Ai sinäkö se olit! Esiinnyt minun MM95-koostevideossani, jossa kuvataan fiiliksiä Stadin kaduilta. Sinulla oli tosiaan Peltosen paita, hemmetin tyylikäs jofa-potta päässä ja huusit "VILLE PELTONEN IIEFKOO!". Myöhemmin hyppäsit pelkissä kalsareissa suihkulähteeseen uiskentelemaan. Jos omistaisin edelleen VHS-nauhurin, katsoisin tuon nostalgisen videon pitkästä aikaa. Hienoja aikoja!Muistan sen hetken kun keväällä -95 Peltosen IFK-paita päällä lauloin umpitunnellissa kauppatorilla miehen nimeä ja vaikka osa muistista on mennytkin, niin sen hetken muistankin kun pelkkä se paita, eli kaikki muu lähti paitsi se arvokkain hyppäsin Havis Amandan jalkoihin kastelemaan vielä voittofiilikset.
Toivottavasti tämä auttaa myös Turkan vittuilun jättämiin arpiin.Ai sinäkö se olit! Esiinnyt minun MM95-koostevideossani, jossa kuvataan fiiliksiä Stadin kaduilta. Sinulla oli tosiaan Peltosen paita, hemmetin tyylikäs jofa-potta päässä ja huusit "VILLE PELTONEN IIEFKOO!". Myöhemmin hyppäsit pelkissä kalsareissa suihkulähteeseen uiskentelemaan. Jos omistaisin edelleen VHS-nauhurin, katsoisin tuon nostalgisen videon pitkästä aikaa. Hienoja aikoja!
Toteutitte pyyntöni näköjään jo etuajassa ja sitä kiitän. Tätä syvällä sydämessäni toivoin ja se toteutui. Kiitos Ville ja Tom.Tämä ehkä kuuluisi ihmettelyketjuun. Tosin paremmin tänne. Onko tämän jengin johto ikinä katsonut leffaa Maurice "Rocket" Richardista? Jos ei niin kannattaa se katsoa. Tässä leffassa näkyy se voittamisen tahto. Jotain mitä IFK ei ole nähnyt tällä vuosituhannella. Tai jos johto on sen nähnyt - ei siitä ole mitään oppinut. En ikinä tule boikotoimaan ensimmäistäkään matsia, mutta toivon, että jotain nyt tapahtuu. Hyvä osoitus tahdostanne olisi nyt liittää jengiin todellinen voittaja - pelaaja, joka kertoo koko joukkueelle, että tulevalla kaudella voitetaan mestaruus.
Eipä silti Villen hankinta mitään riemunkiljahduksia täällä herättänyt. Ikää ei nyt ihan liikaa ole, mutta ura on ollut pahasti laskusuuntainen pelillisesti.
2009-10 Minsk Dynamo KHL 51 peliä 20+26=54 tehoilla, millä tavalla "pahasti laskusuuntainen pelillisesti"?
Ai sinäkö se olit! Esiinnyt minun MM95-koostevideossani, jossa kuvataan fiiliksiä Stadin kaduilta. Sinulla oli tosiaan Peltosen paita, hemmetin tyylikäs jofa-potta päässä ja huusit "VILLE PELTONEN IIEFKOO!".
Ai sinäkö se olit! Esiinnyt minun MM95-koostevideossani, jossa kuvataan fiiliksiä Stadin kaduilta. Sinulla oli tosiaan Peltosen paita, hemmetin tyylikäs jofa-potta päässä ja huusit "VILLE PELTONEN IIEFKOO!".
Siis KHL 51 peliä 6+20=26 pistettä ja 54 jäähyminuuttia.
Niissä YLEN lähettämissä uutispätkissä nuo tuntomerkit täyttää näyttelijä-juontaja-jne. Eppu Salminen, silloin toki siloposkisempana... katsokaahan vaan!
Yksi versio on ainakin sellainen, että IFK/Pena olisi tarjonnut Peltoselle, joka siihen aikaan oli yksi Euroopan parhaista pelaajista ja muutenkin jääkiekkoilijan parhaassa iässä, varsin mitätöntä sopimusta, kun taas Jokerit oli valmis maksamaan miehelle asiallisen palkan. Vaikka kyse on ammattilaisurheilusta, niin IFK-johto oli ilmeisesti laskenut puhtaasti oman kasvatin IFK-sydämen varaan.
Olympiakisoissa mukana pelkkänä maskottina ja aikaisempien saavutusten perusteella.
Lisätään vielä, että Ville olisi tullut IFK:hon pienemmällä palkalla kuin mitä Narrit tarjosivat. Pena ei suostunut korottamaan tarjousta. Pena heitti sitten seuraavalle kaudelle about saman summan Pärälle, millä Ville olisi tullut IFK:hon, eikä mennyt naapuriin.
Lisätään vielä, että Ville olisi tullut IFK:hon pienemmällä palkalla kuin mitä Narrit tarjosivat. Pena ei suostunut korottamaan tarjousta. Pena heitti sitten seuraavalle kaudelle about saman summan Pärälle, millä Ville olisi tullut IFK:hon, eikä mennyt naapuriin. Tämä tarina on tosi!
Peltosen ansiot tulevat näkymään ensi kauden HIFK:ssa.
Yksi suurimpia suomalaisia kiekkoilijoita ja jos puhutaan johtajuudesta, kaiketi suurin suomalaiskiekkoilija. Onnittelut.
Luulen, että useampikin kamera kuvasi mua, koska äitini kieltäytyi tuntemasta mua seuraavana päivänä:) 15 minutes of fame.
Tämäkin vielä! Oi Ville!