Niin olisi ja se onkin mulle mysteeri, miksi selaimella Viaplayn katsominen on täyttä tuskaa. Katsomoa en ole samalla tavalla testannut.Edit: Olisihan se toki ihan suotavaa että palvelu toimisi kunnolla selaimesta riippumatta.
Niin olisi ja se onkin mulle mysteeri, miksi selaimella Viaplayn katsominen on täyttä tuskaa. Katsomoa en ole samalla tavalla testannut.Edit: Olisihan se toki ihan suotavaa että palvelu toimisi kunnolla selaimesta riippumatta.
Paljon, siinä ne kalliit oli lueteltuna. Nuo muut maksaa ihan pähkinöitä ja norjalaiset maksaa hiihtojen katsomisesta kuitenkin siinä missä suomalaiset nahilasta.Paljonkohan maksaisi semmoinen viaplay jos ohjelmistossa olisi vaikka vain valioliiga, f1 ja änäri noin niin kuin esimerkkinä. Jäisi kaikenlaiset höpö höpöt pois kuten hiihdot, padelit, basebalit, nascarit ja naisten futikset. Varmaan ne nuokin jotain maksaa.
Mulla oli tämä sama ongelma pari päivää sitten, ja tänään näytti toimivan ok. Ruudun ylälaitaan oli ilmestynyt nyt ilmoitus että osalla käyttäjistä saa olla ongelmia kuvasuhteen kanssa, tilannetta tutkitaan.Pakko kysyä onko muilla ollut samanlaista vaivaa Viaplayn kanssa, mikä omassa telkassa ilmennyt ihan viime aikoina. Tällä hetkellä katselen Sunderland - Leeds matsia ja kuva ei kohdenna oikein. Toisin sanoen lähes koko ajan kamera kohdentaa vähän ”sinnepäin” minne kuuluisi, mutta usein pallollinen pelaaja ei edes näy kuvassa. On aika raivostuttava bugi, kun ei näy tilanteiden muodostumista ja välttämättä edes pallon menemistä maaliin.
Tämä ongelma siis toistuu Viaplayssa kaikissa urheilulähetyksissä. Esimerkiksi MTV Katsomo -sovellus toimii kyllä normaalisti, kun testasin juuri Serie A -matsin kanssa.
Sellaiset 45 euroa kuukaudessa.Paljonkohan maksaisi semmoinen viaplay jos ohjelmistossa olisi vaikka vain valioliiga, f1 ja änäri noin niin kuin esimerkkinä. Jäisi kaikenlaiset höpö höpöt pois kuten hiihdot, padelit, basebalit, nascarit ja naisten futikset. Varmaan ne nuokin jotain maksaa.
Tää alkaa olla kyllä jo aivan käsittämätön ongelma. Ei vieläkään mitään merkkiä, että sovellus alkaisi pelittämään. Ongelma on osalla Samsungin tv:tä käyttävistä, niin ei vaikuta Viaplayn väellä olla hirveä kiire asiaa korjatakaan. Nyt olisi kerrankin valtavasti aikaa katsella lätkää ja Valioliigaa.Mulla on kestänyt nyt yli vuorokauden ongelma saada Viaplayn tv-sovellus toimimaan. Kuva jää pyörimään latausvaiheeseen, eikä sovellus siis käynnisty. Kuulemma on jokin tiedossa oleva ongelma, jota parhaillaan korjataan, mutta pitkään on kyllä kestänyt.
Onko mikä Samsung? Itselläni on pari vuotta vanha q-sarjalainen ja ainakin viikonloppuna toimi moitteetta.Tää alkaa olla kyllä jo aivan käsittämätön ongelma. Ei vieläkään mitään merkkiä, että sovellus alkaisi pelittämään. Ongelma on osalla Samsungin tv:tä käyttävistä, niin ei vaikuta Viaplayn väellä olla hirveä kiire asiaa korjatakaan. Nyt olisi kerrankin valtavasti aikaa katsella lätkää ja Valioliigaa.
Ei ollut viikonlopunkaan peleistä, hiukan toivoin että syy olisi ollut vain "pelataan Euroopassa" tms. Mutta ei sit.Eipä näy koosteita kierroksen peleistä. Tekninen vika vai onko lopetettu, että säästetään muutama kruunu?
No, täytyy kattoo youtubesta. Ovat muutenkin kattavampia ja pitempiä. Vaikka ei se pituus mikään itseisarvo olekaan.Ei ollut viikonlopunkaan peleistä, hiukan toivoin että syy olisi ollut vain "pelataan Euroopassa" tms. Mutta ei sit.
Mulla on hieman vanhempaa Samsung-kalustoa. Eilen lähti onneksi sovellus pelittämään. Hassua, että liityin jollekin Viaplayn sähköpostilistalle, josta piti tulla tätä ongelmaa kohdanneille jotain tiedotusta ongelmaan liittyen ja viestiä, kun sovellus taas toimii, niin koko aikana en saanut sähköpostiini yhtäkään viestiä tähän liittyen. En edes sitä, että nyt sovellus toimii.Onko mikä Samsung? Itselläni on pari vuotta vanha q-sarjalainen ja ainakin viikonloppuna toimi moitteetta.
Mahdoinkohan mä nähdä, että nyt oli tullut koosteet katsottavaksi? En vain ennättänyt vilkaisemaan, pitää työpäivän jälkeen tsekata uudelleen.Eipä näy koosteita kierroksen peleistä. Tekninen vika vai onko lopetettu, että säästetään muutama kruunu?
Nähtävästi tullut.Mahdoinkohan mä nähdä, että nyt oli tullut koosteet katsottavaksi? En vain ennättänyt vilkaisemaan, pitää työpäivän jälkeen tsekata uudelleen.
Joo itsekin epäilen että tämä on nyt jotain Chromen juttuja taas, ei olisi ensimmäinen kerta. Hetken skulaa normaalisti ja sitten alkaa kuva tovin päästä puuroutumaan.
Kuinka helvetin monessa ketjussa tätä spämmiä pitää oikein sietää?Nostellaan tätä ylös. Viestillä lisätiedot.
Mä soitin Elisalle viime viikolla ja kysyin hintaa ja sain kuusi kuukautta hintaan 29.90. Kannattaa soittaa ja kysyä. Ei sitä mulle tarjottu vaikka olen monta vuotta ollut asiakas.Onko Viaplayhin jotakin tarjoukamppanjaa? Voisi änärin alkuviikkoja väijyä, mutta nyt katsoin että 45 €, on aika suolanen hinta.
Mitkä laitemallit on kyseessä? Itse kokeilin sekä Samsungin puhelimella että tabletilla, ja molemmilla toimii. Itselläni käytössä puhelimena Galaxy S23 Ultra ja tabina Galaxy Tab S9 FE.Kirjoittelin tuossa aiemmin, kun sovellus ei lähde toimimaan Samsungin tabletilla. No eipä se lähde toimimaan sen enempää myöskään Android puhelimella, jos käyttää kodin wifiä nettinä. Telkkarin kautta sovellus pelittää kyllä mainiosti. Onko hyviä vinkkejä, mistä tämä voisi johtua?