Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Veljen vaimon isä kuoli eilen. Ikävä tapahtuma juuri joulun alle... voimia heille toivon suuresti.
Niitä hetkiä, kun tekisi mieli vetää pesäpallomailalla jakaukset kuntoon.
Raiskaustapaus jenkeissä, joka on saamassa (onneksi) jälkijunassa isompaa julkisuutta.
Kyseisessä blogissa kuvailtu koko tapaus youtubevideoineen (kavereiden naamat aiheuttaa väkivaltaisia tuntemuksia, varoitus)
LocalLeaks | Writing away with Blogs.ru
Ja nyt CNN on myös uutisoinut tapahtumien kehittymisestä.
Social media casts spotlight on Ohio rape case - CNN.com
Hienoja 'miehiä', vittu.
Vaimo sai viimeyönä aivoinfarktin ja päällä ketoasidoosi (diabeetikko). Ikää 30v. Nyt on melko rankkaa aikaa...
Toivotan voimia teille molemmille sekä läheisillenne. Tuo kuulostaa pahalta ja epäilemättä sitä onkin. Muuta en voi toivoa kuin että kaikki kääntyisi paremmaksi. Tuossa iässä pitäisi aivan toisenlaisten asioiden olla ajankohtaisia, vaan kun kaikkia eteen tulevia asioita ei voi valikoida.Vaimo sai viimeyönä aivoinfarktin ja päällä ketoasidoosi (diabeetikko). Ikää 30v. Nyt on melko rankkaa aikaa...
Vaimo sai viimeyönä aivoinfarktin ja päällä ketoasidoosi (diabeetikko). Ikää 30v. Nyt on melko rankkaa aikaa...
Tällä hetkellä tilanne on hieman parempi, välitön hengenvaara on ohi ja nyt alkavat tutkimaan sitten oliko se infarkti vai mitä.
Otetaas vähän päivitystä tilanteeseen..
Ehkä tuo jonkin verran helpottaa, kun on tiedossa edes mikä häntä vaivaa. Tietämättömyys on usein pahinta. Toivoa on, joten tsemppiä ja jaksamisia sinne suuntaan! Muista myös, vaikka kuinka hankalalta se voikin tällä hetkellä tuntua, pitää itsestäsi huolta.
Samaa mieltä, helpompi taistella kun on tiedossa mitä vastaan taistelee. Vaimo tarvitsee myös vahvan tuen vierelle, joten pidä hyvä mies itsestäsi huolta. Kovasti voimia koko Masentajan perheelle.
Olen antanut itseni ymmärtää, ettei moyamoya sinällään ole vaarallinen kuin lapsille. Aikuisilla muistaakseni voi parantua itsestään. Todella helpottavaa kuulla diagnoosin olevan tämä eikä esimerkiksi kasvain. Käsittääkseni kaksi leikkausta tehdään vajaan vuoden välillä. Muistaakseni siksi, että tauti levittäytyy molemmille puolille aivoja ja toinen korjataan ensin ja toinen sen jälkeen. Korjatkaa jos olen väärässä.
Olen antanut itseni ymmärtää, ettei moyamoya sinällään ole vaarallinen kuin lapsille. Aikuisilla muistaakseni voi parantua itsestään. Todella helpottavaa kuulla diagnoosin olevan tämä eikä esimerkiksi kasvain. Käsittääkseni kaksi leikkausta tehdään vajaan vuoden välillä. Muistaakseni siksi, että tauti levittäytyy molemmille puolille aivoja ja toinen korjataan ensin ja toinen sen jälkeen. Korjatkaa jos olen väärässä.
Jokatapauksessa voimia Masentajalle ja vaimolle.
Mutta joo, me ollaan vielä kovin vähän saatu informaatiota aiheesta, ja osaston hoitava lääkärikin kun on vain "virka-aikaan" paikalla niin ei oo nyt mahdollista juuri päästä kyselemään kun palasin takaisin työelämään tällä viikolla. Vaimo on vielä sen verran väsynyt/pihalla että ei sitten osaa kysellä tarpeeksi... Mutta joo, leikkauksista ole kuullut myös mutta kaikissa tilanteissa ei pystytä leikkaamaan, riippuen tukkeutuneiden suonien sijainnista.