Veto päällä?

  • 9 483
  • 81

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Tässä ketjussa udellaan onko jatkoaikalaisissa vedonlyöjiä/veikkaajia koskien kuluvaa kiekkokautta. Perinteisin vetopanoshan lienee se kossupullo, kun kaksi osapuolta on totaalisen varmoja omasta asiastaan. Tietoja näistä ”kättä-päälle”-vedoista tai vaikkapa työporukan kesken tehdystä veikkauksesta esim. seuraavasti:

Työpaikallani veikattiin Ässien runkosarjassa tehtyjen maalien määrää. Jokainen osallistuja heitti pottiin 10€ ja osallistujia oli 13. Runkosarjan päätyttyä lähimmäksi arvannut kuittaa rahat. Itse veikkasin 146 maalia ja taidan johtaa, eli peliä kohden tehty maalikeskiarvo on lähinnä tuota 146:tta – tällä hetkellä…

Tänne siis voimassa olevat vedot ja kun ne ratkeavat, niin tietoa myös niistä, jos hävityn vedon jälkeen motivaatiota riittää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Duunikaverin kanssa on kestoveto HIFK-Jokerit -pelien lopputuloksesta, panoksena huikea viineri/peli jotka lunastetaan runkosarjan päätteeksi. Viime kaudella meni tasan. Isompi veto on saman kaverin kanssa lopullisista sijoituksista kauden päätteeksi, nyt on sentään jo konjakkipullo pelissä ja ei saa olla mitään pilipalikonjakkia.
 

theref

Jäsen
Itse löin työkaverin kanssa vetoa, kumpi tekee runkosarjassa enemmän maaleja, TPS:n Jiri Vykoukal vai Tapparan Petri Varis?

Panoksena oli 20€ ja minä olin Vykoukalin kannalla.

Perkule, tällä hetkellä Jirillä on surulliset 4 maalia ja Variksella kokonaiset 7.

Olisiko sittenkin pitänyt lyödä vetoa tehopisteistä? Tällä hetkellä Vykoukal 21 pistettä ja Varis 16 pistettä.

Noh, ei hätää, onpahan jotain jännittämistä loppukauden ajan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämä on hyvä ketju! pääsee vielä kuittailemaan "kavereille" heidän vedoistaan... (ei mulla kavereita ole, on vain ihmisiä jotka tunnen etunimeltä)

Viime kesänä löin vetoa, ettei suomen ylivoimaisesti paras maalivahti (katsokaa vaikka viime kauden tilastot saatana) eli Markus Helanen ykkösenä Jokereissa pelaa. Tämä on jo voitettu.

Viime kaudella voitin vedon siitä, missä Niko Kapanen kautensa lopettaa, tosin sen kaveri löi ehkä hieman vittuuntuneena Timo Pärssisen sopparista...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kahdesti kossusta

Olen lyönyt vetoa erään nimimerkin kanssa siitä, että Martin Bergeron ei tee 40 tehopistettä SM-liigassa kaudella 2003-04. Näillä näkymin matkaa on vielä, mutta 13 pistettä lopuissa peleissä ei välttämättä ole paha nakki. Itse tietenkin toivon 12 pistettä loppupeleistä. Hymiö.

Toinen vetoni koskee Ässien Tomi "Pehmo" Pölläsen ja Lukon Sami Torkin maalimäärää. Itse veikkasin luonnollisesti Pehmolle suurempaa maalisaldoa. Niin ja tässäkin tapauksessa kyseessä on Jatkoajan nimimerkki (tosin eri kuin em.) ja panos on molemmissa kossupullo.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Nimimerkki punaisten_lasien kanssa kossupullon veto siitä, pelaako Jere vai Vujtek enemän pelejä. P_L johtaa, vielä...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kaverin kanssa lyötiin sadasta eurosta vetoa, että Kärpät päästää vähemmän maaleja runkosarjassa kuin TPS. Minä olin luonnollisesti Kärppien puolella. Tasaista on ollut tähän asti.
 

Carlos

Jäsen
Minä löin vetoa bro JHagin kanssa siitä että Hifk ei ole runkosarjan päätteeksi, eikä pleijareiden päätteeksi neljän joukossa. Tällä hetkellä olen siis häviöllä.

Ai panos? No tietysti pullo Grappaa. Ja muistaakseni se oli sitten tarkoitus juoda maksutilaisuudessa.. :-)
 

vili19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit lavan alla
Löin vetoa palstan erään nimimerkin kanssa siitä, että Blues on HIFK:n edellä sarjataulukossa runkosarjan päätteeksi. Tämähän näyttää sen verran heikolta, että viunapullon menetyshän tässä on kahden kuukauden kuluttua edessä (alunperin ajateltua halvemmalla tässä tosin pääsee, kiitos tulevan alkoholiveron alennuksen).

Lisäksi löin ensimmäisellä sarjatauolla (Ässien vielä johtaessa sarjaa) työpaikan armottoman Mika Toivola-fanin kanssa huikeat 20€ vetoa siitä, että Blues on Ässien edellä runkosarjan päätteksi. Tiukalta näyttää, mutta voiton puolella ollaan, ainakin vielä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
JYP-fanit tämän jo tietävät, mutta julkistetaan se nyt:

Eli minulla ja nimimerkki Suomi-Salamalla on veto siitä, tekeekö JYP-fanien kulttihahmo Janne Hauhtonen kuluvalla kaudella piste-ennätyksensä vai ei?

Hapan ennätys on viime kaudelta, 6+13=19.

Tällä hetkellä saldo on 2+8=10. Minä vielä voitolla luonnollisesti, mutta saapas nähdä..
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Allekirjoittanut löi vetoa siitä kumpi tekee enemmän pisteitä, Gardiner vai Harkins. Turpiin tuli niin että tukka lähti.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Perinteiset veikkauksen voittajavedot: pistepörssin voittaja: Vujtek, Maalikuningas: Pärssinen/Machulda, SM-Liigan mestari: HIFK/SaiPa.
ja sit NHL:stä www.smallworld.com . Smallworldissa olen tällä hetkellä n. 300 pisteen päässä divisioonan johtajasta. 90 euroa on potti. Onneksi on vaihtoja jäljellä paaljon. :-)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikuinen kestoveto!

Niin, kaverin kanssa on kossupullo vetona jokaisesta Tepsin ja Hifkin välisestä ottelusta. Veto on ollut voimassa noin vuodesta 1997. Jatkoaikaa ei vedoissa oteta huomioon ja pelien tasan päättyessä molemmat jäävät voivottelemaan Alkoon jääneitä pulloja.

Tänään on siis taas kerran yksi pullo tulossa...


Toinen veto on töissä, jossa 19 henkilöä pelaa kaikki runkosarjan pelit 1x2-systeemillä. Runkosarja on jaettu neljään noin yhtäsuureen jaksoon, joten todellisella Mestarilla on mahdollisuus voittaa 72 pulloa koskenkorvaa. Kaksi kierrosta pelattu ja vierestä on viety molemmilla kerroilla. Nyt kolmannella neljänneksellä on piikkipaikka, joten vielä ehtisi tienaamaan 34 pulloa...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Itsellänihän on vodkapullon veto siitä, että Ilves sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin Ässät.

Sekä 20 euron veto siitä, että Ilves voittaa mestaruuden aiemmin kuin HPK sekä 50 euron veto siitä, että Ilves voittaa mestaruuden aiemmin kuin Ässät on runkosarjassa kahdeksan parhaan joukossa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti dude
50 euron veto siitä, että Ilves voittaa mestaruuden aiemmin kuin Ässät on runkosarjassa kahdeksan parhaan joukossa.

Tuon tulet auttamatta häviämään...
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulla 20 euron veto Juha kiilholman kanssa siitä saako hän yli viittä(5) maalia. Taidan hävitä, koska juhalla jo viisi maalia ja parikymmentä peliä jäljellä...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Jep, päällä on.

Löin kamun kanssa vetoa vuonna 96, että Suomi ei tule seuraavan 20 vuoden aikana pelaamaan jalkapallon EM tai MM-kisoissa normaalilla karsimisella
.Panoksena känni-ilta kapakassa. Pian ollaan puolivälissä ja hyvältä näyttää..

Edit.

Vai oliko se ettei ikinä pelaa missään kisoissa.. No, enivei, ei silti huolta.


K
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Ex - duunikaverin kanssa veto siitä, kumpi ensin mestari Blues vai Kärpät. Minä sanoin Blöös. Panoksena huima 6-pakki :).
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Ohmi
Tuon tulet auttamatta häviämään...

En ainakaan niin kauan kun Ässät vaihtaa omistajaa, kaupunkia, valmentajaa, pelaajia ja toimitusjohtajaa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Kempes ei luottanut palopostiin ennen kauden alkua, ja näin pääsin kuittamaan helpon tuopin sillä että Kuhta tekee 20 maalia tällä kaudella.

Ihan näin hyvään tahtiin en kyllä itsekään uskonut...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itsehän löin kapa76:n kanssa vetoa siitä kumpi tekee enemmän pisteitä runkosarjassa, Jan Caloun vai Martin Bergeron. Panoshan oli kosanderipullo.

Niin, itsehän sanoin Caloun.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jatkoajan nimimerkkien kanssa lähinnä niitä panoksia on päällä.
Vuonna 2001 lyöty veto, voittaako Avalanche seuraavaan viiteen kauteen Stanley Cup-mestaruutta. Kolmas kausi menossa, pari jäljellä. Panoksena kallein kirkas viinapullo, mitä Alkosta saa.

Viime kesänä lyöty veto siitä, kumpi on lopullisissa tuloksissa korkeammalla: Ilves vai Ässät. Tällä hetkellä näyttää hyvälle. Bacardi-pullo tulossa.

Serkun kanssa veto, kumpi on korkeammalla runkosarjan jälkeen, Ilves vai Tappara. Panoksena täysi ruokailu juomineen ravintola Hookissa Tampereella.

Nuo nyt ainakin tulivat mieleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Niin Noose jo mainitsikin tuon vetomme siitä kumpi pelaa enemmän pelejä runkosarjassa, Jere vai VV? Tällä hetkellä olen vielä kossupullon syrjässä kiinni. Nimimerkki Seniorin kanssa löin vetoa siitä onko Harkins HIFK:n sisäisessä pistepörssissä* kolmen parhaan joukossa? Voittaja saa grappa/viskipullon riippuen voittajasta (ei liene vaikeata arvata kumpi pullo on minulle?). Tällä hetkellä on siis tulossa jo kaksi pulloa viinaa keväällä :).

*Niin HIFK:n sisäisen pistepörssin kolme parasta tarkistaa parhaiten www.sm-liiga.fi sivuilta ;).

Edit: yksi hölmö typo
 
Viimeksi muokattu:

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vakiovetona kaverin kanssa ollut jo pari kautta, kumpi sijoittuu paremmalle sijalle Liverpool vai Chelsea. Itse tietysti Liverpoolin kannalla. Tällä kaudella näyttää tulevan tappio.

Myös smallworld.comissa olen kimpassa mukana, jossa jokainen osanottaja maksaa pelistä 10(?) euroa, voittaja korjaa 70% panoksista, toiseksi tullut 20% ja kolmonen saa 10%. Omalla kohdalla tästäkään ei näemmä voittoja ole tulossa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Nimimerkki Seniorin kanssa löin vetoa siitä onko Harkins HIFK:n sisäisessä pistepörssissä* kolmen parhaan joukossa? Voittaja saa grappa/viskipullon riippuen voittajasta (ei liene vaikeata arvata kumpi pullo on minulle?).

Hitsi, muisti!

Ellet ole huomannut viime viikkoina, on Hara jäätynyt totaalisesti. Ei luultavasti tee enää pisteen pistettä loppukaudella. Ei tosin tunnu olevan pelkoa pisteistä monella muullakaan pelaajalla. Kuka ne on syväjäädyttänyt?

Itsellänihän on veto nimimerkin cobol kanssa aiheesta kumpi on tällä kaudella hyödyllisempi pelaaja seuralleen: Karalahti IFKlle vai Helenius Jokereille. Ehdotin laskentatapaa (pisteet yhdistettynä plus/miinus -tilastoon) kirjoittajalle, muttei hän pitänyt sitä minään, joten tarkat määritteet on vielä sopimatta. Luultavasti kannattajakaverillani löytyy jokin eksoottinen, ellei peräti näppärä, mittari/tapa laskea 'hyödyllisyys'? Olen edelleen kuulolla vastaehdotusten suhteen. Panoksena meillä on jo perinteeksi muodostunut ''kuppi kahvia'', joka toki voidaan tarjota työpaikan ilmaisesta kahviautomaatista. Veto jännittää ihan hemmetisti, vaikka tiedän jo olevani voittaja tuuletellen sitten keväällä vastustajaa avoimesti pilkaten ja issesseen aaltoja tehden nenänsä edessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös