Viaplay – yleinen keskustelu

• 357 873
  • 1 507

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viime kaudella olin havaitsevinani, että selaimella kun vaihtaa Kuvanlaadun "automaattinen" kohdasta mihin tahansa muuhun vaihtoehtoon, niin se kuvan puuroutuminen ja pätkiminen loppui. Kannattaa ainakin kokeilla. Kesäkuun jälkeen en ole selaimella katsonut ja tämän illan pelin katsoin PS4 kautta, ilman ongelmia.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paljonkohan maksaisi semmoinen viaplay jos ohjelmistossa olisi vaikka vain valioliiga, f1 ja änäri noin niin kuin esimerkkinä. Jäisi kaikenlaiset höpö höpöt pois kuten hiihdot, padelit, basebalit, nascarit ja naisten futikset. Varmaan ne nuokin jotain maksaa.
Paljon, siinä ne kalliit oli lueteltuna. Nuo muut maksaa ihan pähkinöitä ja norjalaiset maksaa hiihtojen katsomisesta kuitenkin siinä missä suomalaiset nahilasta.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Pakko kysyä onko muilla ollut samanlaista vaivaa Viaplayn kanssa, mikä omassa telkassa ilmennyt ihan viime aikoina. Tällä hetkellä katselen Sunderland - Leeds matsia ja kuva ei kohdenna oikein. Toisin sanoen lähes koko ajan kamera kohdentaa vähän ”sinnepäin” minne kuuluisi, mutta usein pallollinen pelaaja ei edes näy kuvassa. On aika raivostuttava bugi, kun ei näy tilanteiden muodostumista ja välttämättä edes pallon menemistä maaliin.

Tämä ongelma siis toistuu Viaplayssa kaikissa urheilulähetyksissä. Esimerkiksi MTV Katsomo -sovellus toimii kyllä normaalisti, kun testasin juuri Serie A -matsin kanssa.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Pakko kysyä onko muilla ollut samanlaista vaivaa Viaplayn kanssa, mikä omassa telkassa ilmennyt ihan viime aikoina. Tällä hetkellä katselen Sunderland - Leeds matsia ja kuva ei kohdenna oikein. Toisin sanoen lähes koko ajan kamera kohdentaa vähän ”sinnepäin” minne kuuluisi, mutta usein pallollinen pelaaja ei edes näy kuvassa. On aika raivostuttava bugi, kun ei näy tilanteiden muodostumista ja välttämättä edes pallon menemistä maaliin.

Tämä ongelma siis toistuu Viaplayssa kaikissa urheilulähetyksissä. Esimerkiksi MTV Katsomo -sovellus toimii kyllä normaalisti, kun testasin juuri Serie A -matsin kanssa.
Mulla oli tämä sama ongelma pari päivää sitten, ja tänään näytti toimivan ok. Ruudun ylälaitaan oli ilmestynyt nyt ilmoitus että osalla käyttäjistä saa olla ongelmia kuvasuhteen kanssa, tilannetta tutkitaan.

Aika erikoinen vika ja piti kyllä pitkään itsekin ihmetellä että miten moisen zoomin saa edes aikaiseksi kun luulin että olin räveltänyt sen itse päälle jostain. Ei ihan optimaalisin kuvasuhde urheilua katsoessa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Paljonkohan maksaisi semmoinen viaplay jos ohjelmistossa olisi vaikka vain valioliiga, f1 ja änäri noin niin kuin esimerkkinä. Jäisi kaikenlaiset höpö höpöt pois kuten hiihdot, padelit, basebalit, nascarit ja naisten futikset. Varmaan ne nuokin jotain maksaa.
Sellaiset 45 euroa kuukaudessa.

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mulla on kestänyt nyt yli vuorokauden ongelma saada Viaplayn tv-sovellus toimimaan. Kuva jää pyörimään latausvaiheeseen, eikä sovellus siis käynnisty. Kuulemma on jokin tiedossa oleva ongelma, jota parhaillaan korjataan, mutta pitkään on kyllä kestänyt.

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Viikko sitten päättyi tuo 29,99€kk/6kk kamppis minkä itse otin. Toiselta foorumilta löytyy varmaan se koodi millä sen saa, niin sitähän voisi vielä kokeilla.

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mulla on kestänyt nyt yli vuorokauden ongelma saada Viaplayn tv-sovellus toimimaan. Kuva jää pyörimään latausvaiheeseen, eikä sovellus siis käynnisty. Kuulemma on jokin tiedossa oleva ongelma, jota parhaillaan korjataan, mutta pitkään on kyllä kestänyt.
Tää alkaa olla kyllä jo aivan käsittämätön ongelma. Ei vieläkään mitään merkkiä, että sovellus alkaisi pelittämään. Ongelma on osalla Samsungin tv:tä käyttävistä, niin ei vaikuta Viaplayn väellä olla hirveä kiire asiaa korjatakaan. Nyt olisi kerrankin valtavasti aikaa katsella lätkää ja Valioliigaa.

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Tää alkaa olla kyllä jo aivan käsittämätön ongelma. Ei vieläkään mitään merkkiä, että sovellus alkaisi pelittämään. Ongelma on osalla Samsungin tv:tä käyttävistä, niin ei vaikuta Viaplayn väellä olla hirveä kiire asiaa korjatakaan. Nyt olisi kerrankin valtavasti aikaa katsella lätkää ja Valioliigaa.
Onko mikä Samsung? Itselläni on pari vuotta vanha q-sarjalainen ja ainakin viikonloppuna toimi moitteetta.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viaplay päivittänyt käyttöehtonsa, muutamat nostot;

- Paketteja joihin sisältyy mainoksia on todennäköisesti tulossa myyntiin. Näitä ostaessa käyttäjä sitoutuu siihen ettei käytä mainoksenesto-ohjelmia.
- Jonkinlaisia lisäpalveluita tulossa myös myyntiin, " kuten esimerkiksi ylimääräisiä samanaikaisia suoratoistoja", eli lienee pystyy ostamaan ns. rinnakkaistilin omaan päätilaukseen.

Lisäksi PPV maksuista puhuttaessa annetaan esimerkkinä yksittäinen jalkapallo-ottelu, eli lienee myös harkinnassa tarjota mahdollisuus ostaa ihan yksittäisiä matseja PPV:nä muutakin kuin kamppailulajeissa.

Eli käytännössä, kassavirtaa halutaan saada lisää, ja paljon. Nämä astuu 7.11. voimaan.

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Onko mikä Samsung? Itselläni on pari vuotta vanha q-sarjalainen ja ainakin viikonloppuna toimi moitteetta.
Mulla on hieman vanhempaa Samsung-kalustoa. Eilen lähti onneksi sovellus pelittämään. Hassua, että liityin jollekin Viaplayn sähköpostilistalle, josta piti tulla tätä ongelmaa kohdanneille jotain tiedotusta ongelmaan liittyen ja viestiä, kun sovellus taas toimii, niin koko aikana en saanut sähköpostiini yhtäkään viestiä tähän liittyen. En edes sitä, että nyt sovellus toimii.

Noh, pikku juttuja tietysti. Enemmän harmittaa minuakin tuo koosteiden poistuminen palvelusta.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Löytyykö hyviä ideoita? Viaplayn sovellus ei suostu toimimaan täysin uudessa Galaxy tabissa. Ei pysty kirjautumaan, sovellus jää vain kellottamaan. Kaikki muut toimivat kuten pitääkin, mutta tämä kikkare ei (on asennettu pariin kertaan uudestaan).

e. Kikkare lähti toimimaan. En tiedä mitä tapahtui, mutta nyt se toimii niin kuin pitääkin. Ja valehtelematta tätä ensimmäistä kirjautumista olen yrittänyt ainakin 10 kertaa.

Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pistinpä sitten AppleTV:n appin kautta NHL-matsin pyörimään. Ruudulle pamahtaa ilmoitus, että käypä vahvistamassa vekotin sähköpostistasi. Ja toden totta, meiliin oli tipahtanut ruotsinkielinen viesti ("Vi har fått en förfrågan om att uppdatera ditt Viaplay-hushåll från en Apple TV")! Tää ei enteile hyvää, kun käyttöehdoissa sanotaan sanantarkasti näin:

"Voit rekisteröidä ja käyttää Viaplayta enintään viidellä (5) laitteella etkä voi vaihtaa useampaa kuin yhtä (1) rekisteröityä laitetta yhdeksänkymmenen (90) kalenteripäivän aikana."

Jos mulle tulee edes kerran viesti, että laitteiden maksimimäärä ylitetty eikä noita voi vaihtaa kuin kolmen kuukauden välein yksi kerrallaan, niin multa loppuu kärsivällisyys tämän firman kanssa ja siirryn NHL-TV:n puolelle.

Suosikkijoukkue
Hifk, flyers, maajoukkue
Onko Viaplayhin jotakin tarjoukamppanjaa? Voisi änärin alkuviikkoja väijyä, mutta nyt katsoin että 45 €, on aika suolanen hinta.
Mä soitin Elisalle viime viikolla ja kysyin hintaa ja sain kuusi kuukautta hintaan 29.90. Kannattaa soittaa ja kysyä. Ei sitä mulle tarjottu vaikka olen monta vuotta ollut asiakas.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kirjoittelin tuossa aiemmin, kun sovellus ei lähde toimimaan Samsungin tabletilla. No eipä se lähde toimimaan sen enempää myöskään Android puhelimella, jos käyttää kodin wifiä nettinä. Telkkarin kautta sovellus pelittää kyllä mainiosti. Onko hyviä vinkkejä, mistä tämä voisi johtua?

Eipä tuota muuten tarvitse, mutta LG:n telkkariin tuli ohjelmistopäivityksen kautta chromecast, niin voisi tarvittaessa laittaa puhelimen kautta pelit pyörimään, kun telkkarin sovellukset ovat vähintäänkin huonoja.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kirjoittelin tuossa aiemmin, kun sovellus ei lähde toimimaan Samsungin tabletilla. No eipä se lähde toimimaan sen enempää myöskään Android puhelimella, jos käyttää kodin wifiä nettinä. Telkkarin kautta sovellus pelittää kyllä mainiosti. Onko hyviä vinkkejä, mistä tämä voisi johtua?
Mitkä laitemallit on kyseessä? Itse kokeilin sekä Samsungin puhelimella että tabletilla, ja molemmilla toimii. Itselläni käytössä puhelimena Galaxy S23 Ultra ja tabina Galaxy Tab S9 FE.

Ihan sellainen klassikkoneuvo mitä toki varmaan olet kokeillutkin, eli poista sovellus ja asenna uudelleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy