Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 448 635
  • 4 853

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaverin 6-vuotiasta poikaa puri kyy ja pikkumies on nyt teholla. Hieman vetää hiljaiseksi mutta näitä sattuu...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ristiinassa on kadonnut 2,5-vuotias pikkupoika. Nämä uutiset ovat kolahtaneet surullisuudessaan aina meikäläiseen, en voi sille mitään. Huonot ennusteet näissä yleensä on, mutta toivon todellakin parasta.

Kyynisyys olisi varmasti helppo tapa sivuuttaa nämä ja Afrikassa sitä sun tätä. Ei kiitos tähän saumaan.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Ristiinassa on kadonnut 2,5-vuotias pikkupoika. Nämä uutiset ovat kolahtaneet surullisuudessaan aina meikäläiseen, en voi sille mitään. Huonot ennusteet näissä yleensä on, mutta toivon todellakin parasta.

Sama. Aika käy vähiin, mutta jos poika ei ole veteen joutunut, niin varmaan jonkun verran toivoa hengissä löytymisestä vielä on. Ainakin etsijöitä on paljon valjastettu liikkeelle.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ristiinan kadonnut poika: voi vaan kuvitella vanhempien hädäntunteen.

Ristin käteni ja rukoilen että kaveri löytyisi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ristiinan kadonnut poika: voi vaan kuvitella vanhempien hädäntunteen.

Ristin käteni ja rukoilen että kaveri löytyisi.

Löytyi jo ja hengissä. Hyvä niin.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Löytyi jo ja hengissä. Hyvä niin.
Ei voi olla totta!!!

Luin Iltalehteä netissä 10min sitten ja kärsin + heitin nopean prayerin. Ja sitten uutinen onkin vaihtunut niin että kaveri on löytynyt :-) Rukouksiin näköjään vastaan :-)
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Löytyi jo ja hengissä. Hyvä niin.
Aika surulliseksi veti aamulla kun tuon katoamisen luin. Loppu hyvin, kerran näinkin päin. Siinä perheessä on syytä nyt olla onnellinen.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei voi olla totta!!!

Luin Iltalehteä netissä 10min sitten ja kärsin + heitin nopean prayerin. Ja sitten uutinen onkin vaihtunut niin että kaveri on löytynyt :-) Rukouksiin näköjään vastaan :-)
Oh dear lord. Voitko rukoilla mulle uuden duunipaikan ja vaikka keno -voiton?

Ei maar, hieno homma, että napero löytyi. Tästä kesästä nautitaan jatkossa kyseisessä perheessä varmasti aika eri tavalla.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Oh dear lord. Voitko rukoilla mulle uuden duunipaikan ja vaikka keno -voiton?
Mä arvasin, että tämä kommentti sohaisee ampiaispesää ns "big time". No ok, voin. No hard feelings.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä arvasin, että tämä kommentti sohaisee ampiaispesää ns "big time". No ok, voin. No hard feelings.

Eikö tämä viesti olisi sopinut paremmin toteuta ja pilaa toisen toive -ketjuun?

Hiljaiseksi kyllä vetää nämä kuolemista lukemisen aiheuttamat fiilikset nuoren kaverini tapaturmaisesta kuolemasta muutaman vuoden takaa. Sattui vielä olemaan tämä päivä (8.7.) kyseessä.
 

b4b

Jäsen
Vittu, taas yksi kaveri poissa... Välillä tuntuu että mua henk.koht. koetellaan. Tarina lyhyesti: kaveri oli ottamassa vähän olutta yksi ilta, tuli pientä sanomista, hakattiin aivan rikki--> toinen silmä sokeaksi, jalat ei toimi, leukaluut paskaksi.... hengissä selvisi siitä.. seuraavat viikot leikkauksia, hoitoja ym. näköä ei saada toiseen silmään pelastettua ja työnantaja mulkkuna irtisanoo (oli autokuski) ja tämä laukaisee todellisen alamäen. Rauhottavia, univaikeuksia ja tosi hirveitä päänsärkyjä... Osti aseen --> kaveri sai sen pois ennekuin tapahtui mitään todella kauheeta... Viikko sitten tuli viesti että ***** oli vetänyt lääkkeillä överit ja poistunut keskuudestamme. Tekee ihan vitun pahaa kun ajattelen kaveria kuinka hyvä tyyppi oli ja aina jeesas ja muuta.. Oisko itse pitänyt tehdä jotain toisella tavalla?! Muistan vaan kokoajan kuinka hän tuki minua kun mulla oli vaikeeta (lapsen sairaus ym...) Vittu jee yrittäkää ite lohduttaa kahta alle kouluikäistä lasta + vaimoa = miten näin perkeleen kylmänä (elämä opettanut) ja vihaisena yksilönä tämä muka onnistuisi luontevasti! Nyt kun tarkemmin ajattelen ni ei oo menny puolta vuotta siitä kun täytin 14 et ei ois ollut jotain tämmöstä paskaa... Kaupan päällisiksi toinen kaveri soitti eilen ja kertoi että ***** broidi oli jättänyt liivinsä johonkin "säilytykseen", eikä tässä muuten mitään mutta kun tiedän hänen oikeasti olevan ihan oikean % jengin jäsen joten on pieni pelko perseen alla että väkivalta jatkuu... Ja jotenkin ei edes tunnu pahalta vaikka joitain tapahtuisikin, what goes around comes around... Mutta kun en väkivaltaa hyväksy missään muussa tapauksessa kuin itsepuolustuksessa tai heikomman puolustuksessa niin, hmmm.. Ehkä en olekkaan niin periaatteen mies mitä luulin mutta toisaalta perhe ja ystävät ovat aina olleet minulle nro.1, ehkä minusta on vain kasvanut ihminen ilman toivoa,eläin...
Se vetää minut hiljaiseksi kun tajuan että en oikeasti välitä kissanvit**akaan muista kuin läheisistäni, uskoni suomen oikeuslaitoksiin on hävinnyt jo vuosia sitten, se että joku tuntematon tekisi jotain hyväkseni on minulle täyttä unta. Mitä enemmän kääntelen ja kaivan tätä "juttua" niin sitä oikeudenmukaisempana pidän jokinasteista kostoa, näen jo kuinka moni JA;palstalaisista on sormi pystyssä tuomitsemassa minua hypermulkuksi mutta ovatko he ikinä olleet samassa/samankaltaisessa tilanteessa? Väitän että kun joku "asia" osuu tarpeeksi lähelle niin Dalai Lamankin mieli muuttuu.. Mitä jos miehesi tapetaan , vaimosi raiskataan tai lapsesi joutuu pedofiilin kynsiin? Missä oikeus? Ehdollista ja sakkoja.. Siihenkö tyydyt? Epäilen!
Olen todella pettynyt ihmisiin, sinä olet melko varmasti valmis tuomitsemaan minut koska olet tänä vuonna lahjoittanut 20 € greenpeacelle ja olet paikkasi taivaissa ansainnut...Mitä oikeasti me vauraat ihmiset teemme huonosti voivien eteen? Pari kymppiä vuodessa jonnekkin, kuhan itse saadan sisäfilettä grilliin.. haistaakaa vit**! Oma perse paras perse, näin se vain on! Kaikki Pc kommentit voit lähettää suoraan itsellesi, mua kiinnosta paskan vertaa..

What's life but a river of tears anyway?
***** viimeinen biisi :http://www.youtube.com/watch?v=zdqpCVntcGs
 
Eipä tietenkään mitään esimerkiksi tähän edelliseen tapaukseen verrattuna (voimia), mutta tavallaan vähän ankeaksi veti mielen, kun kahdeksan vuoden jälkeen omilla rahoilla aikoinaan ostettu tietokone ei vain jaksa enää toimia. Vähän turhankin tärkeä osa omaa nuoruutta, kun juopottelu ja hurja elämä ei maittanut.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Oittaalla Espoossa hukkunut 4-vuotias poika. Ja vaikka eilenkin hukkui useampikin ihminen niin tämä on mulle henkilökohtaista siksi että aika usein tuolla rannalla käyn. Ihmettelin että jutussa mainittiin rantavalvojan puuttuneen, mutta ei sanallakaan sitä missähän vanhemmat olivat ja mitä tekemässä tapahtuman aikaan. Itse en päästä 4-vuotiastamme hetkeksikään silmistäni ollessamme uimassa ja tossa vähän haiskahti siltä että oli ollut vain "kaverin" kanssa vedessä. ikävää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oittaalla Espoossa hukkunut 4-vuotias poika. Ja vaikka eilenkin hukkui useampikin ihminen niin tämä on mulle henkilökohtaista siksi että aika usein tuolla rannalla käyn. Ihmettelin että jutussa mainittiin rantavalvojan puuttuneen, mutta ei sanallakaan sitä missähän vanhemmat olivat ja mitä tekemässä tapahtuman aikaan. Itse en päästä 4-vuotiastamme hetkeksikään silmistäni ollessamme uimassa ja tossa vähän haiskahti siltä että oli ollut vain "kaverin" kanssa vedessä. ikävää.

Erittäin ikävä tapaus ja vetää kyllä mielen matalaksi. Mielestäni vanhemmilla on aina "vastuu" omista jälkikasvuistaan, etenkin uimarannalla. Vaikka siellä olisikin uimavalvojat, niin vanhempien on "tiedettävä" missä se oma muksu menee. Varsinkin kun kyse on noin pienestä kuin nyt. Ei 4-vuotiasta voi missään tilanteessa jättää valvomatta uimarannalla !
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omat tämän hetkiset veikkaustaidot vetävät vähintäänkin hiljaiseksi. Kohti uusia pettymyksiä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kuinka vanha olet Kovaltshukin sopimuksen päätyttyä" -ketju veti mielen alhaalle. Olen 17 vuoden päästä keski-ikäinen vanha paska.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Kuinka vanha olet Kovaltshukin sopimuksen päätyttyä" -ketju veti mielen alhaalle. Olen 17 vuoden päästä keski-ikäinen vanha paska.

Älä huoli...olen tuollainen keski-ikäinen vanha paska tällä hetkellä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
TQoFE 18.11.2009 kirjoitti:
Vetää sekä surulliseksi että hiljaiseksi ystäväni veli, josta olen aiemminkin tänne kirjoitellut. Lyhyesti kyse on siis nuoresta kundista, joka on ollut huumekoukussa jo pidempään, diilaa, perii / yrittää periä huumevelkoja menemällä mm. kirveen kanssa ovesta sisään ym. Jannu on itsekin isosti velkaa sellaisille "vähemmän kivoille ihmisille". Hoitoon ei saada, kun ei kiinnosta - siitäkään huolimatta, että hänellä on pieni tytär.

Ystäväni veli oli keväällä muutaman kuukauden kuivilla ja homma näytti jo jotenkin lupaavalta. Nyt vetää taas. Oli aamuyöstä kamapäissään (aakkoset + piri) mennyt hankkimaan veistä ym., "turvaksi, kun on uhattu tappaa".

Voi vitun vittu. Miksi, K, MIKSI?!!!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Älä huoli...olen tuollainen keski-ikäinen vanha paska tällä hetkellä.
Joo, kyllä siitä Kovalchuk -gallupista huomasi että sen laatija on nuoremman sukupolven edustaja, jolla on vielä elämä edessä. Meikä edustaa sitä vuosikerta, joka keikku jo keski-iän kriisin partaalla. Ikätoverini Teemu Selänne, Petteri Ahomaa ja Linda Lampenius ovat jo pikkuhiljaa ehtoopuolen julkkiksia, kuten minäkin. Paitsi että enhän minä ole edes julkkis.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka toki ymmärrän teidänkin surun asiaan liittyen, niin kyllä minua veti vielä enemmän hiljaiseksi nimimerkki -OO-:n viesti tuolla kyseisessä ketjussa...

Entäpä 12-vuotiaan( ;) ) Nakkikastikkeen näkemys omasta tulevaisuudesta...

Kiitos palstatoverit näistä helpottavista sanoista. Ne helpottivat minua pääsemään yli äkillisestä 20-kriisistä. Nyt en itkekään itseäni uneen "Forever Young"ia kuunnellen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Voi vitun vittu. Miksi, K, MIKSI?!!!

Kuulostaa liian tutulta. Oma "tuttavani" (en viitsi julkisesti sanoa tarkemmin) on sentään ollut tietääkseni kuivilla varmaan 1,5 vuotta ja on ollut aina hänet nähdessäni erittäin positiivinen.

Mutta tuostakin viestistä tuli mieleen se aika kun hän ei ollut kuivilla. Se ei ollut kaunista katseltavaa nuoren pojan vinkkelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös