukkueeksi päivässä.Kerhosta voi katsoa esimerkkiä mikä vaikutus on oikealla valmentajalla
Joka pelissä pelanneet pisteistä tosissaan Mannerin tulon jälkeen. Vitsistä jääkiekkojoukkueeksi päivässä.Kerhosta voi katsoa esimerkkiä mikä vaikutus on oikealla valmentajalla
Hyvin kiteytettyJoka pelissä pelanneet pisteistä tosissaan Mannerin tulon jälkeen. Vitsistä jääkiekkojoukkueeksi päivässä.
Voisi olla niin. Keksin joukkueelle kansainvälisen nimenkin: Earfell Elfs.En tiedä, mutta tiedän, että sinä, minä ja muut Feikkiheikit eivät saa kutsua mestaruusjuhliin Korvatunturille!
P-P tuhoduo a.k.a Peltonen-Pesonen voisi siirtyä TV-kommentaattoreiksi tai ihan vain hengailemaan Stadin kuppiloihin bissetuopin ääreen kertomaan viiltäviä tarinoita lätkäurastaan. Ei näin voi HIFK:ssa enää jatkua, että amatöörit hoitavat ammattilaisten vastuullisia työtehtäviä.Kerhosta voi katsoa esimerkkiä mikä vaikutus on oikealla valmentajalla
Jos on pienikin vaara, että Villelle ja staffille sorvataan vielä jo sovittuakin enemmän jatkoa, niin sitten on ihan pakko toivoa niitä tappioita, sillä sitä ei voida kuitenkaan loppumattomasti sivuuttaa, että pelin kehitys on ollut melkoista taaperrusta.Toivooko täällä joku tappioita, että Peltonen saisi kenkää? Mää mietin että se voisi pelastaa ensi kauden. Toisaalta en usko että sukelletaan niin syvälle, että Peltonen saisi tuloksen vuoksi kenkää. Sen vuoksi pakko toivoa melkein voittoja.
Alkukaudesta kävi jo mielessä, että olisiko tämä kuitenkin IFK:n kausi. Ei siis kannukausi, vaan sellainen jossa sijoitutaan edes rosterin edellyttämälle sijalle. Joka ei todellakaan ollut mikään 8, kun kausi siis alkoi. IFK:n rosteria piti moni 4-5 parhaana. Pakit paperilla erinomaiset, hyökkäyskalusto TOP6 ja veskat sitten alle keskitason.
Noh nyt on loukkaantumiset päällä ja taistellaan taas niistä jämäsijoista. Nyt se rosterin edellyttämä taso on jossain siellä jumbojen joukossa ehkä? Veskatilanne turbulenssissa. Raskasta olla IFK-fani. Eilen meni TV kiinni 3.erään, ei vaan vittu jaksa enää sitä, että aina löytyy uudet konstit hävitä pelejä.
Syy ei ole todellakaan kokonaan Peltosen, hän ei ole hakannut pelaajia saikulle (toivottavasti) eikä saa sääntöjen vuoksi mennä maalinsuulle kääntämään kiviä. Mutta silti hän on 3 kautta jo näyttänyt, että ei riitä vielä. Sen takia vapauttaisin ensi kaudeksi tehtävästään eli: Potkut kauden päätteeksi. Tilalle vaikka Pekka Virta jos ei parempia ole tarjolla.
Ei varmaan kokonaan, mutta kolmen edelliskauden tapa pelata on todella kuluttavaa pelaajille, joka taas lisää loukkiriskiä. Väännät ja punnerrat saatana koko aika. Vastaavasti moni joukkue kääntää peliä nopeasti, suoraviivaisesti ja hyökkäykset pyritään pitämään lyhyempinä. Samalla kun joukkueella ei ole tapoja edetä alueelle ja alueella, niin kaikki puristaminen lisääntyy, joka näkyy taas lihaksien toimintakyvyssä suorittaa asioita. Eli juttuja mitkä tulisi ns selkärangasta nopealla reagoinnilla. Niitä ei HIFK:n pelissä ole.Syy ei ole todellakaan kokonaan Peltosen, hän ei ole hakannut pelaajia saikulle (toivottavasti)
Tällä ketjulla ei taida olla suurta merkitystä. En usko että Ville saa kenkää, vaan saamme nauttia hänen pelikirjastaan ja hänen tuomasta raikkaasta peli-ilosta ilta toisensa jälkeen kevääseen 2026 asti. Oi meitä onnekkaita.Oli topic ikävästi valahtanut jo sivulle kaksi.
Tällä ketjulla ei taida olla suurta merkitystä. En usko että Ville saa kenkää, vaan saamme nauttia hänen pelikirjastaan ja hänen tuomasta raikkaasta peli-ilosta ilta toisensa jälkeen kevääseen 2026 asti. Oi meitä onnekkaita.
Ei varmaan kokonaan, mutta kolmen edelliskauden tapa pelata on todella kuluttavaa pelaajille, joka taas lisää loukkiriskiä. Väännät ja punnerrat saatana koko aika. Vastaavasti moni joukkue kääntää peliä nopeasti, suoraviivaisesti ja hyökkäykset pyritään pitämään lyhyempinä. Samalla kun joukkueella ei ole tapoja edetä alueelle ja alueella, niin kaikki puristaminen lisääntyy, joka näkyy taas lihaksien toimintakyvyssä suorittaa asioita. Eli juttuja mitkä tulisi ns selkärangasta nopealla reagoinnilla. Niitä ei HIFK:n pelissä ole.
Toivottavasti edes se viisi vuotta riittää. Kenkää tämä sankari ei tule saamaan vaikka ei osaa valmentaa voittavaa jääkiekkoa. Ikävä totuus.Tällä ketjulla ei taida olla suurta merkitystä. En usko että Ville saa kenkää, vaan saamme nauttia hänen pelikirjastaan ja hänen tuomasta raikkaasta peli-ilosta ilta toisensa jälkeen kevääseen 2026 asti. Oi meitä onnekkaita.
Ongelma on asetelma jossa puolet fanikatsomosta ei oikeasti koe että mikään olisi toisen polven kultasankarin syy tai hänestä kiinni. Siellä on ihan uskomaton määrä jengiä joka edelleen uskoo Villen olevan oikea mies hommaansa.Tiedetään. Välillä tuntuu vaan, että kannattajien pitäisi tuoda mielipidettään enemmän esille, ei täällä keskustelupalstalla vaan hallilla toki. Muistan kuinka aikoinaan huudettiin muuan Pentti Matikainenkin ulos (Nöyrimmät pahoittelut legendalle vaikka se oikein olikin) fanikatsomosta käsin. Toki hyvin monella on Nordis tällä hetkellä boikotissa itseni mukaan lukien ja muutenkin eletään tätä aikaa kun mitään ei saa enää sanoa ettei kenellekään vaan tule paha mieli niin tässä sitä ollaan. Vaikka en itsekään arvosta Kingien kaikkia chantteja mitä tuolla kuulee niin siinä on poppoo joka voisi saada muutosta aikaan. Toki se voi joillekin kuulostaa hassulle koska just nyt menee ihan hyvin. Itse pyrkii katsomaan kokonaiskuvaa ja olen niin väsynyt katsomaan kun oma seura käyttää murto osan siitä potentiaalista hyväkseen mitä se voisi olla.
Ongelma on asetelma jossa puolet fanikatsomossa ei oikeasti koe että mikään olisi toisen polven kultasankarin syy tai hänestä kiinni. Siellä on ihan uskomaton määrä jengiä joka edelleen uskoo Villen olevan oikea mies hommaansa.
Toivottavasti edes se viisi vuotta riittää. Kenkää tämä sankari ei tule saamaan vaikka ei osaa valmentaa voittavaa jääkiekkoa. Ikävä totuus.
Ette saatana siellä hallituksessa sorvaa Peltoselle enää edes minuutin jatkosopimusta. On nähty ja huonoksi todettu.
Aika yleinen nettiajan ilmiö, että loppujen lopuksi varsin pieni porukka saa jonkun mielipiteen näyttämään todelta, vaikka aidosti ovatkin ehkä jopa vähemmistöä. Oon huomannut, miten paljon täältä on kadonnut nimimerkkejä, siis ihan IFK-osiosta, enkä ihmettele, koska tästä on tullut asiasisällöltään varsin keskinkertainen ja erittäin negatiivinen. Onhan sitä negatiivisuutta ollut aiemminkin, mutta silloin siitä huokui jonkinlainen toive, että täältä kuitenkin vielä tullaan. Lisäksi koen, että silloin oli hieman enemmän realismia niissä kirjoituksissa mukana. Nyt on negatiivisuutta, jossa ei ole minkäänlaista huumoria mukana, eikä oikein mitään sisältöäkään. Ikävä sanoa näin.Ei hitto sentään, onko oikeasti todella noin?? Mä kun ajattelin, että varmaan just siellä fanikatsomon puolella juuri kukaan ei luota niihin Peltosen valmennustaitoihin.
