Jos julkisesti haukkuu, niin kyllä silloin pitäisi kyetä yhtä julkisesti pyytämään myös anteeksi.
Anteeksipyynnön tapahtuminen uutisoitiin, eikö se silloin ole julkinen?
Jos julkisesti haukkuu, niin kyllä silloin pitäisi kyetä yhtä julkisesti pyytämään myös anteeksi.
Anteeksipyynnön tapahtuminen uutisoitiin, eikö se silloin ole julkinen?
... Ei ihan avaudu mulle tällainen anteeksipyyntö, mutta ei ilmeisesti ole tarpeenkaan.
Tässä olet oikeassa, sinä et ole osapuoli tässä tapahtumassa. Xia on kertonut julkisesti, että anteeksipyyntö on suoritettu ja väärinkäsitys oikaistu.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hautala tuossa remonttijupakassa (johon ilmeisesti viittaat) osoittautunut syyttömäksi. Eli oli oikeasti tietämätön ja se urakoitsija oli mokannut osapuoli?Ennen eroamistaan se on joutunut pitämään jo yhden tiedotustilaisuuden reilut puoli vuotta aiemmin omista hölmöilyistään, varsin ennenkuulumatonta sekin.
Mitäs väliä sillä on? Vihreä mikä vihreä, roisto mikä roisto. Toisin kuin meidän Hirvisaari.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hautala tuossa remonttijupakassa (johon ilmeisesti viittaat) osoittautunut syyttömäksi. Eli oli oikeasti tietämätön ja se urakoitsija oli mokannut osapuoli?
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hautala tuossa remonttijupakassa (johon ilmeisesti viittaat) osoittautunut syyttömäksi. Eli oli oikeasti tietämätön ja se urakoitsija oli mokannut osapuoli?
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hautala tuossa remonttijupakassa (johon ilmeisesti viittaat) osoittautunut syyttömäksi. Eli oli oikeasti tietämätön ja se urakoitsija oli mokannut osapuoli?
Mitäs väliä sillä on? Vihreä mikä vihreä, roisto mikä roisto. Toisin kuin meidän Hirvisaari.
Tämän palstan vihreän puolueen aktiivi, nimimerkki Tarinankertoja, on viljellyt runsain mitoin slogania "practise what you preach" mm. Perussuomalaiset-ketjussa. Kun tämä viimeisin Hautala-jupakka alkoi, niin tyyppi katosi kuin Hautalan muisti. Vieläköhän sama ylimielisyys jatkuu, kun joskus kömpii takaisin koloistaan?
Lausuntoautomaatti Ville Niinistö meni myös tukkoon. Kuten myös vasemmiston vähemmistösankarit Li, Paavo, Däni ovat olleet vaiti. Hiljaisuus on hyväksyntää.
Jos muistan ja ymmärsin oikein, niin remontin tekijällä oli myös rakennustöitä tekevä kommandiittiyhtiö. Asia käännettiin lopulta niin päin, että remontin tekijän olisi pitänyt toimia firman statuksella. Näin veroista ja eläkemaksuista olisi ollut vastuussa kyseinen yhtiö. Näin päin katsottuna kyse ei ollut pimeän työn ostamisesta yksityishenkilöltä. Tarinan roistoksi saatiin näin remonttimies.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hautala tuossa remonttijupakassa (johon ilmeisesti viittaat) osoittautunut syyttömäksi. Eli oli oikeasti tietämätön ja se urakoitsija oli mokannut osapuoli?
Lähinnä on jäänyt juttu minulle hiukan epäselväksi. Siksi kysyin tarkennusta.Mitäs väliä sillä on? Vihreä mikä vihreä, roisto mikä roisto. Toisin kuin meidän Hirvisaari.
Tosin Hautalalla ja tämän miesystävällä oli mitä ilmeisin aikomus ostaa pimeä urakka, olipa remontin tekijällä yhtiö tai ei. Vai oliko Hautalalla näyttää työtä koskeva urakkasopimus tai kuitteja maksusuorituksista?
Hatarien muistikuvien mukaan ko. raksajannu teki firmansa piikkiin isohkoa remonttia Hautalan miehen residenssiin.
Sitten näillä tuli riitaa keskenään työn jäljestä, laskutuksesta tai jostain ja ko. jannu muisti, että Hautalalle tehty oviremontti oli maksettu ilman kuittia.
