Mainos

Ville Mäntymaalle kenkää!

• 402 889
  • 3 297

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
@korkki , tosiaan ei ollut mikään tarkoitus vittuilla, mutta tuo sun nimimerkki nyt vain sopi niin hyvin tuohon Lauri Mikkolan heittoon, ettei voinut olla käyttämättä. Ei mitään käyttöä ole meillä Mikkolalle, ja onhan hän muutenkin U20-maajoukkueen päävalmentaja.
Joo, kyllä mä uskon mutta kun tuon kuulee nykyään pari kertaa viikossa täällä jos on jostain eri mieltä niin se alkaa vituttamaan. Alkaa ymmärtää kaupan kassoja kun kuulee samat jutut monta kertaa päivässä.

Mulle oli jostain syystä mennyt Mikkola ohi, varmaan kun Ässissä ei nyt ole potentiaalisia maajoukkuepoikia.

Ja eiks se ole ihan hyvä asia että Kärpät kiinnostaa ympäri Suomen. Kyllä mä ainakin käyn lähes aina katsomassa Ässien vastustajien palstat jos olisi jotain mielenkiintoista keskusteltavaa ja otan kantaa johonkin tai kysyn jotain jos en tiedä. Google harvoin antaa vastauksia mielipiteisiin.

Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuulin eilen erään nykymenoon täysin kyrpiintyneen vanhan Kärppä-kannattajan määritelmän tästä Kärppien Herra Arvojohtajasta:
  • ulkonäkö kuin Herman Munster Me Hirviöt-sarjasta
  • ulosanti amiksen tupakkapaikalta
  • valmennustaidot Karjalan Pököltä
  • lipevä kuin turkkilainen housukauppias
Repesin...

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kuulin eilen erään nykymenoon täysin kyrpiintyneen vanhan Kärppä-kannattajan määritelmän tästä Kärppien Herra Arvojohtajasta:
  • ulkonäkö kuin Herman Munster Me Hirviöt-sarjasta
  • ulosanti amiksen tupakkapaikalta
  • valmennustaidot Karjalan Pököltä
  • lipevä kuin turkkilainen housukauppias
Repesin...
Ja noista oikeasti ongelma on pelkästään tuo kolmas pointti..

Millään muulla ei pitäisi olla väliä kuin sillä miten tuloksekasta jääkiekkoa valmennus osaa peluuttaa ja kuinka tehokkaasti materiaalista otetaan maksimi irti.

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Pahoittelut kun huutelen vieraisiin pöytiin. Mutta tuo Mäntymaan nosto viime kaudella ykköseksi ja Kärppien nousu pisteiden valossa kärkikahinoihin sumensi Kärppien johdon. Todellisuudessa Manner taisi valmentaa Kärppiä, eikä Havu?
Ainoa oikea ja kallis ratkaisu nyt olisi loppukaudeksi Rautakorpi ja Nieminen. Oma pää tilkittäisiin takuulla, vaatii ehkä myös uuden maalivahdin jonka Jukka vaatisi. Peli muuttuisi yksinkertaisemmaksi, mutta vaatimustaso nousisi eikä vapaamatkustajia olisi. Eikä tämä valmentaja valinta olisi arpa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ja noista oikeasti ongelma on pelkästään tuo kolmas pointti..

Millään muulla ei pitäisi olla väliä kuin sillä miten tuloksekasta jääkiekkoa valmennus osaa peluuttaa ja kuinka tehokkaasti materiaalista otetaan maksimi irti.
Juu-ei...

Zeta78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pahoittelut kun huutelen vieraisiin pöytiin. Mutta tuo Mäntymaan nosto viime kaudella ykköseksi ja Kärppien nousu pisteiden valossa kärkikahinoihin sumensi Kärppien johdon. Todellisuudessa Manner taisi valmentaa Kärppiä, eikä Havu?
Ainoa oikea ja kallis ratkaisu nyt olisi loppukaudeksi Rautakorpi ja Nieminen. Oma pää tilkittäisiin takuulla, vaatii ehkä myös uuden maalivahdin jonka Jukka vaatisi. Peli muuttuisi yksinkertaisemmaksi, mutta vaatimustaso nousisi eikä vapaamatkustajia olisi. Eikä tämä valmentaja valinta olisi arpa.
Ihan asiaa joka sana.

Kike #29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Charlestown Chiefs
Täähän se on totta. Manner oli se joka siellä pelaajia hoitaa ja yleisesti pelaamista. Mäntymaa vaan on. Mamballa oli helvetin iso osa kärppien menestykseen viime kaudella.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Mutta tuo Mäntymaan nosto viime kaudella ykköseksi ja Kärppien nousu pisteiden valossa kärkikahinoihin sumensi Kärppien johdon. Todellisuudessa Manner taisi valmentaa Kärppiä, eikä Havu?
Kai sen nyt kaikki näki, että Mamba on puikoissa, mutta Kärppäjohto ilmeisesti uskoi, että Havu siitä automaattisesti imee oppia ja kaikki menee ok. Mutta ei se vaan oikeassa maailmassa mene noin.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Kovarcikin kommentti Kalevan maksumuurin takaa:
Tuskin kukaan odotti yhden ketjun kantavan joukkuetta läpi kauden. Olemme miettineet ketjumme hajottamista, mutta emme ole vielä siihen päätyneet. Katsotaan, mitä ensi viikolla tapahtuu, Kovarcik jutteli Ässät-tappion jälkeen.
Kärpistä on tullut ihan huumoripumppu. Eilen eksyin hallille vaikka täällä muuta lupasin. Ja kolmannen erän vietin siellä baarin puolella, jossa minua lohdutti satunnainen tamperelainen vierailija. Voitteko kuvitella fiilistä?

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tähän kun huomioi vielä sen, että yksi oleellinen palanen tehoilua bongattiin kuviin katsomossa, tuska on kova kärppänipussa.

Etelästä päin antaa silti seurattavaa, kääntyykö millaisilla ratkaisuilla ja koska kääntyy. Koko kauttahan Kärpät ei ole vielä hävinnyt, mutta kelvolliset sijoitukset 60 pelin jälkeen vaativat jo kevyttä voittoputkea tai kahtakin.

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Kai sen nyt kaikki näki, että Mamba on puikoissa, mutta Kärppäjohto ilmeisesti uskoi, että Havu siitä automaattisesti imee oppia ja kaikki menee ok. Mutta ei se vaan oikeassa maailmassa mene noin.
Varmaan näki, paitsi johto tai nimenomaan uskoi tuohon opin imemiseen. Oulussa on ikävä kyllä menty tuohon TPS:n 2000- alun junaan, eli kaikille omille entisille pelaajille löytyy aina paikka organisaatiosta. Ehkä aitioisäntinä menettelevät, mutta ei tärkeillä paikoilla ilman kouluja. Tätä samaa se meillä täällä Hämeessäkin, yllättävän paljon näitä entisiä pelureita on näillä tärkeillä paikoilla, osalla on kyllä kolutustakin paikkoihinsa.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Referoidaan tänne vielä lisää Kalevan maksumuurin takaa:
Kovarcik ei muista pelanneensa urallaan joukkueessa, joka olisi yhtä syvässä kuopassa kuin Kärpät nyt. Kärppien kriisi ei ole kuitenkaan muuttanut miehen elämää kaukalon ulkopuolella.

– Suomalaisilla pelaajilla on varmasti vaikeampaa, koska he voivat lukea mediaa. Minä en onneksi voi, tshekkisentteri virnisti.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevasta lisää referaattia:
Karjalaisen oli alun perin määrä tulla Kärppiin ensi kaudeksi Ville Mäntymaan apuvalmentajaksi.
Tietenkään Mäntymaa ei ole syyllinen koko seuraa vaivaavaan vaaralliseen itsepetokseen. Mutta, ihan ihmeellinen tämäkin kuvio on. Mikä on se syy että seura luotti Havuun näin paljon?

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse ketjun aiheeseen kirjaimellisesti liittyen, alkaa näyttämään siltä ettei tule tapahtumaan. Näin paljon kukaan seuran puolelta välittää yhtään nykytilanteesta. Isoimmat tukijat ilmeisesti hyväksyvät myös Kärppien totaalisen alasajamisen.
Tähän on vaan totuttava. Elämässä on onneksi paljon muutakin kuin jääkiekko. Harmittaahan tämä silti, mutta minkäs asialle teet.

JPL

Jäsen
Rivien välistä luettuna; huonosti kasattu joukkue.
Minä luen tuon siten, että Havu on siellä yksi jätkistä penkillä ja keskustellaan, että mitähän me jätkät tehtäisiin? ”Haluatko sinä Reijo vieläkin pelata tuon Kovan kanssa, vai haluaisitko kokeilla jossain toisessa ketjussa? Jaa et halua - ok. No mitenkäs Patrikki - oletko ikinä ajatellut, että pelaisit vaikka tuolla kolmosen laidassa, ilman ylivoimavastuuta? Ai et. Ok - no pelataanpa pojat huomennakin samoilla kuin eilen. Mutta nyt sitten hyvällä asenteella!!! Hyvä jätkät - me ollaan loistavia!”

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Rajusti off-topic, mutta kylläpä taannoin aavistuksen hymyilytti, kun radiosta tuli biisi artistilta Lasse Havu (!) ja lyriikatkin enemmän tai vähemmän osuvat Kärppien ja Mäntymaan sekavaan tilanteeseen.

"Voiko hajonneen rakentaa uudestaan? Vai oonko pakotettu alkuun palaamaan? Jos oon niin ootko mua valmiina oottamaan? Kun mä löydän taas kantavaa maata jolla opettelen seisomaan"

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Carolina Hurricanes
Itse ketjun aiheeseen kirjaimellisesti liittyen, alkaa näyttämään siltä ettei tule tapahtumaan.
Eilenhän asioista hyvin perillä oleva @GT vihjasi, että maanantaina on THE tiedote tulossa.

Eli kyllä minä ainakin huomenna odotan vähän muutakin kuin lounaslistaa.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärppien pitäisi olla sen verran vastuullinen, että vapauttaisi Mäntymaan tehtävistään heti. Tilanne on hänelle tällä hetkellä ihan varmasti helvetillinen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kärppien pitäisi olla sen verran vastuullinen, että vapauttaisi Mäntymaan tehtävistään heti. Tilanne on hänelle tällä hetkellä ihan varmasti helvetillinen.
Mäntymaan pitäisi olla sen verran vastuullinen, että vapauttaisi itsensä tehtävistään heti. Tilanne on Kärpille ja faneille tällä hetkellä ihan varmasti helvetillinen.

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mäntymaan pitäisi olla sen verran vastuullinen, että vapauttaisi itsensä tehtävistään heti. Tilanne on Kärpille ja faneille tällä hetkellä ihan varmasti helvetillinen.
Edelleen Roger, sopimus 2026 saakka, saa liksaa vaikka ei tekisi mitään. Toivottavasti on sopimuksessa pykälä johdon määräämistä muista tehtävistä, esim lasten luistelukoulun "apuvetäjä".

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Kärpistä on tullut ihan huumoripumppu. Eilen eksyin hallille vaikka täällä muuta lupasin. Ja kolmannen erän vietin siellä baarin puolella, jossa minua lohdutti satunnainen tamperelainen vierailija. Voitteko kuvitella fiilistä?
Olen miettinyt, että halutaanko ykköskentän ukot pitää tyytyväisinä niin kauan kunnes saadaan kaikkien nimet sopimuspaperiin? Siihen asti he ovat koskemattomia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy