Viestin lähetti Sid
Millaisella lautasella näkyy ranskalainen tv-kanava LCI? Sieltä seuraisin hyvin mielenkiintoisia uutisia, ankkurinaan Melissa Theuriau.
Viestin lähetti msg
Hanna Von Wendtin ystäville tiedoksi suru-uutinen Kauppalehdestä.
Hanna lähtee Tielaitokselle tiedottajaksi.
No more Hanna och morgonnytt..
Viestin lähetti Helmut Steiger
Mutta nythän on jo loistava seuraaja saatu Morgonnyttiin, tämä vaalea lucianeitomainen Charlotte nimittäin. Snyggt!
Viestin lähetti Ted Raikas
Ehkä jos tuo Melissa-neiti näyttäisi jossain kuvassa hieman enemmän tissiä, niin voisin muuttaa mieltäni...?
Höh, eikös tämä ollutkaan se sovinistiketju? Taisinpa erehtyä pahasti.Viestin lähetti Lerva
Ai?Sinulle kaunis nainen on pelkkää tissiä?Huhhuijaa mitä tekstiä.Minulle ei ainakaan tulis ensimmäisenä mieleen katsoa tissejä jos pitäs naista alkaa arvosteleen.
Viestin lähetti Sid
Millaisella lautasella näkyy ranskalainen tv-kanava LCI? Sieltä seuraisin hyvin mielenkiintoisia uutisia, ankkurinaan Melissa Theuriau.
Höh, eikös tämä ollutkaan se sovinistiketju? Taisinpa erehtyä pahasti.
Liian eleganttia, elitististä ja ekonomista sovinismia minun makuuni. Pelkistä tisseistä puhuminen on jotenkin helpompaa ja maanläheisempää.Viestin lähetti Master Chief
Sovisinismia sun täytyy etsiä noista Jagsin avaamista ketjuista. ;)
Liian eleganttia, elitististä ja ekonomista sovinismia minun makuuni. Pelkistä tisseistä puhuminen on jotenkin helpompaa ja maanläheisempää.
Äänestelty on! Tällä hetkellä perse on itseasiassa hieman edellä tissejä. Vaihtelevia kausittaisia asioita nämä.Viestin lähetti Master Chief
No tuolla kilpailuosastollahan oli Tissit vs perse -äänestys eli sinne vaan.
Viestin lähetti Nännimäinen
, mutta sisäsivun kuvassa housut vaikuttavat aika täysiltä.
Viestin lähetti flintstone
Kun Viivi eilen telkkarissa puhui ripsipiirakasta ja posket punasta hehkuen kertoi kuinka haluaa rakastella minua?
Viestin lähetti Olkku
Niin. Tuossa kiekkoyö lähetystä odotellessa, tulin vilkaisseeksi viihdeuutisia. Onkohan neiti juontajatar ajatellut, että "ei kauppa käy, jos ei tavara näy". Tuli vaan mieleen.