Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 447 002
  • 4 852

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kiitos hemmetisti kaikille tuesta ja tsempeistä. Myös KalPa on lähettänyt omat tsemppinsä ja tukensa. Juuri tälläisten tsemppien ja apujen kanssa sitä on hyvä elää vaikka onkin vaikeaa, mutta tietääpähän että yksin ei tarvitse ylä ja alamäkiä koluta.

Minä,Me,Te! Kiitos!

Tukea ja jaksamista vain minunkin puolestani. Ei ole varmasti nyt helppoa, mutta peli ei ole ohi ennen kuin pilli soi, ja senkin jälkeen voidaan pelata jatkoaika. Syövistä selviää nykypäivänä paljon paremmilla prosenteilla kuin ennen vanhaan, joten lääketiede tarjoaa nykyään olympiajoukkueen ykkösketjun sen sijaan, että hoitokentälle luistelisi känninen B-maajoukkueketjut Izvestija-turnauksesta 1980-luvulta.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Et sä yhteen kasvaimeen kaadu ja jos kaadutkin niin mä nostan sut ylös. I'm with you.

Se on just näin. Ilokseni olen nähnyt läheltä ja semi-läheltä yhä useampia tarinoita, joissa kasvaimet on selätetty. Tuntuu, että ennen nämä tarinat päättyi huonosti, mutta niin ne vain hoidot paranee koko ajan.

Eli eiköhän se Lexaa ole parempi, että hoidat kasvaimen pois alta ja keskityt sen jälkeen muuhun elämään! Tsemppiä täältä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ukki kuoli viikonloppuna. Jännä miten tollainen kyllä vetää vähän mieltä maahan, vaikkei kovin läheisiä oltukkaan, enemmän tullu oltua yhteydessä vaari-puolen kanssa, joka nyt mummini kanssa onkin ollut yhdessä jo ennen mun syntymääkin ja ovat vielä tänäpäivänäkin. Silti jotenkin vetää hiljaiseksi, kun on aina tiennyt, että on se ihan oikeakin Ukki tuolla, joka laittelee äitin kautta terveisiä. Vittukun tulee huonosti pidettyä yhteyttä kaikkiin isovanhempiin. Levätköön rauhassa.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Et sä yhteen kasvaimeen kaadu ja jos kaadutkin niin mä nostan sut ylös. I'm with you.

Minä tulen nostamaan kanssa, jos tarvetta on. Tsemppiä ihan suunnattomasti veli Lexaa:lle!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nämä Lexaan kaltaiset tapaukset vetävät kyllä hiljaiseksi. Mitään ei osaa sanoa, ja siksi en sanokaan. Saatanasti vaan voimia ja tsemppiä taisteluun, niin kyllä se selätetään.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Veti surulliseksi kun luki minun ja exäni keskusteluja parin kuukauden takaa, kylläpä silloin synkkasi. Ihmissuhteet muuttuvat niin nopeasti...

Voimia sinne! Itse paininut tässä tämän vuoden aikana samojen asioiden äärellä. 8 vuoden parisuhde loppui tossa alkuvuodesta ja vielä tänäkin päivänä törmää joka päivä asioihin mitkä muistuttaa menneestä. Mutta kyllä se siitä!

Voimia myös Lexaalle! Nyt tarvitaan taistelijan luonnetta!
 

Baldrick

Jäsen
Jaksamisia Lexaalle! Oma asenne vaikuttaa suuresti lopputulokseen, joten toivon, että yrität parhaasi pysyäksesi positiivisena!
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Iso kiitos kaikille tuesta ja tsempistä! Olen äärettömän otettu, miten porukka on jaksanut tsempata ja laittaa viestejä. Tässä kun on alle 24 tuntia operaatioon, josta ei ole tietoa tarkalleen miten käy, niin kyllä sitä silmissä vilisee. Tuntuu kuin joka sekunti olisi vain flashbackeja tilanteista joita on elämän aikana kokenut.

Silti, sitä ei uskoisi että näin nuorena joutuu näinkin vakavan sairauden kuin kasvaimen kanssa painimaan. Varsinkaan kun ei polta, ja alkoholiakin käyttää todella vähän. Mutta silti, salama voi iskeä arvaamattomasti. Muistutan jokaista, että ottakaa jokainen päivä voittona elämää ja kuolemaa vastaan.

Tekisi mieli vielä kirjoittaa vaikka mitä, ja varmasti paljon unohtuikin. Mutta suuri kiitos silti tuesta kaikille, toivottavasti vielä törmäillään ja jutellaan niin katsomoissa kuin täälläkin. Pidetään lippu korkealla!

Päätän tämän viestin lauseeseen, joka muistui mieleeni:

"Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, vielä tänään omenapuun istuttaisin"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
It's not about how hard you hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward. That's how winning is done!

