Viaplay – yleinen keskustelu

• 357 859
  • 1 507
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mitkä laitemallit on kyseessä? Itse kokeilin sekä Samsungin puhelimella että tabletilla, ja molemmilla toimii. Itselläni käytössä puhelimena Galaxy S23 Ultra ja tabina Galaxy Tab S9 FE.

Ihan sellainen klassikkoneuvo mitä toki varmaan olet kokeillutkin, eli poista sovellus ja asenna uudelleen.

Tabletti on Samsung Galaxy Tab S6 2024 ja puhelin Galaxy S21. Aikaisemmin on toiminut ainakin puhelin, tabletti on niin uusi, etten ole muistaakseni kotiverkossa kokeillut. Vanha, kuusi vuotta vanha Samsungin tabletti toimi samassa verkossa moitteetta.

Sovellusta on kyllä renkattu useampaan otteeseen laiteista pois ja takaisin. Ja siis muut suoratoistosovellukset toimivat wifissä moitteetta molemmilla laitteilla.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kirjoittelin tuossa aiemmin, kun sovellus ei lähde toimimaan Samsungin tabletilla. No eipä se lähde toimimaan sen enempää myöskään Android puhelimella, jos käyttää kodin wifiä nettinä. Telkkarin kautta sovellus pelittää kyllä mainiosti. Onko hyviä vinkkejä, mistä tämä voisi johtua?
Antaako se minkäänlaista virheilmoitusta?

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Muistanko väärin, että vielä viime kaudella olisi kaikki Valioliigan suurseurojen pelit tulleet suomeksi? Nyt ei edes englantia saatavilla esim. Cityn peliin vaan ruotsilla on mentävä.

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistanko väärin, että vielä viime kaudella olisi kaikki Valioliigan suurseurojen pelit tulleet suomeksi? Nyt ei edes englantia saatavilla esim. Cityn peliin vaan ruotsilla on mentävä.
Ite olen ihmetellyt samaa. Pidin itsestäänselvyytenä, että lontoo olisi defaulttina jos ei ole suomeksi saatavilla. Mutta monessa pelissä tällä kaudella pelkkää svenskaa tarjolla.

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Ite olen ihmetellyt samaa. Pidin itsestäänselvyytenä, että lontoo olisi defaulttina jos ei ole suomeksi saatavilla. Mutta monessa pelissä tällä kaudella pelkkää svenskaa tarjolla.
Tätä tullut joskus täällä jo sivuttuakin, mutta olen siinä ymmärryksessä että Valioliigan tv-oikeuksissa on määritetty suoraan että näytettävä pelit pitää tulla kyseisen maan äidinkielellä.

Tästä syystä ainakaan livenä ei pelejä näytetä englanninkielisellä selostuksella. Mutta ruotsiksi ne voi näyttää kerta Suomi on kaksikielinen maa.

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä tullut joskus täällä jo sivuttuakin, mutta olen siinä ymmärryksessä että Valioliigan tv-oikeuksissa on määritetty suoraan että näytettävä pelit pitää tulla kyseisen maan äidinkielellä.

Tästä syystä ainakaan livenä ei pelejä näytetä englanninkielisellä selostuksella. Mutta ruotsiksi ne voi näyttää kerta Suomi on kaksikielinen maa.
Mutta onko tämä siis jotenkin muuttunut täksi tai viime kaudeksi?
Muistanko vaan väärin että olen näitä aiemmin englanniksi katsellut?

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Mutta onko tämä siis jotenkin muuttunut täksi tai viime kaudeksi?
Muistanko vaan väärin että olen näitä aiemmin englanniksi katsellut?
Äkkiseltään sanoisin että on jo ollut pidempään ja nimenomaan koskenut livelähetyksiä? Ja mielestäni aikaa ennen tätä kun rupesin ruotsinkielisiä lähetyksiä pyörimään ruudussa oli niin että vaikka Valioliigakierroksen klo. 17:00 kierrokselta ei läheskään kaikkia pelejä edes televisioitui livenä. Mutta olen jo iällä pilattu ja niin on muistikin, että ihan takuuseen en asiasta mene.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs JYP
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.20
KalPa vs HIFK
  • 1.93
  • 4.35
  • 3.30
Lukko vs Jukurit
  • 1.35
  • 6.00
  • 7.00
Pelicans vs Kärpät
  • 2.28
  • 4.20
  • 2.68
Sport vs TPS
  • 2.30
  • 4.30
  • 2.86
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy