Ristiinan kadonnut poika: voi vaan kuvitella vanhempien hädäntunteen.
Ristin käteni ja rukoilen että kaveri löytyisi.
Löytyi jo ja hengissä. Hyvä niin.
Ristiinan kadonnut poika: voi vaan kuvitella vanhempien hädäntunteen.
Ristin käteni ja rukoilen että kaveri löytyisi.
Ei voi olla totta!!!Löytyi jo ja hengissä. Hyvä niin.
Aika surulliseksi veti aamulla kun tuon katoamisen luin. Loppu hyvin, kerran näinkin päin. Siinä perheessä on syytä nyt olla onnellinen.Löytyi jo ja hengissä. Hyvä niin.
Oh dear lord. Voitko rukoilla mulle uuden duunipaikan ja vaikka keno -voiton?Ei voi olla totta!!!
Luin Iltalehteä netissä 10min sitten ja kärsin + heitin nopean prayerin. Ja sitten uutinen onkin vaihtunut niin että kaveri on löytynyt :-) Rukouksiin näköjään vastaan :-)
Mä arvasin, että tämä kommentti sohaisee ampiaispesää ns "big time". No ok, voin. No hard feelings.Oh dear lord. Voitko rukoilla mulle uuden duunipaikan ja vaikka keno -voiton?
Mä arvasin, että tämä kommentti sohaisee ampiaispesää ns "big time". No ok, voin. No hard feelings.
Muokkasin tekstiä kun oli niin pitkä, eikä voinut oikein lyhennelläkään...
Oittaalla Espoossa hukkunut 4-vuotias poika. Ja vaikka eilenkin hukkui useampikin ihminen niin tämä on mulle henkilökohtaista siksi että aika usein tuolla rannalla käyn. Ihmettelin että jutussa mainittiin rantavalvojan puuttuneen, mutta ei sanallakaan sitä missähän vanhemmat olivat ja mitä tekemässä tapahtuman aikaan. Itse en päästä 4-vuotiastamme hetkeksikään silmistäni ollessamme uimassa ja tossa vähän haiskahti siltä että oli ollut vain "kaverin" kanssa vedessä. ikävää.
"Kuinka vanha olet Kovaltshukin sopimuksen päätyttyä" -ketju veti mielen alhaalle. Olen 17 vuoden päästä keski-ikäinen vanha paska.
"Kuinka vanha olet Kovaltshukin sopimuksen päätyttyä" -ketju veti mielen alhaalle. Olen 17 vuoden päästä keski-ikäinen vanha paska.
TQoFE 18.11.2009 kirjoitti:Vetää sekä surulliseksi että hiljaiseksi ystäväni veli, josta olen aiemminkin tänne kirjoitellut. Lyhyesti kyse on siis nuoresta kundista, joka on ollut huumekoukussa jo pidempään, diilaa, perii / yrittää periä huumevelkoja menemällä mm. kirveen kanssa ovesta sisään ym. Jannu on itsekin isosti velkaa sellaisille "vähemmän kivoille ihmisille". Hoitoon ei saada, kun ei kiinnosta - siitäkään huolimatta, että hänellä on pieni tytär.
Joo, kyllä siitä Kovalchuk -gallupista huomasi että sen laatija on nuoremman sukupolven edustaja, jolla on vielä elämä edessä. Meikä edustaa sitä vuosikerta, joka keikku jo keski-iän kriisin partaalla. Ikätoverini Teemu Selänne, Petteri Ahomaa ja Linda Lampenius ovat jo pikkuhiljaa ehtoopuolen julkkiksia, kuten minäkin. Paitsi että enhän minä ole edes julkkis.Älä huoli...olen tuollainen keski-ikäinen vanha paska tällä hetkellä.
Vaikka toki ymmärrän teidänkin surun asiaan liittyen, niin kyllä minua veti vielä enemmän hiljaiseksi nimimerkki -OO-:n viesti tuolla kyseisessä ketjussa...
Voi vitun vittu. Miksi, K, MIKSI?!!!
Kuulostaa liian tutulta. Oma "tuttavani" (en viitsi julkisesti sanoa tarkemmin) on sentään ollut tietääkseni kuivilla varmaan 1,5 vuotta ja on ollut aina hänet nähdessäni erittäin positiivinen.
Vaikka toki ymmärrän teidänkin surun asiaan liittyen, niin kyllä minua veti vielä enemmän hiljaiseksi nimimerkki -OO-:n viesti tuolla kyseisessä ketjussa...
Tämä Naurunappulassa oleva kuva veti kyllä melko hiljaiseksi.
Ei kannata ampua puolisoaan jos on ikävöivää sorttia.