Tsemppiä Lexaa! Kaikki kääntyy vielä hyväksi. Tämä on vain vastoinkäyminen, josta selvittyäsi olet entistä vanhvempi. Tämän myötä opit arvostamaan elämää enemmän, kuten jo kirjoitikin, mutta opit myös olemaan niin vahva, että selviät mistä tahansa. Vastoinkäymisten kohdalla ei saa luovuttaa vaan ne pitää ottaa vastaan kiitollisena siitä, millaisen voimavaran ne antavat.

Se, että sinä et selviäisi tästä, ei ole vaihtoehto.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tässä kun on alle 24 tuntia operaatioon, josta ei ole tietoa tarkalleen miten käy, niin kyllä sitä silmissä vilisee. Tuntuu kuin joka sekunti olisi vain flashbackeja tilanteista joita on elämän aikana kokenut.

Kuten olen aiemmin todennut, hyvin se menee! Masiskimpan seuraavaan jaksoon mennessä on ukko tolpillaan.

Täällä lankojen toisessapäässä olet ajatuksissa. Tsemppiä Lexaa!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mun on vaikea kirjoitella tähän mitään yltiöpositiivista, koska kai tuollainen tilanne vetää vakavaksi. Aika harva joutuu koskaan oman elämänsä perusteiden äärelle noin konkreettisesti. Siksipä en voi muuta toivottaa kuin rohkeutta, Lexaa. Ei alistuneesti kuitenkaan, koska olet kaiketi ammattilaisten käsissä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lexaalle aivan hitonmoiset voimat täältä. We support you. Olet varmasti todella monen ajatuksissa tänään ja varsinkin h-hetkellä. Pakko vielä mainita että nykymetodit jos jotkut ovat niitä jotka tepsivät. Toivottavasti sulla itselläsi on luottoa. Pää pystyssä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
"Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, vielä tänään omenapuun istuttaisin"

Vakaa on luotto siihen, että ehdit istuttamaan vaikka kokonaisen omenapuutarhan tulevaisuudessa, ja kaikki menee hyvin! Maailmanloppua ei tullut 31.12.2012, eikä sitä tule sinullekaan nyt, maailmanloppu on peruutettu.

Voimia vielä kerran operaatioon ja sen jäljiltä toipumiseen. Ammattilaisten käsissä olet parhaissa käsissä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tsemppiä Lexaa! Olet mielessämme.

Ensi kevään euroviisuja ei voida pitää ilman Lexaan anayysejä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Iso kiitos kaikille tuesta ja tsempistä! Olen äärettömän otettu, miten porukka on jaksanut tsempata ja laittaa viestejä. Tässä kun on alle 24 tuntia operaatioon, josta ei ole tietoa tarkalleen miten käy, niin kyllä sitä silmissä vilisee. Tuntuu kuin joka sekunti olisi vain flashbackeja tilanteista joita on elämän aikana kokenut.
Rohkeutta ja onnea myös täältä, ja pikaista paranemista.

Ei tuollainen operaatio ole koskaan leikin asia, mutta kovin monen tiedän leikkausten kautta toipuneen kyseisestä vaivasta. Yksilöllisiä juttujä nämä ovat toki, mutta hämmästyttävän vahvoilla lääketiede tuntuu nykyään olevan tapauksissa, joissa vain sukupolvi sitten ennuste ei niin kaksinen ollut. Arvokasta ja kunnioitusta herättävää työtä tehdään lääketieteellisen tutkimuksen piirissä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tsempit täältäkin Lexaalle! Lääkärit tekevät nyt työnsä, ja pidetään peukkuja sen onnistumisen suhteen. Tsempeillä ei siihen vaikuteta, mutta ehkä niillä saadaan vieläkin positiivisempaa mieltä aikaan, ja se taas auttaa toipumisessa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Tsemppiä, Lexaa!

Kyllä kaikki vielä voitoksi kääntyy! Siihen uskotaan!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tsemppiä, Lexaa!

Kaikkea hyvää ja voimia sinulle toivotan, kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu. Tsemppiä, jatkoaikaveljeni!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mutta suuri kiitos silti tuesta kaikille, toivottavasti vielä törmäillään ja jutellaan niin katsomoissa kuin täälläkin. Pidetään lippu korkealla!

Muuta en osaa sanoa, mutta vaikka en ole vuosiin päässyt Suomen halleihin paikan päälle, niin ensi kerran kun Kuopiossa olen peliä katsomassa (mikä siis on vuosien päästä) niin takuulla tarjoan teikäläiselle oluet. Ja vaikka koko illan.

Tsemppiä operaatioon!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuntuu aika kolkon tyhjältä vaan toivottaa tsemppiä ja jaksamista, mutta enpä tässä nyt oikein muuhunkaan pysty. Voimia veli Lexaa, me täällä olemme hengessä mukana.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tsempit Lexaalle täältäkin. Hyvin se menee ja pääset vielä iloitsemaan monista vuosista läheisten sekä mm. KalPan kanssa.
 

Masentaja

Jäsen
Kyllä tuollainen hiljaiseksi vetää. Lexaa, pää pystyssä kohti voittoa. Tie on pitkä ja kivinen, mutta toivotaan parasta. Muutakaan ei voi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös