Ville Peltonen – HIFK:n päävalmentaja

  • 572 327
  • 4 293

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Paljon annettu kritiikkiä, ansaitusti! Haluan kuitenkin antaa propsit VP&co tänään pelin sisällä reagoimisesta eli Pihlströmin nostamisesta kolmosketjuun. Ilman sitä olisi todennäköisesti tullut turpaan, koska Lasch vei Kaskimäkeä kuin litran mittaa.

Tervehdin myös ilolla sitä, että tänään ei Pelicans rellestänyt keskustassa. Ja tuo on ihan tietoinen pelillinen valinta, vaikka oma kiekollisuus siitä kärsiikin.

Nyt on se hetki, kun kurinalainen laatumateriaali saa ratkoa pelit vastahyökkäyksistä ja hallintajaksoista tunnollisen oman pään pelaamisen päälle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nytkö se koko kauden puhuttu sitkeys ja vaikeiden hetkien sietäminen seisoo sittenkin?
Sitkeys kyllä kiteyttää IFK:n illan.

Pelillisesti jäljessä pääosan ajasta tai Pelicans oli ainakin hallitsevampi osapuoli, mutta niin vain se riistää, raastaa ja repii eikä taivu. IFK oli sitkeä!

Mielelläni näkisin kyllä kiekollisempaakin tekemistä, vaikka vain tulokset ratkaisee.

Edelleen mielipiteeni Peltosen potkuista ei ole muuttunut, ehkä joku finaalipaikka sen tekisi, mutta silti olisi paljon pureskeltavaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just nyt tyyli ei kiinnosta yhtään. Nyt taistellaan elämästä ja kuolemasta ja kaikki keinot ovat sallittuja. Seuraavassa sarjassa ei sitten olekaan mitään syytä olla hiirulaisia ja pelätä virheitä ja pettymyksiä. Mutta tämän sarjan osalta mulle on jatkossakin aivan yksi lysti, mitä tehdään, kunhan voitetaan. Jos rintakarvat kasvaa tällä tyylillä kohti Kannua, so be it.
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
Just nyt tyyli ei kiinnosta yhtään. Nyt taistellaan elämästä ja kuolemasta ja kaikki keinot ovat sallittuja. Seuraavassa sarjassa ei sitten olekaan mitään syytä olla hiirulaisia ja pelätä virheitä ja pettymyksiä. Mutta tämän sarjan osalta mulle on jatkossakin aivan yksi lysti, mitä tehdään, kunhan voitetaan. Jos rintakarvat kasvaa tällä tyylillä kohti Kannua, so be it.
Jetsulleen! Vaikka itsekin olen rähjännyt ihan riittävästi surkeaa peliä, niin lähes yksi lysti miten rumia voittoja tulee, kunhan tulee. Olisko meidän rakas IFK nyt vihdoin riittävän ärsytetty jengi, että alkaa ne tarvittavat tehot löytymään?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näen että parissa tuloksenhakuisessa kamppailupelissä tämä on hyvä olla takataskussa, mutta pelillinen identiteetti ei saa nojata ainoastaan tähän. Suuressa kuvassa IFK:n pitää olla aloitteellisempi.
Ei vaan tunnu että Peltosen johdolla pitkässä juoksussa IFK onnistuisi aloitteellisuudellakaan, joka varmaan kuvaa puutteellista pelikirjaa aika hyvin.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Tämän päivä Ilves-KalPa pelin jälkeen haastateltiin KalPan Petri Karjalaista. Tykkäsin yhdestä lauseesta haastattelun lopussa:

”annetaan suorittajien suorittaa, päästetään suitsista irti ja annetaan niiden mennä”

Siltä se peli myös näyttää.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Jos Peltonen tuo keväällä meille mestaruuden, niin kolmen vuoden hinta on ollut siedettävä. Mutta siitä huolimatta haluaisin Peltoselle potkut.

Yhtään lisävuotta en katso tätä paskaa Peltos-kiekkoa enää, vaikka se toisin mestaruuden uudestaan. Se ei olisi sen arvoista, eikä se edustaisi sitä joukkuetta mitä kannatan.

En halua väärin voitettuja mestaruuksia.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Jos Peltonen tuo keväällä meille mestaruuden, niin kolmen vuoden hinta on ollut siedettävä. Mutta siitä huolimatta haluaisin Peltoselle potkut.

Yhtään lisävuotta en katso tätä paskaa Peltos-kiekkoa enää, vaikka se toisin mestaruuden uudestaan. Se ei olisi sen arvoista, eikä se edustaisi sitä joukkuetta mitä kannatan.

En halua väärin voitettuja mestaruuksia.

Olen ehkä samoilla linjoilla. Itse taas odottaisin, että pelattaisiin IFK identiteetin mukaan eikä alettaisi apinoimaan muita sillä ajatuksella, että se toisi menestystä. Siihen todella jää ummehtunut haju ja maku.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Olen ehkä samoilla linjoilla. Itse taas odottaisin, että pelattaisiin IFK identiteetin mukaan eikä alettaisi apinoimaan muita sillä ajatuksella, että se toisi menestystä. Siihen todella jää ummehtunut haju ja maku.
Kyllähän pelaamiseen pitää saada lisää tunnetta ja ennen kaikkea vauhtia. Älyttömän hidasta on tuo HIFK:n pelaaminen, mutta ei tuo pelaajamateriaalikaan kyllä mitenkään älyttömästi vauhtikiekkoa tue.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Peltonen tuo keväällä meille mestaruuden, niin kolmen vuoden hinta on ollut siedettävä. Mutta siitä huolimatta haluaisin Peltoselle potkut.

Yhtään lisävuotta en katso tätä paskaa Peltos-kiekkoa enää, vaikka se toisin mestaruuden uudestaan. Se ei olisi sen arvoista, eikä se edustaisi sitä joukkuetta mitä kannatan.

En halua väärin voitettuja mestaruuksia.

Täysin samoilla linjoilla olen, sillä sanoin itsekin tässä kauden aikana moneen kertaan just sen, että en itse antaisi Villelle sitä jatkosopimusta siitäkään huolimatta, vaikka se mestaruus tänne jollain ihmetellä tulisikin. On vaan toi peli ollut kaikki nämä hänen kautensa niin tylsän näköistä ja tunteetonta nyhjäämistä ja kulmissa pyörimistä, että ei kiitos.
 

jore67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Peltonen tuo keväällä meille mestaruuden, niin kolmen vuoden hinta on ollut siedettävä. Mutta siitä huolimatta haluaisin Peltoselle potkut.

En halua väärin voitettuja mestaruuksia.

Ihailtavan rehellinen mielipide. Jos HIFK voittaa tänään ja TPS voittaa, niin HIFK tulee voittamaan mestaruuden. Suuri yleisö julistaa Peltosen jumalaksi.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihailtavan rehellinen mielipide. Jos HIFK voittaa tänään ja TPS voittaa, niin HIFK tulee voittamaan mestaruuden. Suuri yleisö julistaa Peltosen jumalaksi.

Tuskin vaan julistaisi kovinkaan moni meidän jengin fani Peltosta jumalaksi tai edes erityisen hyväksi valmentajaksi, vaikka se mestaruus jollain ihmeellä tällä kaudella tai koska tahansa hänen aikana tulisikin.

Kun joukkueen pelaajista ei ole saatu kertaakaan hänen aikanaan sitä parasta tehoa irti ja peli ollut hyvin usein tylsää katseltavaa, niin ei sitä fanit tällaista peliä kaipaa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Joku valmentaja olis varmaan virittänyt joukkueen niin että toi nimilista suorittaisi kauden alusta alkaen. Ville ei.
Tai muutenkin pelaisi sillä huomattavasti katsojaystävällisempää jääkiekkoa. Tää Pelsu sarja on kyllä kieltämättä ollut aika tylsä, kun futispeleissäkin tehdään enemmän maaleja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös