Viaplay – yleinen keskustelu

  • 343 522
  • 1 456

Herhiläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Kraken, Kiekko-Espoo
Mihis laatikoihin teillä noita tipahtelee ja tuleeko suoraan Viaplaylta vai muiden palveluntarjoajien kautta?

Tuollaiseen voisi itsekin jo tarttua, mutta mitkään laatikot tai kipot eivät kilise.
 

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Mihis laatikoihin teillä noita tipahtelee ja tuleeko suoraan Viaplaylta vai muiden palveluntarjoajien kautta?

Tuollaiseen voisi itsekin jo tarttua, mutta mitkään laatikot tai kipot eivät kilise.
Samaa kysyisin itse entinen tilaaja, kirjauduin pitkästä aikaa ja odottelin sähköpostiin tarjousta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Mihis laatikoihin teillä noita tipahtelee ja tuleeko suoraan Viaplaylta vai muiden palveluntarjoajien kautta?

Tuonne oman s-postin laatikkoon tipahti, gmailin tyylisesti toki tuonne "tarjoukset" -osioon.
Ja ihan suoraan Viaplayltä tämä.
 

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Tännekin tipahti tarjouskoodia, tosin itsellä ei tilaustarvetta juuri nyt ole. Tarjouskoodin löytää ainakin meidän "sisarfoorumilta" FF2:sta.

Ja vaikka viestissä sanotaan että "tarjous koskee vain sähköpostia johon tämä viesti lähetettiin" oli ainakin yhden tarinan mukaan hyvin koodi pelittänyt ilman että säpöä oli saanut.
 

Jaskaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Tännekin tipahti tarjouskoodia, tosin itsellä ei tilaustarvetta juuri nyt ole. Tarjouskoodin löytää ainakin meidän "sisarfoorumilta" FF2:sta.

Ja vaikka viestissä sanotaan että "tarjous koskee vain sähköpostia johon tämä viesti lähetettiin" oli ainakin yhden tarinan mukaan hyvin koodi pelittänyt ilman että säpöä oli saanut.
Kiitti vinkistä. Ei tullut mitään viestiä, löysin tuolta foorumilta koodin ja homma toimii.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Olin jo peruuttamassa ViaPläy tilausta mutta systeemi näköjään koodattu niin että ehdotti 6 kk määräaikaista olikohan 35,99€ / kk hintaan niin otin sitten tuon.
Mulla oli ihan sama. Elisalta olisi saanut paremman hinnan kuin Viaplayn alkuperäinen, mutta sitten peruutuksen klikkailun loppusuoralla tuli tuo tarjous. Ja kiinni otin. Kelpo hinta.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri äsken kilahti itselleni tekstiviesti Elisalta, johon vastaamalla sai Viaplay Totalin 29,99€/kk hintaan 6kk sitoutumisajalla. Voimassa tämän päivän. Sähköpostina samaa tarjousta ei näkynyt.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Juuri äsken kilahti itselleni tekstiviesti Elisalta, johon vastaamalla sai Viaplay Totalin 29,99€/kk hintaan 6kk sitoutumisajalla. Voimassa tämän päivän. Sähköpostina samaa tarjousta ei näkynyt.
Sama tuli itellekin. Tuli otettua helmikuussa toi 36,99€/kk 12kk suoraan Viaplayn kautta niin mulla ei liene pointtia tarttua tähän Elisan tarjoukseen kun ton nykyisen paketin määräaikaisuutta on vielä 5kk jäljellä...
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama tuli itellekin. Tuli otettua helmikuussa toi 36,99€/kk 12kk suoraan Viaplayn kautta niin mulla ei liene pointtia tarttua tähän Elisan tarjoukseen kun ton nykyisen paketin määräaikaisuutta on vielä 5kk jäljellä...
Määräaikaisuuteen sitoutumisessa on aina riskinsä, sen aikana voi löytyä halvempi tarjous. Tärkeintä toki on se, ettei maksa täyttä hintaa.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Mulle tuli kans tekstari elisalta 29.99e hintaan tarjous, siinähän lukee että tilauksen voi tehdä myös elisan chatissa että eiköhän tuon tuolla hinnalla kaikki saa jotka haluaa, koska mitään tunnuskoodeja/velvoitteita ei ole tuossa.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sama tekstari tuli tännekin.

Ihan näppärä strategia saattaa olla Viaplaylla. Keväällä myytiin vuodeksi ja nyt puoleksi vuodeksi. Tästä kun laskee puoli vuotta eteenpäin niin päästään maaliskuuhun, NHL ja Valioliigan ratkaisut lähestyvät... Odottakaamme siis normaalin kuukausihinnan loikkaavan ponnahduslaudan kautta uusiin ennätyslukemiin, juuri sopivasti heti kun määräaiksisten diilit alehintoineen päättyvät.
 

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Onko tuo Elisan tarjous vaa tänää? En millää pääse chatissa aspan kanssa juttelemaa ku on ruuhkaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs vittua nyt Viaplay?!

Hankkineet oikeudet Saudi-Arabian futisliigaan. Voisin kuvitella, että raha liikkunut pikemminkin toiseen suuntaan. Phtyi.

Eiköhän tuo ole täysin selvä homma, että Saudeista on tullut rahaa Viaplayn suuntaan. Viaplay on niin surkeassa jamassa, että kaikki raha kelpaa.

Vielä vähemmän syytä laittaa senttiäkään Viaplayn tilauksiin.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin jo peruuttamassa ViaPläy tilausta mutta systeemi näköjään koodattu niin että ehdotti 6 kk määräaikaista olikohan 35,99€ / kk hintaan niin otin sitten tuon.
Ja kun tänään tein saman niin 6kk 29,99€/kk, alkaa seuraavasta maksupäivästä, joka itselläni on vasta lokakuun lopussa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Muistelisin, että useampikin Viaplayn selostaja kritisoi aika kärkkäästikin viime kaudella saudiliigaa.


Mulla on 6 kk kiinteä sopimus. Täytyy laittaa kysymystä, että onko näillä perusteilla mahdollisuus purkaa, kun ei kiinnostaisi tukea ihmisoikeuksia murskaavaa persereikävaltiota.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän kauan siinä menikin, että Saudiliiga "saatiin" näille markkinoille myös näkymään.
Ajattelin jo, että viime kaudella jo olisi nähty introja ja huikeita mainosvideoita, kuinka nyt voi nähdä "Maailman parhaita pelaajia" ja Ronaldon highlightsit pyörii taustalla samalla kun taustalla näkyy puolityhjät stadionit.

Eiköhän tässä joo raha ole poikkeuksellisesti liikkunut juurikin Viaplayn suuntaan ja urheilupesu sen kuin jatkukoon, kun sen annetaan jatkua.
 
Maikkari taisi hommata jo viime kaudella oikeudet paikalliseen Mestarien liigaan. Eipä ole tullut peliäkään katseltua enkä kyllä aio saudiliigaakaan katsoa.

NFL:n vuoksi tulee Maikkarille maksettua ja vastaavasti NHL:n vuoksi pitää ehkä tarttua tähän Viaplayn tarjoukseen. Olen varmaan huono ihminen.
 

ZapBis

Jäsen
Pikkubroidi ettiskelee jakajaa Viaplay-paketilleen. Jos jotakuta esim. änäriseuraajaa kiinnostaa katsella kausi halvalla niin voin antaa hänen numeron.
 
Suosikkijoukkue
Senators,Kärpät. #Chabot,ek65,West Ham.
Mistäs te noita Elisan tarjouksia löydätte? Itse en ainakaan löydä alle 40€ Viaplay tarjousta mistään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös