Niin, itsellänihän on nimim. masamanin kanssa veto Toni Koiviston maalimäärästä tällä kaudella ja aikalailla heikolta näyttää meikäläisen kannalta tällä hetkellä. Itsehän löin vetoa sen puolesta, että Toni tekee alle 15 maalia tällä kaudella ja jo nyt Tonilla on kasassa 13 maalia, joten lienee vain ajan kysymys, milloin joudun tarjoamaan masamanille tuopillisen olutta.
Nimim. Kapa76:n kanssa meillä on veto siitä, että tuleeko Lukkoon vielä uusia ulkomaalaispelaajia tämän kauden aikana. Itse löin aikoinaan vetoa sen puolesta, että ei tule vaan näillä ulkomaalaisilla mennään loppuun asti. Panoksena on kossupullo ja tämä veto puolestaan näyttää ainakin tällä hetkellä ihan hyvältä meikäläisen silmin katsottuna.
Lisäksi minulla on voittajavedossa laitettuna pieni summa rahaa Pasi Saarelan maalikuninkuuden puolesta ja sekin näyttää ihan todennäköiseltä tällä hetkellä.
Lisäksi olen valmis lyömään sen legendaarisen kossupullon vetoa siitä, että Lukko pääsee tänä vuonna vähintään välieriin asti. Eli tarjous on voimassa ensimmäiselle halukkaalle, joka ei siis usko Lukon mahdollisuuksiin pudotuspeleissä.
Perkele, tässähän voi vielä ajautua perikatoon jos huonosti käy...:)