Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 647
  • 664

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en ohjelmaa katsonut kuin ihan lopussa, mutta se se vasta hyvä olikin. Siis se loppu. Olikohan se Tuntematonta solttua esittänyt kaveri joku näyttelijä, vaiko ihan tavallinen pulliainen? Näkikö kukaan kun sitä haastateltiin/esiteltiin?

Kaveri oli nero.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Kolmen minuutin montaasissa tuntemattomasta sotilaasta oli myös voimakasta symboliikkaa sekä H&E XP:n, että muun elämän suhteen. Vaikka kävisit minkälaisia kouluja tahansa ja olisit lähtökohtaisesti älykäs, ajaa luonnollinen huippulahjakkuus AINA ohi näistä tapauksista. Muistelkaapa vaikka akateemisesti kouluttamattoman Hyppösen "kollektiivista surutyötä" viime keväältä. Lätkämaila paskaksi suorassa lähetyksessä. Siinä oli kaikki. Ei mikään ihme, että Hesarin ohjelmaesittelyssäkin uskallettin laittaa kuvatekstiin sanat "talkshowien paremmasta päästä".

Tämä täysi amatööri pesi ainakin 99% suomalaisista koulutetuista näyttelijöistä. Fantastinen suoritus.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuntematon sotilas

Viestin lähetti Everton
Itse en ohjelmaa katsonut kuin ihan lopussa, mutta se se vasta hyvä olikin. Siis se loppu. Olikohan se Tuntematonta solttua esittänyt kaveri joku näyttelijä, vaiko ihan tavallinen pulliainen? Näkikö kukaan kun sitä haastateltiin/esiteltiin?

Kaveri oli nero.
Tiedän kaverin ja hän ei ole mikään ammattilainen, vaan ihan "tavallinen tallaaja".

Kuulin tuohon tuntemattomaan sellaisen pienen taustatarinan, että kaveri olisi Kosovossa rauhanturvajoukoissa vetänyt videolle hieman pidemmän version tuntemattomasta ja se sitten oli lähetetty tuonne HEE:hen.

Kaveri on myös laulaja (tai siis pitänee sanoa, että kaveri laulaa myös). Tässä heidän bändinsä kotisivu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Everton
Itse en ohjelmaa katsonut kuin ihan lopussa, mutta se se vasta hyvä olikin. Siis se loppu. Olikohan se Tuntematonta solttua esittänyt kaveri joku näyttelijä, vaiko ihan tavallinen pulliainen? Näkikö kukaan kun sitä haastateltiin/esiteltiin?

Kaveri oli nero.
Minäkin olen tuon "Mika-Anteron" yhteisissä musakinkereissä tavannut muutamia kertoja ja on kyllä loistava heppu, kaverilla löytyy karismaa ja esiintyjänlahjaa. Pelkkä tavallinen (tässä tapauksessa siis todellä äänekäs) puheäänensäkin kantaa perkeleen pitkälle.
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Silikonit?

En nähnyt ohjelmaa mutta näin valokuvan, jossa sitä mainostettiin. Piti ihan hieraista silmiä. Näytti nimittäin siltä kuin Viivikin olisi laitattanut itselleen pienet silikonit. Vaikee tietenkin sanoa, onko vai eikö, kun näkee ainoastaan vaatteet päällä. Onhan niitä nykyään puhallettavia rintsikoita ja ties mitä, jolla saadaan daisarit amtsonimaisempaan iskuun. Viivin ulkonäkö oli joka tapauksessa etuvarustuksen kasvun myötä entisestään kohentunut.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Silikonit?

Viestin lähetti velho
Onhan niitä nykyään puhallettavia rintsikoita ja ties mitä, jolla saadaan daisarit amtsonimaisempaan iskuun.

Antaa uuden merkityksen sanalle ilmarinta....

Sori, ei voinu olla kuittaamatta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mutta missä Viivi?

