Minulla on fiilis, että tulee hyvä ilta. Lahdessa vaihtuu valmentaja tämän jälkeen. Viime la varmistaa sen, että tänään ollaan tosissaan. Ainoastaan Mv peli voi kaataa meidät.Liekö bisse mikä meni ruokajuomaksi vai mikä joka sai ostamaan viime hetken lipun illan koitokseen. Lähdetään katsomaan onko tarjonta parempaa kuin viime lauantain SaiPa peli jota olin katsomassa. Masokisti hommaahan tämä on mutta ei auta.
Et oo vissii siitä niit tarpeeks käännellyt sitkeästiTämä saa vatsani möyrimään, ihan kuin siellä olisi kiviä.
Mä ainakin katselen ihan mielelläni, jos voittoprosentti on jatkossakin 83,3 %.Pitääkö tätä Peltosen paskaa ihan oikeasti katsoa koko kausi?
No kyllä se on muuttunut, että voittoja tulee ihan kivalla tahdilla.Kyllä ja valitettavasti seuraavakin. Mikään ei ole muuttunut, eikä tule muuttumaan.
Tästä olemme täysin yksimielisiäMä ainakin katselen ihan mielelläni, jos voittoprosentti on jatkossakin 83,3 %.
Noo, siitä se lumous vielä haihtuu, kun ukkoja alkaa putoamaan ja kausi tästä vanhenee...No kyllä se on muuttunut, että voittoja tulee ihan kivalla tahdilla.
Alun hurmos ohi. Paluu arkeen koittanut. Yksilöt loistaa, nyt kun ne viedään pois tänään Pakarinen ja Lehterä jää jäljelle kasa paskaa.Noo, siitä se lumous vielä haihtuu, kun ukkoja alkaa putoamaan ja kausi tästä vanhenee...
Alun hurmos ohi. Paluu arkeen koittanut. Yksilöt loistaa, nyt kun ne viedään pois tänään Pakarinen ja Lehterä jää jäljelle kasa paskaa.
Lumous ei haihdu koskaan, tai ainakaan niin kauan kun Suomessa on puulämmitteisiä saunoja.Noo, siitä se lumous vielä haihtuu, kun ukkoja alkaa putoamaan ja kausi tästä vanhenee...
IFKn johdon sopisi olevan silmät auki Tampereen suuntaan, mitä tulee päävalmentajarekrytointiin. Siellä ei palkattu Peltosen kaltaista TET-miestä ja urheilullista tulosta tulee päivästä yksi alkaen. Hymyilyttää täällä esitetty Peltosen puolustuspuheeksi tarkoitettu juttu siitä, että Grönborg tai Niemelä eivät onnistuisi IFKssa. Kyllä IFKssa oikeat huippivalmentajat ovat onnistuneet, mutta tämä seura suuressa neroudessaan on päättänyt Törmäsen jälkeen palkata pelkkiä arpoja.
Siis mitä VITTUA mä taas luin? Marjamäki IFK:hon? Ei jumalauta mitä paskaa tääl saa lukea...
Pitäisikö joulupukin perustaa Korvatunturin oma jääkiekkojoukkue ja palkata Peltonen sinne valmentamaan? Millaisia pelaajia tontuista tulisi?Rakas joulupukki...Joulu tulee | Joululaskuri: Montako päivää on jouluun? | Lataa joululaulun nuotit ja sanat
Joulu tulee, hiipii hiljaa arkeen... Joululaskurilla näet kuinka monta yötä, päivää, tuntia, minuuttia ja sekuntia jouluun on. Lataa myös uuden joululaulun sanat, soinnut ja nuotit ilmaiseksi käyttöösi tältä sivulta.joulutulee.fi
En tiedä, mutta tiedän, että sinä, minä ja muut Feikkiheikit eivät saa kutsua mestaruusjuhliin Korvatunturille!Pitäisikö joulupukin perustaa Korvatunturin oma jääkiekkojoukkue ja palkata Peltonen sinne valmentamaan? Millaisia pelaajia tontuista tulisi?
My god, olet ytimessä.Kerhosta voi katsoa esimerkkiä mikä vaikutus on oikealla valmentajalla