Ainakin tätä palstaa kun lukee, niin ihan ylivoimainen enemmistö on täällä sitä mieltä, että Peltonen ei ole oikea henkilö meidän päävalmentajan paikalle ja ajattelin näitä fanikatsomon tyyppejä paljon tällä palstalla kirjoittelevan. Mutta olin nähtävästi sitten väärässä tai luulin väärin.
Aika yleinen nettiajan ilmiö, että loppujen lopuksi varsin pieni porukka saa jonkun mielipiteen näyttämään todelta, vaikka aidosti ovatkin ehkä jopa vähemmistöä. Oon huomannut, miten paljon täältä on kadonnut nimimerkkejä, siis ihan IFK-osiosta, enkä ihmettele, koska tästä on tullut asiasisällöltään varsin keskinkertainen ja erittäin negatiivinen. Onhan sitä negatiivisuutta ollut aiemminkin, mutta silloin siitä huokui jonkinlainen toive, että täältä kuitenkin vielä tullaan. Lisäksi koen, että silloin oli hieman enemmän realismia niissä kirjoituksissa mukana. Nyt on negatiivisuutta, jossa ei ole minkäänlaista huumoria mukana, eikä oikein mitään sisältöäkään. Ikävä sanoa näin.
Ja ymmärrän, että jengi täällä on osin nuorentunut, ja moni kertoo, että kun edellisestä mestaruudesta on kulunut 13 vuotta, mutta niin se oli siinä vuosina 2008-2010, jolloin oli pitkä aika edellisestä sekä melkoista sekoilua, mutta jotenkin se kritiikki oli sellaista, että siinä oli jonkinlaista pilkettä silmäkulmassa. Sitä jaksoi lukea.
Itse en ole välttämättä vakuuttunut, että Villen johdolla laiva kääntyy, mutta joka helvetin matsiin mä toivon IFK:n voittoa. Ja mun mielestä tällä kaudella on pelattu oikein kivasti. Ja jos kuuntelee (esim. MTV katsomon) asiantuntijoita, niin ei siellä IFK:n esityksiä ole sillä tavalla dumattu, mitä täältä saa lukea. Ja vaikka meillä on aivan kohtuuton loukkaantumistilanne päällä, silti vietiin viime viikon matseista jokaista pelillisesti. Ja mun silmään ihan suht viihdyttävää peliä, paitsi SaiPa-matsi, mutta sieltä mulle riitti ne pisteet, ja siinäkin oltiin pelin päällä enimmäkseen.
Joka tapauksessa se mun pointti oli, että tällä palstalla kirjoitellaan jotain, eikä fanien ajatuksista mun nähdäkseni enää voi tehdä samanlaisia johtopäätöksiä kuin esim. 10 vuotta sitten. Toki tämä on mielipide/mielikuva, eikä mikään todennettu fakta, mutta näin mä sanoisin, että tuo asia on.
Ja ymmärrän, että jengi täällä on osin nuorentunut, ja moni kertoo, että kun edellisestä mestaruudesta on kulunut 13 vuotta, mutta niin se oli siinä vuosina 2008-2010, jolloin oli pitkä aika edellisestä sekä melkoista sekoilua, mutta jotenkin se kritiikki oli sellaista, että siinä oli jonkinlaista pilkettä silmäkulmassa. Sitä jaksoi lukea.
Harmillisesti sama ajatusmalli taitaa olla iskostunut hallituksen mielen syövereihin. Eli kun on pitkää historiaa isän kautta, sekä myöhemmin omien hienojen tekojen ansiosta, niin sillä saa ilmaisen vapaalipun yrittää kerta toisensa jälkeen uuden kauden, että josko nyt sitten lähtis. Tuloksista ja viihdearvosta viis, jotka luulisi olevan ne kaksi ainoaa ja merkittävää indikaattoria, kun puhutaan valmentajan tuovasta arvosta joukkueelle.Fanina mä haluan fanittaa myös valmentajaa. Sen pitää olla IFK:lle sopiva persoonansa, saavutustensa tai tarinansa kautta. Ville sopii tähän erinomaisesti ja pidän ajatuksesta, että IFK:ta valmentaa Ville Peltonen.
Kyllä. Ja menestymättömyydenkin voisi ehkä jotenkin perustella jos peli olisi viihdyttävää, mutta näin tylsää virkamieskiekkoa on pelattu viimeksi varmaan joskus Alpo Suhosen aikakaudella. Peli on hidasta sekä yllätyksetöntä virheiden välttelyä ja kirsikkana kakun päällä taklauksetkin loistavat poissaolollaan.Mulle ei ainakaan riitä mikään "laadukas arki", jos ja kun se ei näy tuloksissa - niin urheilullisissa kuin sitä kautta taloudellisissakin.