Veto päällä?

  • 9 512
  • 81

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Ketju ylös!

Veto tai pikemminkin veikkaus työporukan kesken runkosarjan lopullisesta järjestyksestä meni mönkään osaltani. Voittajan arvaamisesta sai 14 pistettä, kakkosesta 13 jne. Kärpät ja Jokerit menivät oikein, mutta kaverilla oli näiden lisäksi vielä HPK kolmantena, niin satunnaisista alemman sijoituksen joukkueista en sitten saanut tarpeeksi pojoja. Vajaa pari sataa euroa oli potissa. Kieriikö joku nyt rahoissaan?
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
E.M

Kaverin kanssa lyötiin 60€ veto nhl-kauden alussa,että tekeekö E.Malkin 90 pistettä runkosarjassa(90 pistettä on tasapeli). Itse olin sitä mieltä että ei vielä tällä kaudella. Välillä näytti jo aika huonolta,kun tuli mm. Maple leafseja vastaan 0+5 tehot. Nyt kuitenkin pingviineillä 16 peliä jäljellä ja Malkinilla 69 pistettä koossa, näyttää jo paremmalta,varsinkin kun 5 viimeistä matsia on poika tahkonnut ilman pisteen pistettä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Löin duunikaverin (HIFK-kannattaja) kanssa vetoa kauden alussa, että Jokerit parantaa runkosarjasijoitustaan enemmän kuin HIFK viime kaudesta. Niinpä.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
500 euron veto päällä siitä, meneekö Rangers Idän konferenssifinaaliin. Itse sanoin, että ei mene. Kaveri Rangers-fanina oli ainakin ennen kauden alkua kovasti eri mieltä.
Nyt näyttää siltä, että snadisti realistisempi veto olisi ollut se, että pääseekö Ragsit edes pudotuspeleihin. :)

Toinen samaisen Rangers-kaverin kanssa ollut veto (200€) on jo ratkennut, mutta käynnissä vielä kuitenkin:
Kumpi pelaa enemmän nollapelejä, H.Lundqvist vai M.Brodeur. Tällä hetkellä taitaa olla Brodeurille 12-3.
Vähän pahalta tuntuu putsata hyvän frendin rahat pois, mutta minkäs teet, kun on noin sokea luotto New Yorkin poikiin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Frendin kanssa on jo perinteeksi muodostunut "Kumpi on korkeammalla kauden päätteksi, Newcastle vai Blackburn Rovers?" Mulla Rovers, ja usko on kova että vien tänäkin vuonna sen.
 

Tankian

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaveri veti tänään hyvin.
300€, että ManU, Milan ja Arsenal menevät jatkoon.

Ei tarvinnut sitten lähteä juhlimaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös