Veto päällä?

  • 9 495
  • 81

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Onhan tässä taas pullo kansalliseepostamme panoksena erään nimimerkin kanssa Blues/HIFK-runkosarjaparemmuudesta. Ei näytä hyvältä tällä hetkellä. Paitsi tietysti veronalennuksen suhteen.

Viime kaudella oli saman kaverin kanssa vastaava veto, jonka hän kuittasi litran Baileysilla. Otin vastaan.

Itse asiassa viime kaudella mulla oli kolmen muunkin koijarin kanssa kossupullot kiinni Blues/HIFK-akselilla, mutta noita pulloja en ole vielä saanut. Tosin en ole miehiä nähnytkään kuin kerran sitten viime kauden päättymisen, eikä silloin puhuttu jääkiekosta.
Oikeastaan en tiedä, vaikuttavatko nämä miehet tällä palstalla. Jos siis joku IFK-kannattaja nyt tuntee omatuntonsa kolkuttavan, niin kyllä ne pullot saa vieläkin mulle toimittaa. Voimmä ne ottaa.

Kaiken kaikkiaan mulla on niin huonoja kokemuksia vedonlyönnistä (vika on joko Bluesissa tai mun tyhmissä vedoissa, ehkä jopa molemmissa..), että olen pyrkinyt minimoimaan panokset - kosanderi riittäköön.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mulla on aina veto päällä ja viikonloppuisin yleensä neliveto.

Tindelle hävisin jo tuopin, kun Kibe teki yli 20 maalia. Kaverille hävisin kossun, kun väitin, ettei Kibe tee 10 ekaan matsiin maaliakaan. Toisaalta voitin häneltä kossun, kun hän väitti, että Turre tekee max 2 maalia kaudessa. Sitten on veto kaikista paikallismatseista IFK-Jokerit kaverin kanssa, kossu per peli sekä tietysti kumpi lopullisessa sarjataulukossa korkeammalla (kahden eri kaverin kanssa) ja panoksena eurokossu.

Sitten lisäksi eri vedot akselilla Liverpool vs. ManU tai Arsenal jne. Ei jaksa kaikkia edes muistaa.

Sitten tietysti päivittäiset totopelit, pitkävedot, tulosvedot, monivedot, kenot jne. Minulla on aina pelit vetämässä. Ai niin, en ole koukussa...
 

Miguel

Jäsen
Tällä hetkellä taitaa olla vetämässä vain perinteinen Liigapörssi-veto. Viiden hengen vakioporukassa panos on hieman vaihdellut, mutta useimmiten se on ollut 15€ voittajalle jokaiselta. Tässä jaksossa kilpailun jännittävyys kuitenkin pieneni huomattavasti, sillä parin sällin inttiin lähtö kutisti porukan kolmeen ja panoksen kymmeneen euroon.

Tosin, eilen selvisi, että eräs kaveri on mukana hieman isommassa rahallisessa kimpassa. Sinne sitten ensi jaksossa.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä tuntuu noiden Bluesin poikien lyöneen Hifk jamppojen kanssa vetoja sarjasijoituksista!

Täytyy myöntää että itsekin olen ollut asialla, viime vuonna maksoin kosanderi tappion puolentoistalitran Jaffa pullolla"hymiö"
vitsi vitsinä.

Tänä vuonna taidan saada takasin parikin Jaffa pulloo, onneks nykyään löytyy mustaakin Jaffaa, (tosin asun Tampereella jossa ei ole rasismia makkaroissakaan) myydäänkö sitä muualla suomessa?

Joo ja kyllä ne kaksi pimeen pullon tuojaa kirjottelee myös täällä teidän kaikkien iloksi ja osan suruksi.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Humalassa tuli lyötyä sellainen veto, että Juhamatti Yli-Junnila pelaa ensimmäisen NHL-ottelunsa 1.11.2005 tahi sitä ennen. Panoksena on - ei enempää eikä vähempää kuin kori kossua.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kuka ehtii tarttua?

Tarjolla veto sille, joka ensimmäisenä ehtii ottaa vastaan. Muut älkööt vaivautuko enää sen jälkeen.

Jos Kerho putoaa sääli-pudotuspeleissä jatkosta, vastapuoli ostaa minulle kossupullon. Jos Kerho pääsee finaaliin, ostan vastapuolelle kossupullon.

Anyone?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kuka ehtii tarttua?

Viestin lähetti Designer
Tarjolla veto sille, joka ensimmäisenä ehtii ottaa vastaan. Muut älkööt vaivautuko enää sen jälkeen.

Jos Kerho putoaa sääli-pudotuspeleissä jatkosta, vastapuoli ostaa minulle kossupullon. Jos Kerho pääsee finaaliin, ostan vastapuolelle kossupullon.

Anyone?

We have a bet.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
We have a bet.
Selma. Muiden on enää turha koittaa tunkea mukaan. Jotenkin on sellainen kutina, että jos voitto tässä vedonlyönnissä jaetaan, niin se nautitaan hyvässä yhteisymmärryksessä tulevana kesänä erään kanta-hämäläisen savusaunan terassilla...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Broidin kanssa pamautin sixpäkkivedon siitä tekeekö Bergeron Ässissä yli 15 maalia tällä kaudella...taidan hävitä.

Suosittelen myös joskus kokeilemaamme Pro Moustache-kilpailua, kuka viihtyy pisimpään ilman viiksien ajamista. Toisille kasvaa törkeää amishuntua ylähuuleen ja ne joilla viikset kasvavat paremmin - hirveet mursut tai sveitsiläistyyppiset kunnon alppikierukat...ei muuta ku jodlaamaan!
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Minulla on ollut jo noin kymmenen vuotta kossu-veto Leedsin ja Liverpoolin sarjasijoituksesta, vedon ehtona on että joukkueet pelaavat samassa sarjassa,no ehkä tämä veto on keväällä historiaa... ai niin olen minä sen vedon joskus voittanutkin.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaksi pottua jaloviinaa on kiinni HPKn ja Ipan välisestä sarjasijoituksesta, pahalta näyttää.. Paremmin on pullat uunissa sen kakskymppisen suhteen jonka kiinnitin hyvinkääläisperäisen ystäväni kanssa aiheesta "J-P Loikas tekee tällä kaudella 20 maalia". En ollut samaa mieltä, helppoa fyrkkaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Ikuinen kestoveto!

Viestin lähetti Ohmi
Kaksi kierrosta pelattu ja vierestä on viety molemmilla kerroilla. Nyt kolmannella neljänneksellä on piikkipaikka, joten vielä ehtisi tienaamaan 34 pulloa...

Jeshna! 18 pulloa nasahti sitten kolmannesta neljänneksestä, ei tarvitse lähteä Tallinnaan 1.5.2004:)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti Old School
Hyvä kaverini löi vetoa kauden alussa Toni Mäkiahon kanssa.

VETO: tekeekö mäkkäri 15 maalia runkosarjassa.

PANOS: 500 e.

Terve.Jollakin on selkeästi liikaa rahaa.Mäkkärillä on vielä hyvin aikaa tehdä 4 puuttuvaa maalia.
Itselläni oli tasan yksi veto ja sekin loppui jo.
Löin vetoa erään tyttösen kanssa siitä ,että tekeekö Kimmo Kuhta 20 maalia vai ei.
No teki se ja peräti 10 erkkiä matkasi sen tytön lompakosta mun lompakkoon=).
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Burre

Pe 13.2.2004 veto:
A Burström tekee maalin / ei tee maalia ottelussa Jokerit-HPK. Oma kantani: ei tee maalia.
Panos: keskioluttuoppi
Ehdot: Herre Guldhandled pitää nähdä jäällä ottelun ollessa käynnissä, muuten veto raukeaa. (Tuota epäilen vaikeimmaksi osaksi, niin näkymätöntä työtä tekee.)

Olikohan tuo vain tapa huijata minut baariin, ajatellen että 'kyllä se sitten tarjoaa seuraavan kierroksen'? Näin saletissa olen ollut harvoin. Lupasin hövelisti kahvit/syöttöpiste kaupanpäälle.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen lyönyt vetoa:

Itsehän löin kapa76:n kanssa vetoa siitä kumpi tekee enemmän pisteitä runkosarjassa, Jan Caloun vai Martin Bergeron. Panoshan oli kosanderipullo.

(Minulla on Tommy irkkilogi tallessa. Tarkastin äsken. Se tehtiin syyskuun 28 päivä. Aika oli n. klo 23:00.)

Tommyn kanssa siitä että Harkins tekee enemmän pisteitä kuin Caloun. Panos oli kossupullo.

Sitten olen lyönyt vetoa erään jatkoaikalaisen kanssa vetoa siitä että Jantunen tekee enemmän maaleja kuin Turunen. Panos oli kossupullo.

Lisäksi olen hävinnyt kaksi (? sen yhden olen tainnut tarjota) tuoppia jatkoaikalainen padalle. Kolmas (?) on vahvasti menossa kanssa. Kiitos Kim Hirsovitsin perhana kun on olemassa ja Pärssinen hänen vierelleen laitettiin. Vei tehot ja Pärssinen ei teekkään tällä kaudella 37 maalia. Helvatan Kimmo Kuhta.

Lisäksi olen lyönyt jatkoaikalainen cairnssin kanssa euron vetoa että Ässät voittaa mestaruuden vuonna 2007 tai aikaisemmin.

Edit: Voitin kossupullon jatkoaikalainen järskältä. Veto koski Tuomas Pihlmannin amerikkaan siirtymistä.

Vetoja otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Joka vuosi sama veto vaimon siskon miehen kanssa. Kumpi on korkeammalla runkosarjassa sen päätyttyä HIFK vai Tappara. Taisi tulla bourbon pullo mulle tänä vuonna. Asiaan kuuluu, että hävinnyt poistaa etiketit pullosta ja korvaa sen oman joukkuuensa logolla.

Duunikaverin kanssa vastaava veto, mutta häijympi. Kumpi korkeammalla runkosarjan jälkeen, HIFK vai Jokerit. Hävinnyt käy ostamassa vastustajan joukkueen kahvimukin omakätisesti fanishopista ja joutuu juomaan kahvinsa siitä koko loppuvuoden. Mun onneksi Jokereilla ei kai ole mukia fanituotteissaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Vetoja, ylemmäs!

Viestin lähetti kapa76
Lisäksi olen lyönyt jatkoaikalainen cairnssin kanssa euron vetoa että Ässät voittaa mestaruuden vuonna 2007 tai aikaisemmin.
...
Vetoja otetaan vastaan.
Jos vetoja otat vastaan kuten lupaat niin yksi tuollainen, kiitos. Panos saa puolestani olla suurempikin kuin 1 EUR, ehdota?

(Ja kyseessä siis tulee olla Porin Ässät ja miesten SM-liigan mestaruus.)
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Löin Matti Virmasen kanssa ennen kauden alkua vetoa siitä että tekeekö Timo Vertala runkosarjassa yli 20 maalia. Mä sanoin että ei tee, Virmanen sanoi että tekee.

Jos (ja kun) Vertala ei 20 maalia tee niin saan Glen Metropolitin aidon pelipaidan, jos taas Vertsi sattuisi yli 20 maalia tekemään niin ostan Virmaselle kossupullon.

Tällä hetkellä näyttää mun kannalta ihan hyvältä, Vertalalla on kasassa 11 maalia.

Aikaisemmilla kausilla on tullut jullikavereiden kanssa vetoja lyötyä, ja onhan niistä bisselavaa ja kossua voitoksi tullut.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kossupullosta vetoa tuli lyötyä Jokereiden mestaruuden puolesta. Kolmen hengen veto, toisilla on Kärpät ja HIFK. TPS ei jostain syystä kelvannut kenellekkään, joten siitä tuli pieni vedon mahdollinen musta hevonen... :-)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, se tehtiin nyt löin vetoa, että Lukko ei ole 6 parhaan joukossa runkosarjassa, rommiahan vetona oli. Clarkkent katuu tätä katkerasti tai nauttii ilmaisesta rommista. Tosin miekkonenhan häviää väännön, sama kuin Jokerit olisivat Hifkin edessä runkosarjassa, naurettavaa, vai? Hienoa, että pelimiehiä löytyy vielä, prkl, lisää stedatkaa muumiota, sillä on ilmasta massii.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Kossupullosta tuli kaverin kanssa lyötyä vetoa ennen kauden alkua. Vedon aihe oli seuraava: Kumpi on runkosarjan päättyessä korkeammalla, JYP vai Ässät? Oman kantani kaikki varmasti tietää, viimeistään silloin kun katsoo tuohon vasemmalle. Tällä hetkellä veto näyttäisi olevan suotuisa minulle, toivotaan parasta..
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti dude
Itsellänihän on vodkapullon veto siitä, että Ilves sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin Ässät.

JanJ, minä odotan..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Update

Viestin lähetti Arnold
Olen lyönyt vetoa erään nimimerkin kanssa siitä, että Martin Bergeron ei tee 40 tehopistettä SM-liigassa kaudella 2003-04. Näillä näkymin matkaa on vielä, mutta 13 pistettä lopuissa peleissä ei välttämättä ole paha nakki. Itse tietenkin toivon 12 pistettä loppupeleistä. Hymiö.




Kossupullo vaihdettiin kaljatuoppiin, kuten allekirjoitus kertoo. Ilmeisesti kumpikin "luottaa" Bergeroonii niin hyvin, vai mitä Dani?

6 pistettä uupuu tuosta. Näillä näkymin ei ole hätäpäivää.
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Ei kai Arnold ole unohtanut pikku vetoamme joka sovittiin viime kesänä RMJ:ssä pienessä laitamyötäisessä?
Vastakkain ovat Torkki ja Pöllänen ja vedon aiheena ko. pelaajien maalimäärät tällä kaudella. Tällä hetkellä Torkilla on 12 maalia ja Pölläsellä 3 maalia. Suomalainen kuiva valkoviini pullo on siis melkein jo tienattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös