palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Pakko kysyä, että mikä ala kyseessä?
Veikkaan Suomen parlamenttia, jos tällaiseen aiheeseen saa veikkauksia heittää. Itselläni ei ole yksikään työkaveri tullut vielä tiensä päähän.
Pakko kysyä, että mikä ala kyseessä?
Vetää surulliseksi ja vihaiseksi tämä klippi, jossa moniosaajan raiskaama nainen kertoo tunteistaan.
Tuollaisesta pitäisi antaa elinkautinen ja leikata elin. Myös kuritushuone sanan varsinaisessa merkityksessä olisi mielestäni oikea ratkaisu.Vetää surulliseksi ja vihaiseksi tämä klippi, jossa moniosaajan raiskaama nainen kertoo tunteistaan...
Vankilassahan tunnetusti suuresti arvostetaan raiskaajia.
En minä olettanutkaan, että siellä vankilassa raiskataan raiskaajia vaan, että siellä vankilassa voi kuulemma "kompastua" pahasti. Alinta kastia vankilassa kun ovat raiskaajat ja pedofiilit.Ja sitten nämä samat heput raiskaavat toisia miehiä siellä kiven sisässä...vai lieneekö tuo Hollywoodin levittämää leffahömppää...?
samat heput raiskaavat toisia miehiä siellä kiven sisässä
Uutistoimisto Interfaxin mukaan x tuomittiin kymmeneksi vuodeksi kovennetun kurin työleirille.
Itse olen ymmärtänyt, että noiden seksuaalirikollisten kohdalla osat usein vaihtuvat tuolla linnassa... Vai lieneekö tuo Hollywoodin levittämää leffahömppää...
Eivät ole hömppää vaikka Suomessa keinot eivät aina välttämättä yhtä rajuja olekaan. Kuten jo viitattiin, Jammu-setä kompuroi kerran jos toisenkin linnassa oloaikanaan. Varsin moni raiskaaja tai pedofiili pyrkii vapaaehtoisesti eristykseen, kas siellä kun olo on suojattu eikä ole (juurikaan) vaaraa sille, että joku ottaa verinäytteen nenästä.
vlad.
Eilen ei ollut hyvä päivä. Jouduin viemään 9-vuotiaan Suomen Ajokoirani piikille ja hautaamaan tämän. Kasvaimet vei koiran.
R.I.P ystäväni.
Eilen ei ollut hyvä päivä. Jouduin viemään 9-vuotiaan Suomen Ajokoirani piikille ja hautaamaan tämän. Kasvaimet vei koiran.
R.I.P ystäväni.
..klip...