On tuossa ainakin sellainen kulma, että Hirvisaaren avustajana toimineesta Helena Erosesta pyrittiin tekemään sen yhden sarkastisen kirjoitelman perusteella epähenkilöä. Tutkintapyyntökin tehtiin, tosin niinkin "vakuuttavan" kaverin kuin Johan Bäckmanin toimesta. Poliisikin totesi esitutkintakynnyksen ylittyvän, joka kertoi paremminkin poliisin puutteellisesta harkintakyvystä tapauksessa kuin Erosen teon vakavuudesta. Eronen erosi avustajan työstä lopulta itse, mutta hänen asemansa kyseenalaistettiin monelta suunnalta.Mitäs väliä sillä on? Vihreä mikä vihreä, roisto mikä roisto. Toisin kuin meidän Hirvisaari.
Samoin RKP:tä ei ole paljon julkisuudessa näkynyt, eikä sen puoleen Kristillisiäkään. Todennäköisesti nämä kaikki kolme hallituksen apupuoluetta tajuavat, että heidän omille ministereilleenkin olisi pitänyt antaa monoa kaikissa oikeasti toimivissa hallituksissa, eivätkä siksi kehtaa ottaa mitään kantaa Hautalan tai muiden vihreiden tapauksiin.
Jotain tuollaista. Urakoitsija oli melkoinen tumpelo ilmiantaessaan itsensä. Ehkä hän ajatteli, että Hautalalla on enemmän menetettävää, niin kuin tietysti asia olikin.Hatarien muistikuvien mukaan ko. raksajannu teki firmansa piikkiin isohkoa remonttia Hautalan miehen residenssiin.
Sitten näillä tuli riitaa keskenään työn jäljestä, laskutuksesta tai jostain ja ko. jannu muisti, että Hautalalle tehty oviremontti oli maksettu ilman kuittia.
Se, että kyseessä oli kosto tältä remontoijalta, ei mitenkään vähennä Hautalan teon tuomittavuutta.
Kyllä minusta asiallinen loanheitto on paikallaan. Jos joku mokaa, niin kyllä se minun puolestani saa ja oikeastaan pitää tulla julkisuuteen.Itse olen kaiken kaikkiaan lopen kyllästynyt tähän loan heittoon puolin ja toisin ja vaikka en muiden puolueiden töppäysten kohdalla ole ehkä suurimpana ilkkujana ollutkaan, niin en minäkään siihen mitenkään syytön ole aina esimerkiksi tällä palstalla ollut. Ehkä sen voisi ihan hyvin lopettaa.
Kyllä minusta asiallinen loanheitto on paikallaan. Jos joku mokaa, niin kyllä se minun puolestani saa ja oikeastaan pitää tulla julkisuuteen.
Sinäkö olet? Ja mitään rasistista ei siis ole tapahtunut? Niinkö?
Tässä viher-Liljan tapauksessa kyse ei ollut leikinlaskusta eikä sarkasmista, vaan kiukkuisen nuoren ihmisen rasistisesta offensiivista toista henkilöä kohtaan, ilman tämän toisen henkilön osuutta asiaan. Yleensä vastaavia juttuja on voinut kuvitella tapahtuvan jonkun perussuomalaisen kunnanvaltuutetun kolmannen varamiehen taholta. Näissä tapauksissa on laskettu yleensä tunteja, kun joku Vihreiden tai Vasemmistoliiton päivystävä pääperkele on vaatinut äänekkäästi Perussuomalaisia ja Timo Soinia sanoutumaan irti kyseisen maakuntahäröilijän "linjasta". Toki kun nyt tapahtui jotain päinvastaista, niin en tohdi moittia Soinia jos hän ei malta olla tarttumatta tilaisuuteen, kun sellainen kerrankin työnnetään tarjottimella eteen.
En ole. Eikä me olla keskusteltu varsinaisesta tapauksesta vaan anteeksipyynnöstä. Sinä väitit, ettei näin ole tapahtunut ja minä osoitin väitteesi vääräksi. Lilja on pyytänyt anteeksi, Xia on tyytyväinen tähän ja tämä on julkistettu.
Minusta on taas söpöä miten Perussuomalaisten kärkikaarti on taas pahastunut, kun media ei ole tarpeeksi mollannut tyhmän lausunnon antanutta Vihreää. Mikähän olisi muuten tarpeeksi?
Ja jotta ei tulisi väärinkäsityksiä, minusta tämä Liljan lausunto oli hölmö.
...Enkä nyt tarkoita, että Niinistöltä pitäisi mitään kommenttia saadakaan jonkun melkein läpipäässeen lähes-kunnallisvaltuutetun toilailuista, mutta miksi se Timo Soinin kommentointi tuntuu olevan kaikille medioille niin tärkeää kaikissa vastaavissa tapauksissa?
...
Minusta on taas söpöä miten Perussuomalaisten kärkikaarti on taas pahastunut, kun media ei ole tarpeeksi mollannut tyhmän lausunnon antanutta Vihreää. Mikähän olisi muuten tarpeeksi?
...