Helsingforce
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kuhta ja Tilkanen vastaavat ylivoimasta, joten eiköhän siinä ole vastaus myös 6-5 -peliin. Pakko sanoa, että katsellessani Suomen U20-joukkueen umpisurkeaa ylivoimapeliä, en voinut olla toteamatta, että sehän on kuin kopio IFK:sta. Ja kas kas, kukas se siellä nuorten Leijonien penkin takana seisoikaan Mikkolan ja JokisJussin seurana.
Kyllähän tähän on ihan pakko reagoida. Ei pelkkä Marleau korjaa erikoistilannepelaamisen rakenteellisia ongelmia vaikka pari kertaa onkin nyt uponnut.
Tulin itse asiassa kirjoittamaan aika sanatarkasti (ehken aivan yhtä eloquentisti) tämän saman huomion. Ensin näin Suomen luokattoman ylivoiman, sitten näin penkin takana Kiben, muistin että Ojanen on vastuussa alivoimasta ja Peltonen ei mistään, ja sitten yhdistin asioita päässäni IFK:n ylivoimaan.
Tuota kirjoittamaan siis tulin, mutta luin ensin edellisen sivun ja näinkin tällaisen hämmentävän tekstin, aivan täysin vahingossa, tuurilla ja yllättäen:
On kyllä hauskaa ettei Bol, Jan_Peter eikä Helsingforce huomio mitenkään viestiä missä heitä kehutaan ja myös rakentavaa neuvontaa. Eli ovat siis yläpuolella.
Ja ilman muiden apuja tai ät-merkkejä löysin pienen kaivamisen jälkeen tämänkin:
Itse uudenvuodenlupauksena yritän olla objektiivisempi. Toivoisin myös että Jan_Peter liittyisi samaan ryhmään. Myönnän että itse olen liian negatiivinen ja sitä en haluaisi olla. Jan_Peter viksun oloisena kaverina vois pohtia lähestymistä toisesta suunnasta myös. BOL:lle hyvää uutta vuotta myös. Pystyt perustelemaan asiat paljon paremmin kuin minä tulen koskaan kykenemään. Pieni arvostus meitä muita kohtaan vois olla paikallaan. Helsingforcelle kehu eli olet periaatteen henkilö ja se on hienoa. Eri mieltä voi olla ja kohteliaasti. Kaikille onnistunutta vuotta 2024.
Ja tuohan on oikein mukava kohteliaisuus, joten kiitos vain siksarille. Jokaisen pitäisi seistä sanojensa ja periaatteidensa takana, eikä hätkähtyä provosoinnista, propagandasta, joukkokiusaamisesta, canceloimisesta tai julkisesta nöyryytyksestä. Ristiinnaulitsemisen uhallakin. Ja kiitos myös sanan henkilö käytöstä, moni muu kun jatkuvasti olettaa ties mitä.