En ole nähnyt piiiiiiiiitkään aikaan Viiviä tuolla Nelosen urheilu-uutisia lukemassa vaan siellä on vain vilahdellut Kirsi Alm ja se mies jonka nimeä en edes muista. Eli tietääkö joku mihin Viivi on kadonnut? Nuo Jokereiden tappiopelitkin kun olisi paljon mukavampaa kuunneltavaa kun ne tulisi edes Viivin kertomina. Ja kun voisi keskittyä Viiviin niin ei niitä tappioita ei edes pahemmin muistaisi.
-virnuileva hymiö-
 
Viimeksi muokattu:

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Re: Mutta missä Viivi?

Viestin lähetti flintstone
En ole nähnyt piiiiiiiiitkään aikaan Viiviä tuolla Nelosen urheilu-uutisia lukemassa vaan siellä on vain vilahdellut Kirsi Alm ja se mies jonka nimeä en edes muista. Eli tietääkö joku mihin Viivi on kadonnut? Nuo Jokereiden tappiopelitkin kun olisi paljon mukavampaa kuunneltavaa kun ne tulisi edes Viivin kertomina. Ja kun voisi keskittyä Viiviin niin ei niitä tappioita ei edes pahemmin muistaisi.
-virnuileva hymiö-

Jos se on vaikka ollu asennuttamassa silikoneja...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Mutta missä Viivi?

Viestin lähetti flintstone
En ole nähnyt piiiiiiiiitkään aikaan Viiviä tuolla Nelosen urheilu-uutisia lukemassa vaan siellä on vain vilahdellut Kirsi Alm

Mitä tarkoittaa piiiiiitkään aikaan? Kyllä minä ainakin olen sieltä Viivin bongannut. Tai sitten olen tässä nuorten ja kauniitten naisten palvomisessa jo psyykkisesti siinä pisteessä, että kun tv:n kuvaruutuun ilmestyy Paavo Lipposen pärstä niin minä näen siinä Viivin.

Niin, ja olen minäkin tuon Kirsi Almin nähnyt, mutta ei se minun mielestäni ole kertaakaan vilahdellut, ei ainakaan vielä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Taitaa olla Predalla videonauha pelkkää Viiviä, ja rouva laittaa sen vaan aina Urt-sikaruudun aikaan pyörimään.

Josta tuli mieleen nämä uinnin EM-kisat. Mitenkähän on arvottu kisoihin laitettu selostaja? Ville K. ilmeisesti ei sinne halunnut, vaan kysyttiin Lauralta josko hän haluaisi mennä. Niin ja miksikö?

Kuvaruudussa on ollut joka päivä:

Laura Ruohola
Riesa
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkohan tämä pätkä ollut joskus esillä Jatkoajassa? Luulisi ainakin Viivin ihailijoita kiinnostavan.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti polvipetteri
Onkohan tämä pätkä ollut joskus esillä Jatkoajassa? Luulisi ainakin Viivin ihailijoita kiinnostavan.

Uuuuu, mama!

Eikös toi ollu Aleksi Litovaaran (tms.) showsta. Jos oli niin, ei oo pojat vissiin keskittyny pelkkään snoukkailuun...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti polvipetteri
Onkohan tämä pätkä ollut joskus esillä Jatkoajassa? Luulisi ainakin Viivin ihailijoita kiinnostavan.
Iliman muuta.
Tosin nähty on jo joku aika sitte.
Uskokaa jo perkeleessä ettei se kovin kummoinen ole. MattiEsko Hytönen sen kertoi lauantain lukupaketissa.
Viivi. Nimi on kyllä nätti ;)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Bisnesman ei ole tainnut nähdä Viiviä koskaan Helsingin ravintoloissa? Usko pois, on se ihan luonnossakin sairaan kuuman näkönen kissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viivihän hieman pahastui, kun "dirty dancing"-pätkä tuli julkisuuteen... kuulemma ei pannut kuvaamista pahakseen, kun luuli, että jätkät kuvasivat ihan vaan omaan käyttöönsä... joten jos mä otan tosta DV-kameran + muutaman tyhjän kasetin messiin ja lähden kyselemään mitä Viivi haluais esittää kameralle ihan vaan privaatisti? Kuka haluaa lähteä kuvausassistentiksi? ;-P
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eh, kuinka tyhmä tai sinisilmäinen voikaan ihminen olla. Siis tässä tapauksessa Viivi. Ja kun katsotte tarkkaan ihan pätkän lopun, neitonen päättää sessionsa sanoihin:"Moon TV".

NImim. Mä menin alastonkuviin, mutta en arvannut niiden tulevan julkisuuteen. Tein sen vaan omaksi ilokseni...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti polvipetteri
Eh, kuinka tyhmä tai sinisilmäinen voikaan ihminen olla. Siis tässä tapauksessa Viivi. Ja kun katsotte tarkkaan ihan pätkän lopun, neitonen päättää sessionsa sanoihin:"Moon TV".

Eipäs sano. Jos lukee tarkasti Viivin huulilta niin sehän sanoo tutun repliikini: "Meille vai teille?" ;)

PS. olis nyt avannut sitä paitaansa enemmän ja tuo tyttöjen keskinäinen hinkkaaminenkin olisi voinut olla paljon intensiivisempää.

Nimim. Mitään en oo ottanut...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti polvipetteri
Eh, kuinka tyhmä tai sinisilmäinen voikaan ihminen olla. Siis tässä tapauksessa Viivi. Ja kun katsotte tarkkaan ihan pätkän lopun, neitonen päättää sessionsa sanoihin:"Moon TV".

NImim. Mä menin alastonkuviin, mutta en arvannut niiden tulevan julkisuuteen. Tein sen vaan omaksi ilokseni...
No, ehkä päihdyttävien aineiden vaikutuksen alaisena sitä tulee tehtyä yhtä sun toista, mitä ei ehkä selvinpäin tekisi... eikä ainakaan kannata myöntää mitään jälkeenpäin. :)
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti BigRedBob
No, ehkä päihdyttävien aineiden vaikutuksen alaisena sitä tulee tehtyä yhtä sun toista, mitä ei ehkä selvinpäin tekisi... eikä ainakaan kannata myöntää mitään jälkeenpäin. :)

Aivan ja joskus jopa paljastaa asioita, joita ei selvinpäin kertoisi missään tapauksessa...

...laukkaa mielikuvitus, laukkaa!
 

Rocco

Jäsen
Voi ristus... onko jollakulla tuota klippiä eri formaatissa? Tuo ei tunnu toimivan lainkaan meikäläisellä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Rocco
Voi ristus... onko jollakulla tuota klippiä eri formaatissa? Tuo ei tunnu toimivan lainkaan meikäläisellä.
Eikös se ollut DivX muodossa? Hae se, sillä sen näet. Ei hassumpi tanssiesitys.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Footless
Eikös se ollut DivX muodossa?

Chat:

Toimii!!! Kiitos. Päivä pelastettu! \o/

/Chat
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Olihan toiki...huh..mä en oo koskaan nähnyt muijaa noin vähissä vaatteissa.. *iltaa kaikille se ois taas tvtv-tsätti. Kuoliko sun koira, poikaystäväkö jätti? se on kiva kun sä kerrot taas koko kansalle, et sul on nopee korolla se tuoksuu wunderbaumille* TKK/Vapaapudotus-tvtvshätti
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viivi ja Kirsi kokkaavat.

Jatkoajan suosikki-mimmi Viivi on näköjään saanut olla yli kuukauden ilman kannanottoja, mutta nostetaampa tätäkin ketjua taas ylös.

Nimittäin torstaina 27.2. Kolmosen Kokkisota-ohjelmassa ovat mukana kisaamassa Kirsi "heikoin-lenkki" Salo ja Viivi "teki-sen-taas" Avellan. Saas nähä millaiset munat ja makkarat eväsrepussa studiokeittiöön tuodaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös