Viaplay – yleinen keskustelu

  • 347 616
  • 1 482

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Tuota edellä mainuttua Edgeä en ole käyttänyt enkä käytä.

Mjuu, sillä tuntuu nyt kuitenkin toimivan ihan hyvin kun testiksi vaihdoin siihen.

Edit: Olisihan se toki ihan suotavaa että palvelu toimisi kunnolla selaimesta riippumatta.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nettiyhteydestä ei ole kiinni. 900 MB/s riittää.
Eipä se koskaan ole netin nopeudesta kiinni, kunhan saa n. 10 Mbps downloadia tasaisesti. Mobiiliverkossa on niin paljon muita muuttujia, että sillä on joskus omat kommervenkkinsä.

Mä vertaisin tuota netin maksiminopeutta pankkitilin saldoon. Jos sulla on hyvät kk-tulot, et elä yli varojesi ja käyt vaikka kaupassa. Et sä käytä päivittäisiin ruokaostoksiin kuin sen 50-100 €, viikonloppuisin lapsiperheessä varmaan jonkin verran enemmän, muttei kuitenkaan lähellekään sun kk-tuloja. Joskus ostat vain leivän ja maidon, ehkä jonkun suklaapatukan. On ihan sama, onko sulla 10 k€ vai 100 k€ tilillä, sua veloitetaan vain ostosten loppusumman verran. Ja se nopeustesti on sama kuin saldokysely. Se kertoo vain maksimit.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Edit: Olisihan se toki ihan suotavaa että palvelu toimisi kunnolla selaimesta riippumatta.
Niin olisi ja se onkin mulle mysteeri, miksi selaimella Viaplayn katsominen on täyttä tuskaa. Katsomoa en ole samalla tavalla testannut.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viime kaudella olin havaitsevinani, että selaimella kun vaihtaa Kuvanlaadun "automaattinen" kohdasta mihin tahansa muuhun vaihtoehtoon, niin se kuvan puuroutuminen ja pätkiminen loppui. Kannattaa ainakin kokeilla. Kesäkuun jälkeen en ole selaimella katsonut ja tämän illan pelin katsoin PS4 kautta, ilman ongelmia.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paljonkohan maksaisi semmoinen viaplay jos ohjelmistossa olisi vaikka vain valioliiga, f1 ja änäri noin niin kuin esimerkkinä. Jäisi kaikenlaiset höpö höpöt pois kuten hiihdot, padelit, basebalit, nascarit ja naisten futikset. Varmaan ne nuokin jotain maksaa.
Paljon, siinä ne kalliit oli lueteltuna. Nuo muut maksaa ihan pähkinöitä ja norjalaiset maksaa hiihtojen katsomisesta kuitenkin siinä missä suomalaiset nahilasta.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Pakko kysyä onko muilla ollut samanlaista vaivaa Viaplayn kanssa, mikä omassa telkassa ilmennyt ihan viime aikoina. Tällä hetkellä katselen Sunderland - Leeds matsia ja kuva ei kohdenna oikein. Toisin sanoen lähes koko ajan kamera kohdentaa vähän ”sinnepäin” minne kuuluisi, mutta usein pallollinen pelaaja ei edes näy kuvassa. On aika raivostuttava bugi, kun ei näy tilanteiden muodostumista ja välttämättä edes pallon menemistä maaliin.

Tämä ongelma siis toistuu Viaplayssa kaikissa urheilulähetyksissä. Esimerkiksi MTV Katsomo -sovellus toimii kyllä normaalisti, kun testasin juuri Serie A -matsin kanssa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Pakko kysyä onko muilla ollut samanlaista vaivaa Viaplayn kanssa, mikä omassa telkassa ilmennyt ihan viime aikoina. Tällä hetkellä katselen Sunderland - Leeds matsia ja kuva ei kohdenna oikein. Toisin sanoen lähes koko ajan kamera kohdentaa vähän ”sinnepäin” minne kuuluisi, mutta usein pallollinen pelaaja ei edes näy kuvassa. On aika raivostuttava bugi, kun ei näy tilanteiden muodostumista ja välttämättä edes pallon menemistä maaliin.

Tämä ongelma siis toistuu Viaplayssa kaikissa urheilulähetyksissä. Esimerkiksi MTV Katsomo -sovellus toimii kyllä normaalisti, kun testasin juuri Serie A -matsin kanssa.
Mulla oli tämä sama ongelma pari päivää sitten, ja tänään näytti toimivan ok. Ruudun ylälaitaan oli ilmestynyt nyt ilmoitus että osalla käyttäjistä saa olla ongelmia kuvasuhteen kanssa, tilannetta tutkitaan.

Aika erikoinen vika ja piti kyllä pitkään itsekin ihmetellä että miten moisen zoomin saa edes aikaiseksi kun luulin että olin räveltänyt sen itse päälle jostain. Ei ihan optimaalisin kuvasuhde urheilua katsoessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paljonkohan maksaisi semmoinen viaplay jos ohjelmistossa olisi vaikka vain valioliiga, f1 ja änäri noin niin kuin esimerkkinä. Jäisi kaikenlaiset höpö höpöt pois kuten hiihdot, padelit, basebalit, nascarit ja naisten futikset. Varmaan ne nuokin jotain maksaa.
Sellaiset 45 euroa kuukaudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös